Päivän positiivinen

• 2 099 276
  • 10 231

Altec

Jäsen
Pysyk ja Hutch raahaa muksut taas fanien eteen. Taitavat nauttia tästä ihan 110%
Vähän jopa tulee liikutuksen hetkiä kotisohvalla omat muksut kainalossa SaiPan paidat päällä.

Noin helvetin meritoituneet kaverit tuntuvat olevan kuin kotonaan ja ottavat kokemuksesta kaiken irti sekä jakavat sen perheen kesken.

Hienoja - helvetin hienoja hetkiä ja kuvia Kisapuiston ränsistyneestä jäähallista.

kunnonjykit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
Vähän jopa tulee liikutuksen hetkiä kotisohvalla omat muksut kainalossa SaiPan paidat päällä.

Noin helvetin meritoituneet kaverit tuntuvat olevan kuin kotonaan ja ottavat kokemuksesta kaiken irti sekä jakavat sen perheen kesken.

Hienoja - helvetin hienoja hetkiä ja kuvia Kisapuiston ränsistyneestä jäähallista.

Syntyessäni sain sydämen keltamustan, siks täällä oon.
Hutch&Pysyk+muksut: vieraillessani sain sydämen keltamustan, siks täällä oon.

Tänään nautitaan!
Huomenna jatkuu.

Suosikkijoukkue
SaiPa, LA Kings, KiPa-90, Brittifutis yleisesti
+Pakko se on nyt ääneen sanoa. SaiPa pelaa tänä keväänä jostain mitä ei ääneen sanota. Isot seurat yskivät toisensa perään, joten nyt olisi oikeasti saumaa tehdä jotain suurta.

+Pelaajista nostan esille Nikkasen. Oli aivan kohtuutonta minkä verran sai rapaa niskaan heti alusta. Vie aikansa ennen kun pääsee systeemiin mukaan ja välissä oli pari pelikieltoa ja vaikka mitä.

Tänäänkin tuntuu taas erittäin hienolta olla koko sydämestä SaiPalainen. Maailmassa ei ole mitään tätä parempaa.

aintg

Jäsen
Suosikkijoukkue
RaiPa
Tänään olin näkevinäni positiivista Strömberginkin tekemisessä. Ei ollut samanlaista löysäilyä kuin aiemmin. Toki koko kentällinen pelasi tänään hyvin, mutta annetaan tunnustusta, kun aihetta on.

rico

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tämä voittoputki tähän väliin tekee gutaa kun haaveillaan neljän joukkoon pääsemisestä runkosarjassa, mikä on edelleen AIVAN VTUN ABSURDI SUORITUS lähtökohtiin nähden.
Naurattaa asiantuntijoiden puheet kauden alla, mm. SaiPa-alumnit Nättinen ja Saarinen Ylen Liiga-illassa linjasivat, ettei tule olemaan mitään palaa pysyä kyydissä ja lopullinen sijoitus on 15/16. Eipä sillä, että olisin itsekään tähän uskonut millään tavalla, enemmänkin olin valmis heittämään lelut nurkkaan ennen kuin joukkue oli edes mennyt jäälle. Jo nyt tämä on aivan käsittämätön veto Raipelta ja SaiPalta. Ja ukko vaan myhäilee, että ”oli kova peli mut jäkkät pelas hyvi”…

Spitfire

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, SJS
Illan jälkeen pisteen päässä yhtä paljon pelanneesta Ilveksestä ja kahden pisteen päässä kaksi peliä enemmän pelanneesta sarjakärjestä. Huomenna on paikka karistaa vitossijalla olevia Ässiä.

Jugger77

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olen jo useamman vuoden lyönyt yhden nimimerkin kanssa vetoa Ässät vs SaiPa runkosarjassa. Kahdesti olen tainnut voittaa eli olen reilusti tappiolla. Siksikin huomenna on pakkovoitto.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy