Päivän positiivinen

  • 1 937 642
  • 9 331

Butcher

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ja Ketterä
En tiedä siitä, mutta tykkään päivä päivältä enemmän M. Petmanista. Olisin käynyt itsekin härnäämässä vittumaisia vastustajafaneja. Sen verran idiootteja näyttivät vaasalaisfanit olevan, että tuosta härnäämisestä ainakin itse sain sairaaloista mielihyvää.
Muuten samaa mieltä, mutta jos keskaria näytti yleisöön kuten jotkut väittävät niin oli kyllä idioottimainen temppu ja kurinpito muistaa todennäköisesti.
 

ForNever

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Anaheim Ducks, Linköping HC
10 peliä laiturina 3+4=7
2 peliä sentterinä 3+4=7
Katsotaan nyt, vetääkö taas marraskuussa 0+0.

Päivän posina melkoinen taisteluvoitto. Ei olisi tullut pisteitä tänään ilman vanhaa ykköshyökkäysketjua ja Salmista, se on varma. Muista Granholm oli omaan silmään hyvä. Kiitos näille kavereille.
 

Läts

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
10 peliä laiturina 3+4=7
2 peliä sentterinä 3+4=7
Mielenkiintonen vertailu, mutta ei ehkä ihan reilu. Kyllähän se oli erikoista että Kalapudas laitettii laitaan, varsinkin kun etukäteen tiesi ettei meillä oikein kahteen kenttään riitä laatua keskikaistalle ilman Kalapudasta. Kivenmäkeä en ehkä silti erottaisi Kalaputaasta.
 

JB#36

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ruskea voitto maistuu aina, ei ois männävuosina itselle tälläiset pelit kääntyny. Pojat pelas tarpeeks hyvin. Joka pelissä kolme pistettä jaossa ja vaikka miten puhutaan projektista/prosessista/matkasta tai mistä lie, niin pelipaitaa päälle vetäessä kaikista tärkeintä on voittaa se peli sitä vastustajaa vastaan niillä eväillä mitä sattuu mukana olemaan. Sitten oppia toki eteenpäin, mutta pelataan nimenomaan voitosta.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Kuka olisi uskonut, että 12 kierroksen jälkeen ollaan tasoissa Kärppien kanssa?
 

npc

Jäsen
Ruskea voitto maistuu aina, ei ois männävuosina itselle tälläiset pelit kääntyny. Pojat pelas tarpeeks hyvin. Joka pelissä kolme pistettä jaossa ja vaikka miten puhutaan projektista/prosessista/matkasta tai mistä lie, niin pelipaitaa päälle vetäessä kaikista tärkeintä on voittaa se peli sitä vastustajaa vastaan niillä eväillä mitä sattuu mukana olemaan. Sitten oppia toki eteenpäin, mutta pelataan nimenomaan voitosta.
Nyt on kiva kun ei lässytetä projekteista eikä prosesseista vaan kaikki ketkä nyt ovat muka ovat Raipen ainutlaatuisessa messissä mukana. Raipe lähtee tämän kauden jälkeen kuten on sanonut.

Ai että on raikasta kaiken paskan jälkeen. Jatkovuosista ei tiedä, mutta minä menen Raipen pulkassa edes tämän kauden kun saa kunnian kerrankin olla tässä.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Nyt on kiva kun ei lässytetä projekteista eikä prosesseista vaan kaikki ketkä nyt ovat muka ovat Raipen ainutlaatuisessa messissä mukana. Raipe lähtee tämän kauden jälkeen kuten on sanonut.

Ai että on raikasta kaiken paskan jälkeen. Jatkovuosista ei tiedä, mutta minä menen Raipen pulkassa edes tämän kauden kun saa kunnian kerrankin olla tässä.
Missä on sanonut? En ainakaan itse muista tällaista.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Etsi itse, SaiPan valmentajajulkkaritilaisuus. Raipe kertoo sen minkä on ennenkin kertonut, että vuoden stintit on hänen juttunsa.
Väite oli: Raipe lähtee tämän kauden jälkeen kuten on sanonut.
Raipe sanoi tiedotustilaisuudessa: "mennään päivä kerrallaan."
Että ihan ei nyt väite osunut maaliin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös