Missäköhän kohtaa oikeuslaitos alkaa laskuttamaan tätä pariskuntaa kaikista tutkimuksista ja oikeusprosesseista?
Eiköhän siitä voi edelleenkin joutua vastuuseen, mutta tuo halventaminen taitaa tulla kyseeseen vain oikeusprosessi aikana ei siitä että sellaisen laittaa liikkeelle.Vieläkö semmoisesta voi joutua vastuuseen kuin "oikeuden halventamisesta"?. Luulisi että tämä alkoholistien avioerohakemuksilla leikkiminen alkaa jo pikku hiljaa lähentelemään sellaista.
Matti kuulosti olevan promilleissaan ja kertoi, että on Jyväskylässä eikä ole aikeissa palailla ihan heti ja lakimies on asialla, kun Mervi väittää Matin lyöneen ja Matti kiisti kiivaasti kaiken, sanoi ettei naista ole lyönyt eikä lyö.
Tuo Ilta-Sanomissa julkaistu kuva verta vuotavasta Mervistä on aika hämmentävä. Tilanne näyttää pystyyn lavastetulta.
Melko härskiä hommaa, mutta tärkeintä on, että lehti menee kaupaksi.
Siinä missä normaali ihminen soittaisi ehkä hätänumeroon, valitsee Mervi pikavalinnasta jonkun näistä roskatoimittajista. Voin kuvitella sen puhelun:
Mervi: "Mulla on nyt silmäkulma auki ja verta tulee kuin hanasta."
Toimittaja: "Älä vaan tee mitään sille! Me ollaan ihan kohta paikalla kameran kanssa!"
Olisi kyllä kiva olla kärpäsenä katossa kuulemassa, kun Tapolan poppoo pitää sukukokoustaan. Mitä kommentteja perheen musta lammas oikein aikaan saa?
Joku on Merviä mäjäyttänyt naamalle oikein kunnolla. Avokämmenellä ei (?) tällaista jälkeä ihan helposti tule. Tai sitten Mervi on itse kännssä kompuroinut ja rahastaa lehdistöltä noilla jutuilla. Tämän päivän Matti & Mervi -uutinen on, että Mervi on vaihtanut lukot taloon, ehkä ihan syystä.
Ihan aikataulussahan tässä edetään. Huomenna tai viimeistään keskiviikkona onkin sitten jo ohjelmassa Matin nöyrä kotiinpaluu.
Torstaina sen näemme.
Ei se ihan niin mene. Tämä sota dokumentoidaan tämän viikon Seiskaan, kotiinpaluu tapahtuu viikonloppuna. Merilälle jää muutama päivä aikaa kirjoittaa juttu, räpsiä kuuden sivun verran kuvia ja valita arkistosta sopivat täytematskut.Ihan aikataulussahan tässä edetään. Huomenna tai viimeistään keskiviikkona onkin sitten jo ohjelmassa Matin nöyrä kotiinpaluu.
Koska tämä loppuu?
Ei tarvitse odottaa torstaihin.. Nykänen vs Tapola uusimmat käänteet. Matti ampuu kovilla. Itse olen sillä kannalla, että nuo makkararinsessan naarmut on tulleet juurikin jostain kännissä kaatumisesta. Eihän tollasta haavaa tule pelkällä käden iskulla, kai..