Viestin lähetti msg
Mutaanhukuttaja alaikäinen sai 7 vuotta, mutta mitä sitä populismin puuskassa pilaamaan viestiä faktoilla.
Tuo oli varmaankin minulle.
Olet oikeassa, populismille ei ole sijaa tässä ketjussa, pahoitteluni jos järkytin.
Viestin lähetti msg
Mutaanhukuttaja alaikäinen sai 7 vuotta, mutta mitä sitä populismin puuskassa pilaamaan viestiä faktoilla.
Viestin lähetti msg
Viestin lähetti Vesuri
Tuskin se Mattikaan ensikertalaisena mahdollista tuomiotaan kokonaan kärsii.
Viestin lähetti redlate
Ymmäränkö mä nyt siis oikein? Jos edellinen tuomio yhdistetään uuteen tuomioon, niin tämä uusi yhdistelmätuomio on taas ensimmäinen tuomio, johon sovelletaan ensikertalaisuussääntöjä?
Sotii kyllä meikäläisen oikeustajua/tulkintoja vastaan.
Viestin lähetti redlate
Ymmäränkö mä nyt siis oikein? Jos edellinen tuomio yhdistetään uuteen tuomioon, niin tämä uusi yhdistelmätuomio on taas ensimmäinen tuomio, johon sovelletaan ensikertalaisuussääntöjä?
Sotii kyllä meikäläisen oikeustajua/tulkintoja vastaan.
Viestin lähetti Sistis
Ylittänyt muuten kansainvälisenkin mediakynnyksen:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/3601518.stm
Viestin lähetti scholl
tosta lisää kansainvälistä reaktiota:
Viestin lähetti Senior
Aika vaisu reaktio. Klikkaus johtaa tulokseen "Not Found". Siis Masa vai sivu...
Viestin lähetti Maple Leaf
Olen koko illan odottanut, koska tähän ketjuun ilmestyy kirjoituksia, joissa Matille vaaditaan mahdollisimman ankaraa rangaistusta. Olenkin hieman pettynyt siitä, etteivät muissa ketjuissa rikollisille nykyistä pitempiä vankeustuomioita vaatineet nimimerkit ole jo puuttuneet case Nykäseen. Johdonmukaisuuden nimissä heidän olisi vaadittava jatkuvasti väkivaltarikoksiin syyllistyneelle ja nyt jo tappoa yrittäneelle Nykäselle rangaistusta kahdeksan vuoden kuritushuonetuomiosta "oikean" elinkautisen kautta kuolemantuomioon. Missä ovat nämä sheriffit nyt, kun heitä eniten kaivataan?
Viestin lähetti Ren Höek
Masa lähti sitten koppiin oikein ison maailman malliin, kasvot takilla peitettynä. Ja minä kun luulin, että tätä tapaa käyttävät lähinnä ensikertalaiset, joiden kasvot eivät ole vielä tunnettuja.
Viestin lähetti Carlos
Vaahteranlehti, tämä on yksi asia mikä jaksaa sitten naurattaa, tai siis nämä juuri tämänkaltaiset kommentit. "Sä kirjotit sillon 3 vuotta sitte tonne yhteen ketjuun et pelikortteihin pitäis tulla varret, niin miten sä nyt voit sitten olla sitä mieltä että konjakkipullon pohjassa saakin olla se kupla?"
Viestin lähetti Maple Leaf
Anteeksi vain, suuresti kunnioittamani Carlos, mutta tuolla logiikalla ei voittaisi käräjäoikeudessa juttuaan edes suomalainen, traumatisoituinut ja siksi yhteiskunnan kaiken tuen saava väkivaltarikollinen.
Viestin lähetti Skeletor
Matti ilmeisesti on vangittuna lokakuun oikeudenkäyntiin asti. Nyt on lööppilehdistöllä kriisikokouksen paikka.
Viestin lähetti Skeletor
Ei varmaan tarvitse olla kuin kukkapuska kädessä Teivon risteyksessä, niin johan huudetaan Mervin uudesta miehestä.