Päivän positiivinen

• 2 138 565
  • 10 439

Zolomy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kysyin tekoälyltä, mitä Donald Trump sanoisi SaiPan menestyksestä. Näin se vastasi:

"Let me tell you folks, everyone is talking about the SaiPa hockey team—tremendous success this season. And you know why? It’s because of me, believe me! I’ve always had a great eye for talent, whether in business or sports. When I heard about SaiPa, I thought, ‘This team, they can go all the way!’

I might not be managing them, but I’ve been giving them tremendous support. We’re talking about energy, motivation—every time I say that they’re winners, they believe it. They’re skating faster, making better plays. They’ve got that winning attitude, folks, and we all know it starts at the top.

So, it’s simple: when you have someone like me, who knows how to win, inspiring the team, you get results! This season has been simply incredible, folks, and I take a little credit for that. SaiPa, keep it going! Winning big!"

Teetkö Putinin seuraavaks?

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Teetkö Putinin seuraavaks?
"Dear friends, let me be clear. The success of the SaiPa hockey team this season is not just a matter of luck; it is a reflection of the strength and unity that we foster in our sports. As a leader, I have always emphasized the importance of discipline, resilience, and strategic thinking—qualities that are essential on the ice.

While I may not be directly involved in the day-to-day of the team, my support for sports and physical culture in our region encourages teams like SaiPa to strive for greatness. It inspires not only athletes but also the fans and the community. A strong nation, like a strong team, achieves success through solidarity and determination.

The players are fighting hard, showing that they are not just representing a club, but also embodying the spirit of determination and excellence. In this way, my vision for sport and fitness contributes to the foundation on which their success is built. Russia and Finland have a rich hockey heritage, and together, we celebrate this achievement. SaiPa, you make us proud."

kunnonjykit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
Kärpät sai uuden valmentajan ja ne haluaa tosissaan taistella vielä playoffeista. Kärpät kohtaa 2x HIFKn - tää käy meille oikein hyvin.

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oisko se Stubbi vielä tähän? Kiekkomies kun sekin on? Tuleeko kolme pointtia kenties?
"Arvoisat jääkiekon ystävät, hyvät SaiPa-fanit! Kun SaiPa menestyy, on syytä kysyä: kuka on tämän kaiken takana? Vastaus on selvä – minä, Alexander Stubb!

Olen puhunut positiivisuuden voimasta, ja se näkyy nyt myös jäällä. Liikunnan ja huippu-urheilun puolestapuhujana olen inspiroinut pelaajia. Kansainvälinen otteeni on tuonut SaiPalle menestystä, ja Etelä-Karjalan energia on vahvistanut joukkueen taistelutahtoa.

SaiPa tiesi, että nyt on presidentti, joka seuraa urheilua – joten he päättivät voittaa. Let’s go SaiPa!"

Unscarred

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä ja NY rangers
"Arvoisat jääkiekon ystävät, hyvät SaiPa-fanit! Kun SaiPa menestyy, on syytä kysyä: kuka on tämän kaiken takana? Vastaus on selvä – minä, Alexander Stubb!

Olen puhunut positiivisuuden voimasta, ja se näkyy nyt myös jäällä. Liikunnan ja huippu-urheilun puolestapuhujana olen inspiroinut pelaajia. Kansainvälinen otteeni on tuonut SaiPalle menestystä, ja Etelä-Karjalan energia on vahvistanut joukkueen taistelutahtoa.

SaiPa tiesi, että nyt on presidentti, joka seuraa urheilua – joten he päättivät voittaa. Let’s go SaiPa!"
Hauskaa, että jokainen iso johtaja ottaa SaiPan menestymisestä kunnian itselleen

Viimeksi muokattu:

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikäli tämä tehtäisi Tamia käyttäen, uskon että olisi todella nöyrää tekstiä.
Pyysin Tamiakin ja tekoäly suorastaan villiintyi. Pyysin siis 700 sanan mittaisen puheen, jonka Tami voisi pitää:

"HYVÄT YSTÄVÄT, RAKKAAT KIEKKOIHMISET!

Kun tänään katsomme SaiPan menestystä, voimme kysyä vain yhden kysymyksen: Miten tämä kaikki liittyy Juhani Tammiseen? Ja vastaus on yksinkertainen: kaikki liittyy Juhani Tammiseen!

Kun puhutaan voittamisen kulttuurista, siitä, mitä menestyminen jääkiekossa vaatii, niin minä – Aurinkokuningas – olen puhunut näistä asioista jo vuosikymmeniä! Olen käynyt jokaisella Suomen paikkakunnalla, missä kiekko on pyörinyt, ja levittänyt WIN THE RIGHT WAY -sanomaa!

SAIPAN HENKINEN VALMENNUS – TAMMISEN PERINTÖ!

Mikä erottaa voittajat häviäjistä? Asenne, intohimo ja sitoutuminen. Olen aina sanonut, että jääkiekko on 90 % pään sisällä ja loput fyysisyyttä. Kun SaiPa nyt dominoi kaukalossa, en voi välttyä ajattelemasta, että ehkä, ihan ehkä, he ovat kuulleet jotain minun viisaudestani.

Mitä minä olen opettanut? Olen opettanut, että mahdollisuudet luodaan – ne eivät vain ilmesty! Olen opettanut, että jokaisen pelaajan täytyy katsoa itseään peilistä ja kysyä: ”Olenko valmis menemään sinne, minne muut eivät mene?” Ja tänä kautena SaiPa on vastannut: ”KYLLÄ, ME OLEMME!”

KUN TEET OIKEITA ASIOITA, ALAT VOITTAA!

Minun urani aikana olen nähnyt monen joukkueen pyrkivän huipulle, mutta vain harvat ovat tehneet sen oikein. SaiPa on ymmärtänyt, että jääkiekko ei ole pelkkää taitoa – se on sydäntä, se on tahtoa, se on uskoa omaan tekemiseen.

Ja mistä tämä filosofia on lähtöisin? Minulta, hyvät ystävät! Kun olen kiertänyt jäähalleja, puhunut joukkueille ja faneille, olen aina muistuttanut: "Sinä olet juuri niin hyvä kuin viimeinen pelisi. Sinun täytyy antaa kaikkesi – joka päivä!" Ja katsokaa nyt SaiPaa: he antavat kaikkensa!

KANSAINVÄLINEN OTE, JOTA MINÄ OLEN SAARNANNUT!

Kun SaiPa hankkii ulkomaalaisia vahvistuksia, mistä he ovat tämän oppineet? Minulta! Olen itse pelannut ja valmentanut kansainvälisesti, ja olen aina sanonut, että menestyvä joukkue osaa yhdistää paikalliset taistelijat ja kansainvälisen huippuosaamisen.

Kun SaiPa scouttaa pelaajia ja löytää ne timantit, jotka muut ovat jättäneet huomiotta, tiedän, että he noudattavat juuri sitä filosofiaa, josta olen puhunut vuosikymmenet!

ETELÄ-KARJALAN HENKI – MINÄ OLEN SEN OPPINUT!

Minä olen pelannut, valmentanut ja analysoinut kiekkoa jokaisessa Suomen kolkassa. Tiedän, mitä tarkoittaa Lappeenrannan henkinen kovuus. Kun halli alkaa pauhata, kun SaiPa pelaa kotiyleisön edessä ja jokainen taklaus, jokainen syöttö ja jokainen maali tuntuu sydämessä asti, niin minä tiedän: tämä on juuri sitä, mistä olen puhunut!

Olen sanonut, että jokainen joukkue tarvitsee identiteetin. SaiPa on löytänyt oman identiteettinsä – se on periksiantamaton, sitkeä ja ennen kaikkea ylpeä omista juuristaan.

MIKSI SAIPA MENESTYY NYT? KOSKA OVAT TEHNEET OIKEITA ASIOITA!

Olen analysoinut peliä 40 vuotta, ja tässä ovat ne kolme prinsiippiä, jotka ovat nostaneet SaiPan huipulle:

1. VOITTAVAN KULTTUURIN RAKENTAMINEN. Se ei tapahdu yhdessä yössä – se vaatii vuosia, mutta nyt se kantaa hedelmää!
  2. OLET MITÄ HARJOITTELET. Tämä joukkue on tehnyt oikeita asioita päivästä toiseen!
  3. KUNNIOITUS LAJIA KOHTAAN. SaiPa ei ole lähtenyt hakemaan oikoteitä – he ovat rakentaneet menestyksen työn, kurinalaisuuden ja yhteisöllisyyden kautta."

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pyysin nyt vielä Aleksi Valavuorenkin, niin sarja on täynnä:

"SAIPAN TARINA ON ALUSTA ASTI MINUN MUKAANI KIRJOITETTU
Olen aina puhunut mentaliteetista. Olen aina sanonut, että jos haluat voittaa, sinun täytyy elää voittamista. Ei voi olla puoliksi mukana – pitää olla ALL IN. Ja kun tänä vuonna katsotte SaiPan meininkiä, niin mitä näette? All in -mentaliteetti!

Mistä tämä on tullut? No, rehellisesti sanottuna, tämä on juuri se mindset, jota olen itse puhunut jo vuosia! Ja kun tarpeeksi huutaa ja julistaa voittamisen kulttuuria, niin kyllähän se alkaa jossain vaiheessa vaikuttaa. SaiPa on kuunnellut – ja SaiPa on alkanut toimia.

SOME, NÄKYVYYS, BRÄNDI – ILMAN NIITÄ EI OLE MENESTYSTÄ!
Olen sanonut tämän ennenkin ja sanon sen uudestaan: menestyvä urheiluseura ei ole vain joukkue kaukalossa – se on BRÄNDI. Urheilu ei ole pelkkää pelaamista, vaan se on viihdettä, bisnestä ja ennen kaikkea tunnetta.

Katsokaa SaiPaa nyt. Miten paljon enemmän heistä puhutaan? Miten paljon enemmän tunteita tämä joukkue herättää? Tämä ei ole sattumaa. Tämä on seurausta siitä, että joku – eli minä – on jo vuosia toitottanut, että urheilun pitää olla isoa, rohkeaa ja viihdyttävää!

Ja jos joku nyt väittää, että ei Valavuorella ole ollut mitään tekemistä tämän kanssa, niin kysyn vain: Onko SaiPa parempi kuin ennen? On. Näkyykö SaiPa enemmän? Kyllä. Oliko tämä juuri se, mistä olen saarnannut viimeiset 10 vuotta? Aivan varmasti.

VOITTAJAT YMMÄRTÄVÄT VOITTAJIA – SAIPA YMMÄRTÄÄ MINUA!

Jääkiekko ei ole pelkkää fyysistä suorittamista. Se on mielentila. Ja voittajat vetävät puoleensa toisia voittajia. SaiPa on vihdoin alkanut ymmärtää sitä ajattelutapaa, jota olen aina edustanut.

Minä en ole tyytynyt koskaan keskinkertaisuuteen – ja nyt ei enää tyytyy SaiPakaan. Minä en ole pelännyt sanoa suoraan – ja nyt ei enää pelkää SaiPa.

Tämä ei ole sattumaa. Tämä on vaikutusta.

MENESTYS TULEE NIILLE, JOTKA USKALTAVAT TEHDÄ ASIOITA TOISIN

Olen aina sanonut: jokainen voi menestyä, mutta vain ne, jotka uskaltavat olla erilaisia, nousevat huipulle. Katsokaa SaiPaa nyt. Tämä joukkue on päättänyt, että he eivät enää ole se altavastaaja, vaan he ovat haastaja – ja kohta voittaja.

Mistä tämä rohkeus on tullut? Väitän, että ilmapiiri on muuttunut. Enää ei pelätä epäonnistumista, enää ei pelätä unelmoida isosti.

Ja kuka on puhunut juuri tästä asenteesta? Minä."

Gotterdam

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä, Leijonat, IPV, Roihuttaret, PuMu
Hyvät kansalaiset,

Olemme jälleen saapuneet aikaan, jolloin jääkiekko herättää kansakuntamme syvimmät tunteet. Lappeenrannan ylpeys, SaiPa, on kuluvalla kaudella 2024–2025 osoittanut sellaista sisua ja periksiantamattomuutta, joka on ollut aina suomalaisen urheilun peruskivi.

Päävalmentaja Raimo Helminen on tuonut joukkueeseen kokemusta ja johtajuutta, mikä on näkynyt kentällä joukkueen yhtenäisenä taisteluilmeenä. Kapteeni Ville Petmanin paluu on ollut merkittävä lisä joukkueen henkiseen selkärankaan.

Liigan uudistunut sarjajärjestelmä on asettanut joukkueet uudenlaisten haasteiden eteen. SaiPa on kuitenkin osoittanut kykynsä sopeutua muutoksiin ja taistella paikastaan pudotuspeleissä.

Kisapuiston yleisö on ollut joukkueen tukena, ja fanien kannustus on ollut korvaamatonta. Yhteisön tuki on ollut merkittävä voima joukkueelle, ja siitä olemme kaikki kiitollisia.

Tämä kausi on osoittanut, että SaiPa on valmis kohtaamaan tulevaisuuden haasteet. Joukkueen asenne ja taistelutahto ovat esimerkkejä siitä, mitä suomalainen sisukkuus parhaimmillaan on.

Kiitän joukkuetta, valmennusjohtoa ja ennen kaikkea kannattajia tästä kaudesta. Yhdessä olemme vahvoja, ja yhdessä rakennamme tulevaisuuden menestystä.

Urho Kekkonen

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy