Jalkapyyhkäsystä Mikolle merkattu.Ei ainakaan tulospalvelun mukaan jaettu kummallekkaan Petmanille 5 + 20 ?
Ketjun aiheeseen, niin on kiva voittaa huonollakin pelillä. Eikse ollu se hyvien joukkueide juttu.
Jalkapyyhkäsystä Mikolle merkattu.Ei ainakaan tulospalvelun mukaan jaettu kummallekkaan Petmanille 5 + 20 ?
Muuten samaa mieltä, mutta jos keskaria näytti yleisöön kuten jotkut väittävät niin oli kyllä idioottimainen temppu ja kurinpito muistaa todennäköisesti.En tiedä siitä, mutta tykkään päivä päivältä enemmän M. Petmanista. Olisin käynyt itsekin härnäämässä vittumaisia vastustajafaneja. Sen verran idiootteja näyttivät vaasalaisfanit olevan, että tuosta härnäämisestä ainakin itse sain sairaaloista mielihyvää.
Jalkapyyhkäsystä Mikolle merkattu.
Ketjun aiheeseen, niin on kiva voittaa huonollakin pelillä. Eikse ollu se hyvien joukkueide juttu.
Vain 3+4=7 tällä viikolla tähän mennessä.Kalapudas Liigan pistepörssissä kymppisakissa (jaettu 7.sija).
Odottaisin kyllä vähän enemmän, mutta tähän on nyt tyytyminen...Vain 3+4=7 tällä viikolla tähän mennessä.
10 peliä laiturina 3+4=7Odottaisin kyllä vähän enemmän, mutta tähän on nyt tyytyminen...
Katsotaan nyt, vetääkö taas marraskuussa 0+0.10 peliä laiturina 3+4=7
2 peliä sentterinä 3+4=7
Mielenkiintonen vertailu, mutta ei ehkä ihan reilu. Kyllähän se oli erikoista että Kalapudas laitettii laitaan, varsinkin kun etukäteen tiesi ettei meillä oikein kahteen kenttään riitä laatua keskikaistalle ilman Kalapudasta. Kivenmäkeä en ehkä silti erottaisi Kalaputaasta.10 peliä laiturina 3+4=7
2 peliä sentterinä 3+4=7
Joo. Varmistan nyt vielä, että tokihan ymmärsit miun viestin olleen sarkasmia...10 peliä laiturina 3+4=7
2 peliä sentterinä 3+4=7
Kävi näyttämässä saipalaista identiteettiä vaasalaisille ja siitähän koko fanikatsomo raivostui :-DNäin on. Mitäs se Petman (Mikko?) kävi kopauttamassa Sportin fanikatsomon pleksiin?
Nyt on kiva kun ei lässytetä projekteista eikä prosesseista vaan kaikki ketkä nyt ovat muka ovat Raipen ainutlaatuisessa messissä mukana. Raipe lähtee tämän kauden jälkeen kuten on sanonut.Ruskea voitto maistuu aina, ei ois männävuosina itselle tälläiset pelit kääntyny. Pojat pelas tarpeeks hyvin. Joka pelissä kolme pistettä jaossa ja vaikka miten puhutaan projektista/prosessista/matkasta tai mistä lie, niin pelipaitaa päälle vetäessä kaikista tärkeintä on voittaa se peli sitä vastustajaa vastaan niillä eväillä mitä sattuu mukana olemaan. Sitten oppia toki eteenpäin, mutta pelataan nimenomaan voitosta.
Pöh, Kärpät. Kärpät on just tommonen perinteinen pikkuseura jolla yksi machulda kärkiketjussa mutta muuten rämpii.Kuka olisi uskonut, että 12 kierroksen jälkeen ollaan tasoissa Kärppien kanssa?
Missä on sanonut? En ainakaan itse muista tällaista.Nyt on kiva kun ei lässytetä projekteista eikä prosesseista vaan kaikki ketkä nyt ovat muka ovat Raipen ainutlaatuisessa messissä mukana. Raipe lähtee tämän kauden jälkeen kuten on sanonut.
Ai että on raikasta kaiken paskan jälkeen. Jatkovuosista ei tiedä, mutta minä menen Raipen pulkassa edes tämän kauden kun saa kunnian kerrankin olla tässä.
Etsi itse, SaiPan valmentajajulkkaritilaisuus. Raipe kertoo sen minkä on ennenkin kertonut, että vuoden stintit on hänen juttunsa.Missä on sanonut? En ainakaan itse muista tällaista.
Väite oli: Raipe lähtee tämän kauden jälkeen kuten on sanonut.Etsi itse, SaiPan valmentajajulkkaritilaisuus. Raipe kertoo sen minkä on ennenkin kertonut, että vuoden stintit on hänen juttunsa.