rattussovjeticus
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa, Ketterä, Bunch of Jerks
Tämän Liiga-kauden kovin laukaus 161,9 km/h on nyt Veeti Vainion nimissä.
Aika kova kun viimevuoden NHL allstarsissa kovin laukaus John Carlsonilla 165 km/h. Veetihän joutaa siis samantien änäriin top3 laukojaks.Tämän Liiga-kauden kovin laukaus 161,9 km/h on nyt Veeti Vainion nimissä.
Tästä asiasta olen aika pitkälti sama mieltä.Edelleen uskon että 10. joukkoon voidaan päästä tällä miehistöllä. Koska 9 on maksimisijoitus niin ei kannata ketään hankkia enää tai sit hankkia pari kunnon kaveria ja yrittää vielä.
Tästä olen eri mieltä. JOS sääleihin päästään, niin siellä VOI tapahtua mitä vaan. Paljon on kiinni maalivahtipelistä, kiekon pomppimisesta jne. Mitalipeleihin eteneminen on sitten toinen asia.Logan kirjoitti:Ihan rahan tuhlausta uskotella että tässä on joku välierä mahdollisuus.
Lehdistötilaisuuden haastattelija kiteyttää:
- Tästä on hyvä jatkaa!
Tertsi röhähtää nauramaan.
- Ehkä voitosta olisi parempia jatkaa.
Tuo haastattelija on välillä yhtä sekaisin kuin Eero Tauru. Mutta saapahan hörähdellä.
Kuka sanoo, että olemme menossa jatkoon. Emme todellakaan millään ilveellä jos peli on edelleen tällaista kuin se on. Emme voi olla valovuotta jäljessä Lukkoja ja vastaavia. Se ei kertakaikkiaan käy laatuun.Uskomatonta että tällä sekoilulla ollaan edelleen menossa jatkoon keväällä. Mitä se kertoo muiden joukkueiden tasosta?! Tulisiko tässä vielä joku loppuhuipennus kun Zapo ja German palaavat kokoonpanoon. Puolustus näyttäisi jo ihan kelvolliselta jos Jalonen jatkaa loppukauden.
Älähän nyt. Alkuviikosta uutisoidaan, että SaiPa saa huippuvahvistuksen (eli Zaborsky palaa kokoonpanoon). Kaikki ovat tyytyväisiä ja näillä todellakin mennään.Positiivinen fiilis kun herätessä riitti ymmärrys ettei saipaan ole tulossa ketään enää.
Joukkuetta ei tulla vahvistamaan muutoin kuin noilla kustannustehokkailla varamiehillä.
Nyt mennään näillä ja katsotaan mihin se riittää.
Tällaisella kaudella toivon, että emme mene, koska joku voisi muuten kuvitella, että tämä kausi on mennyt hyvin. Tällaisella joukkueella pärjää siis ensi kaudellakin, ei tarvitse kesken kauden panostaa joukkueeseen ja niin edespoispäin. Pelaajien puolesta toki ikävää, mutta näin sen valitettavasti vaan kuuluis mennä.Kuka sanoo, että olemme menossa jatkoon.
No kyllä Terokin ymmärtää minkälainen joukkue oli vastassa. Todella hyvin valmennettu ja kasattu poppoo ja vieläpä voittoputkessa. Heillä oli hirveä meno päällä. Sitä paitsi SaiPa ei eilen pelannut edes erityisen huonosti jos vertaa SaiPan nykyisiin otteisiin.Tertsi oli muuten yllättävän rento ja iloinen lehdistötilaisuudessa. Ihan eri mies kuin parissa aikaisemmassa.
Onko jossain sanottu noin?Organisaation imagoa ja vetovoimaa on saatu nostettua (ilmeisesti ihan viime aikojen otteilla).
Minä olen kyllä pudonnut tästä kehitysjunasta, kun en näe näitä. Nyt vasta tajusin, vika onkin omissa silmissä.
Eiliseen lehdistötilaisuuteen sisältyi tuollainenkin lausunto.Onko jossain sanottu noin?
Kiitos. Pakko kuunnella.Eiliseen lehdistötilaisuuteen sisältyi tuollainenkin lausunto.