Mainos

Päivän positiivinen

• 2 050 840
  • 9 926

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä

Kai tämä on positiivinen asia vaikka toisaalta mielestäni SaiPa on suurempi vitsi. Tai itse asiassa SaiPa on vittu tragedia.
Jep, JYP heitti nyt jo vähän kovemman haasteen tähän häpeäpilkku-kilpaan, mutta SaiPalla kuitenkin vielä niin selvä etumatka näissä kaiken maailman tolloiluissa viimeisiltä kausilta, että ei tämä "uhkaa" SaiPan asemaa Liigan suurimpana naurunaiheena vielä mitenkään.

Katsotaan nyt, ollaanko Jyväskylässä SaiPaa viisaampia ja tehdään ryhtiliike nyt heti eikä jatketa samalla tavalla jalat pöydällä lepotuolissa makoilua ja diipadaapan puhumista, niin kuin täällä.

krk607

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Malaga CF, Uusi Refla

Kai tämä on positiivinen asia vaikka toisaalta mielestäni SaiPa on suurempi vitsi. Tai itse asiassa SaiPa on vittu tragedia.
Lähtisin ulos juhlimaan ja heittämään ylävitosia jokaisen vastaantulijan kanssa, mutta kun tänään on matsipäivä ja tietää, että noin kello 20:45 vituttaa.

Instagramiin voisi pistää jo valmiiksi "Pelicans tänään parempi lukemin..."

krk607

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Malaga CF, Uusi Refla
Jantta selostaa! Voisi olla Mertarantakin ja se olisikin ollut yhtä Suomi-Valko-Venäjää.

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle

Schimanski

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jep, tässä on ihan hyvä sauma pistää ennätys lukemiin 47 ottelua ilman 3 pisteen voittoa, se alkaakin sitten olla jo sellainen samanlainen lyömätön ennätys kuin Waynen tehopiste-ennätys änärissä
Nykytiedon valossa tähän voidaan lisätä vielä ensi kauden 60 ottelua.

Alapallo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC Leso , Boston Bruins
Etelä-Saipa lehti jaksaa vielä käsitellä silkkihanskoin paikallista jääkiekkoylpeyttä
Etelä-Saimaa kirjoitti:
SaiPan jääkiekkoliigan miehistön kauden kuudesta voitosta kolmannes on tullut paikallislohkoon sijoitettuja KooKoota ja Pelicansia vastaan, mutta keskiviikkona sarjaan ei saatu Lahdessa jatkoa.

Alkukaudesta tuo ois vielä kuulostanut hyvältä, mutta kun tuohon liittää että monta peliä on pelattu ja kuinka moni "voitoista" on ollut tasapelejä ,niin tuo lainaus saisi uuden merkityksen..

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Tyylillä ennätys omiin nimiin!
Jep, ja millä tyylillä. Joka maalissa, kuten tällä kaudella on ollut tapana, ns. puolustajat seisovat rivissä/ringissä selät suorana muodollisesti sohien mailoillaan tai seikkailevat jossain ihan muualla, kun vastustajan yksi pelaaja saa huseerata ihan rauhassa kiekon maaliin.

Minulla on vahva tunne, että nyt ollaan jonkun todella suuren äärellä ja se asia ei ole millään muotoa tämän ketjun aiheen mukainen.

Filimonov

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Nurmeksen Sepot
Vilpittömät onnittelut! Ennätys se on tuokin.

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Kyllä mä luulen että ennätysputki katkeaa KooKoo viikonloppuna. Sellaisia viheltelijöitä meillä kun ennakkosuosikkina pitää pelata
Täällä on nyt viime aikoina yhden sun toisen joukkueen kannattajat käyneet kertomassa, että kuinka juuri heidän joukkueensa on nyt siinä kuosissa, että SaiPalle se voitto tulee ja joka kerta tuloksena on ollut sellainen raiskaus, että sille olisivat olleet puna-armeijan sotilaat Berliinissäkin kateellisia näin mauttomana vertauksena. Ymmärrän, hyvää vain tarkoitatte, kun laji on meille kaikille yhteinen ja rakas, mutta vittuilisitte ja haukkuisitte vaikka suoraan mieluummin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy