UniqueSputnik
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa
McIntyren seura-ennätys. Muuta positiivista ei joukkueen tai herran esityksistä löytynyt.
Unelmien välierät tulossa HIFK:ta vastaan.
Kyllä SaiPa tänään oli todella hyvällä fyysisyydellä ja asenteella liikkellä. Koho ja leivo jakoivat molemmat pari hyvää taklausta. Tosin loppua kohden fyysinen peli vähän lopahti.mutta Jypin itseluottamus ja fyysisyys jokaisella osa-alueella astetta Saipaa parempi.
Jengi esitti enemmän taklauksia kuin runkosarjan aikana yhteensä. Kohokin taklasi jonkun alas. Olihan sitä nyt ihan eritavalla kuin missään aikaisemmassa pelissä. Oltiin fyysisessä pelissä toki kakkosia, mutta niitä taklauksia edes oli. Ja kun Pihlman ajeli Backmanin selkään, niin Pärre otti heti kiinni. On siinä iso ero.Ihmettelen kyllä tavallisena penkkiurheilijana, että mistä löysit sitä fyysisyyttä ja vaikka maalipakkoja sekä laukauksia oli riittävästi, niin nekin oli aika näennäisiä. Hattukaan ei tehnyt mitään paraatipelastuksia, vaikka maaleista ei voi syyttää. Lasit on joko ku...n keltaiset tai olet huomattavasti parempi näköinen kun minä.
Hörpynottajat ovat jo tässä vaiheessa kesälomilla. Eka peli ja kaikki vielä auki. Huomenna vastustajalle närhenmunat...Yksikään SaiPan pelaajista ei käynyt hörppäämässä ryyppyä ainokaisen tehdyn maalin jälkeen Tarkin juomapullosta! Siinä on se ero että joukkueesta ei kuvannollisesti löydy yhtään sen tason kaveria joka pystyisi kovuudeltaan siihen. Jypistä löytyy jokunen joka uskaltaisi käydä hörpyllä Hatun pullolla. Nämä vaan on niin pienestä kiinni, kun pelataan siitä lähdetkö rantapallojen saatteleman kesälomalle vai autosaattueessa torille.
Tuskin monikaan on kanssasi eri mieltä neitikiekon mahdollisuuksista kotoisessa liigassamme. Niin taitavia joukkueita ei juuri löydy, että pökerryksiin ilman kontaktia vastustajan kieputtavat. Edes KalPa ei siihen pysty.Palaan asiaan sitten kun tämä ottelusarja on käyty läpi. Toivon toki että olen väärässä, mutta siitä tosiasiasta ei päästä mihinkään että pelkällä neitikiekolla tämä ottelusarja voitettaisiin..... Tai sit olen todella väärässä......
Liigakorsto harmittelee - vastustajat eivät halua tapella!