Ei oo pelikiellossa vaan tärskyn saanut, mutta enivei poissa silti onneksi! Toivottavasti vaan SaiPalla ei noussu eilinen murskajainen hattuun.Positiivisena yllätyksenä Malte pelikiellossa tänään sopivasti.
Tätä olen itsekin katsellut, mutta täällä vaan kyylätään jotakin kymppiviivaa ja paskotaan housuun.Sarjataulukossa sijalle 4. oleva Rauman Lukko on neljän pisteen päässä, ja TPS johtaa Äijänsuolla 34 minuutin kohdalla lukemin 0-3. Tämän ottelun jälkeen Lukolla on vieläpä yksi ottelu enemmän pelattuna kuin SaiPalla. Omissa käsissä on nämä asiat vielä!
Vielähän vähän aikaa sitten kymppiviiva ei edes ollut kaukana, mutta nyt lukuisten voittojen sekä helpohkojen vastustajien avulla ollaan noustu jo lähelle nelossijaa. Veikkaan että noin 82 pistettä riittää kymppisijaan, joten aivan varmasti SaiPa ainakin säälipudotuspeleissä on.Tätä olen itsekin katsellut, mutta täällä vaan kyylätään jotakin kymppiviivaa ja paskotaan housuun.
Vielähän vähän aikaa sitten kymppiviiva ei edes ollut kaukana, mutta nyt lukuisten voittojen sekä helpohkojen vastustajien avulla ollaan noustu jo lähelle nelossijaa.
Joo, Saarihan on vuokrasopimuksella, eli sopimusteknisesti JYPin miehiä vielä tämän kevään. Tästä syystä mahdollista/todennäköistä jatkosopimusta ei voida julkaista kuin vasta kauden päätyttyä.Saari on meidän mies myös ensi kaudella
Jos tämä pitää paikkansa, niin on kyllä tosi hyvä uutinen.Saari on meidän mies myös ensi kaudella
Oikeaa tietoa minulla ei ole tästä asiasta, mutta olen itse pitänyt itsestään selvänä, että vähintään vuoden jatkosta tai ainakin optiosta oli sovittu silloin kun Saari Jyväskylästä Lappeenrantaan tuli. Ei sopisi Lehterän/Tuomenoksan linjaan ollenkaan, että Saaren tyyppinen lupaus otettaisiin Tertsin kouluun jalostumaan vain yhdeksi vuodeksi.Jos tämä pitää paikkansa, niin on kyllä tosi hyvä uutinen.
SaiPa on muuten ollut aika kova jatkoajalle menneissä peleissä: Lisäpojo on otettu 10 kertaa 15 matsista.
Jos nyt meidän käymässä järjestyksessä muistelen niin ensin katsottiin mikroskoopilla ötököitä (sai kumiötökän kotiin viemiseksi), sitten piirrettiin lastenosaston vauvoille kortti (sai karkkia), sitten joku minicurlingin tapainen peli (karkkia). Sen jälkeen taidettiin syödä panniinit, hankittiin muutamat nimmarit ja käytiin mehut ja pullat nauttimassa. Sitten olikin pisin jonotus johonkin angry birdsien sankoon heittoon, joku onnenpyörä ja sen jälkeen saikin ilmapallot. Paluumatkalla vielä hallin perältä käytiin jotain tasapainoilua testaamassa, uusi onnenpyörä (josta tuli rantapallot) ja puttausta kokeilemassa.Mitä siellä oli erityisesti tenaville? (Muutakin kuin karkkia)