Saatanan SaiPa! Miksi helvetissä pitää tällaista kiusankappale joukkuetta kannattaa!? Bernard oli mies paikallaan (vaikka omasta mielestä meni muutama helppo), hyvä Andy! Nyt lisää mökää huiviin ja mossen nokka kohti kotoista etelää!
Todellakin. En ole tainnut tällä kaudella vielä kertaakaan tuuletella niin kovin, kuin mitä Venäläisen ja-maalissa.+Meni peli kotona jo tunteisiin, alkaa kevät selvästi kolkuttamaan iglua.
HIFKiä kirittiin kiinni kolmella ja Blegiä kolmella pisteellä.
Sadalla pisteellä ollaan saletisti 6 sakissa. Mutta tuohon, viime kauden pistemäärään, SaiPan petäisi vielä entisestään parantaa suoritustaan helmikuun 2 pisteen keskiarvoon nähden. Tähän en jaksa uskoa kun vastassa on vielä yli 2 pisteen keskiarvolla kotikentillään esiintyvät Kärpät ja KalPa. Jäljellä olevat kaikki kotipelit pitäisi klaarata puhtaasti (+ TPS huomenna) mikä ei tämän vuoden kotiesitysten valossa ole täysin odotettavaa. Itse veikkaan, että runkosarjan lopussa pistesarakkeessa seisoo 96-99 pistettä. Hyvällä säkällä sekin riittää viivan päälle. Mielenkiintoiseksi asian tekee se, että 7 viime ottelun kuntopuntarissa on kärjessä 5 joukkuetta seitsemästä jotka taistelee sijoista 2-8. Vain HIFK ja JYP ovat pelanneet helmikuussa heikommin.100:n pisteen potilla oltaiskin jo lähellä 6:n sakkia. SaiPan loppuohjelma on aika hyvä itse asiassa: vieraissa TPS, KalPa, Kärpät ja kotona Blues, HIFK, JYP ja Ilves. Ei paha. Viime mainituista kaikki konttaavat vuorollaan, kuten HIFK tänään. Voi olla, että 95-100 p -haarukassa on tungosta parin viikon päästä. Pienestä kii.
Lisäksi Lofquistin maali oli ihan helvetin hieno harhautuslaukauksineen. Osaa se muutakin kuin pyssyttää lujaa. Hieno temppu. Muutenkin pelasi taas todella hyvin. Hieno löytö kyllä kaiken kaikkiaan taas SaiPalta.
Tää Lofquist on aivan uskomaton hankinta. Aivan loistava ja monipuolinen eikä tuo kova kuti ole siis ainoa miehen vahvuuksista. Lofquist taitaa olla SaiPan tehotilastossa Kohon kanssa kärjessäkin. Ei kaihda fyysistä peliä eikä ole moksiskaan, vaikka puoli naamaa jäisi pleksiin taklaustilanteessa tai suu olisi täynnä komposiittia! Vittu tää jätkä on niin vitun sitkee kaveri. Olen aivan täpinöissäni tästä jätkästä ja paita lähtee kyllä tilaukseen.