Päivän Matti...

  • 299 857
  • 1 081

MS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Et-Po 72, EuPa, Veitsiluodon Vastus,Hoopi Hänninen

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
"Kun ihmisillä ei ole paikkaa, mihin lähteä töihin, syntyy onnettomuuksia ihmiselle ja koko maalle, Nykänen jyrisee."

Nyt Matti puuttuu maamme talousasioihin, neuvomalla, että kuinka Suomessa poliitikkojen tulisi toimia. Linkki Iltapuluun: http://www.iltalehti.fi/viihde/200811078551148_vi.shtml

Aika hiljaa Matti onkin ollut jo jonkin aikaa, ehkä ei vain ole ollut mitään painavaa sanottavaa sitten..
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Nyt Matti puuttuu maamme talousasioihin, neuvomalla, että kuinka Suomessa poliitikkojen tulisi toimia.
Matti onkin juuri oikea henkilö talousasioissa neuvomaan. Toisessa ip-lehdessä hän miettii "tekevänsä lisää töitä tai lainaavansa rikkaammilta" maksaakseen neljänkymmenen tonnin mätkynsä, jotka arvatenkin on kerännyt vankalla talouden tuntemuksellaan.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Matti tylyttää BB-talossa asuvaa Hennaa; Mun ei tartte ku tervehtiä noita varpusia, niin ne luulee olevansa puoliksi kihloissa mun kanssa!

Ja Matti ilmoittaa myös mieluummin polkevansa omaa mopoaan.

Iltalehden juttu
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tänään tv:ssä -ketjuun tämä periaatteessa kuuluisi, mutta sopii mainita myös täällä. Eli Päivän Matti on tietenkin MTV3:lla illan elokuvana nähtävä Matti. Aleksi Mäkelän ohjaama leffa, jossa mäkihyppylegendaa esittää Jasper Pääkkönen. Mutta mielestäni jopa huikeamman roolisuorituksen tekee Peter Franzén "manageri" Nick Nevadana.
 

Snaipperi #16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flames, Leijonat&Team Canada
Tänään tv:ssä -ketjuun tämä periaatteessa kuuluisi, mutta sopii mainita myös täällä. Eli Päivän Matti on tietenkin MTV3:lla illan elokuvana nähtävä Matti. Aleksi Mäkelän ohjaama leffa, jossa mäkihyppylegendaa esittää Jasper Pääkkönen. Mutta mielestäni jopa huikeamman roolisuorituksen tekee Peter Franzén "manageri" Nick Nevadana.

On minusta mainettaan parempi leffa. Pääkkönen näytteli minusta hyvin Mattia ja niinkuin sanoit nämä Nick Nevadat on tuotu hyvin mukaan. Yleensäkin Suomi-leffoja aina kritisoidaan hirveästi, minusta aika hyviä kun vertaa ettei ole niin suuria resursseja, kuin jossain Holywoodissa ja tottakai pienen maan näyttelijät sattuvat useimpiin samoihin leffoihin.
 

InTheYear2000

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
On minusta mainettaan parempi leffa. Pääkkönen näytteli minusta hyvin Mattia ja niinkuin sanoit nämä Nick Nevadat on tuotu hyvin mukaan. Yleensäkin Suomi-leffoja aina kritisoidaan hirveästi, minusta aika hyviä kun vertaa ettei ole niin suuria resursseja, kuin jossain Holywoodissa ja tottakai pienen maan näyttelijät sattuvat useimpiin samoihin leffoihin.

Tekstisi on kuin minun suusta...

Pääkkönen vetää Matin roolin todella hyvin ja Franzenin roolisuoritus Nick Nevadana on kerrassaan loistava. Suomessakin ostaan tehdä todella hyviä leffoja. Etenkin Aleksi Mäkelä on tehnyt monta loistavaa leffaa kuten Häjyt, Pahat pojat, Matti...
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Tekstisi on kuin minun suusta...

Pääkkönen vetää Matin roolin todella hyvin ja Franzenin roolisuoritus Nick Nevadana on kerrassaan loistava. Suomessakin ostaan tehdä todella hyviä leffoja. Etenkin Aleksi Mäkelä on tehnyt monta loistavaa leffaa kuten Häjyt, Pahat pojat, Matti...

Itse taas olen aika paljon erimieltä, Pääkkönen veti ihan ok mutta Aleksi Mäkelä&Markus Selin kaksikko on tuonut kyllä sellaista skeidaa kankaille ja ruutuihin ettei pahemmasta väliä..

Itselleni ainakin melkoinen pettymys tuo Matti, aika vääränkin kuvan taitaa antaa aktiiviajoista? Jos siellä nyt jokunen tempaus oli joukossa niin eiköhän tuo kuitenkin pääasiassa urheillut mikä ei kyllä elokuvassa tule esille. Toisaalta ymmärrettävää ettei treenaamisesta ja kilpailemisesta saa helpolla mielenkiintoista ja kohahduttavaa matskua.
 

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Mainittakoon että Matin uudella rakkaalla oli jo ensiesittelyssä (Seiskan kuva) musta silmä. Stay tuned for more...
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Matilla uusi rakas... Ja ilmoittaa asiasta Merville lehdistön välityksellä: http://www.iltalehti.fi/viihde/200904239460776_vi.shtml . Kyllä on suoraselkäistä toimintaa, tai sitten pelkää puukkoa tai kynsiä liikaa, eikä uskaltanut puhua asiasta kasvokkain...

Matti vakuuttaa, että suhde Merviin on nyt ohi. Usko enempi vaikka siihen, että aurinko nousee illalla lännestä kuin näihin Matin vakuutteluihin. Nämä on nähty aika monesti.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Koska tässä ketjussa ei nähdäkseni ole tätä linkkiä, niin laitan sen tähän, vaikka haastattelu onkin puolisen vuotta vanha (herkkähipiäisille tiedoksi, että haastattelu on jopa Matiksi ja Merviksi aivan karmeaa katsottavaa, eikä siinä ole mitään hauskaa)

Mervin (ja Matin) eläkehaastattelu

Jos Mervi on edelleen tuossa jamassa, niin en ihmettele yhtään jos Matti tällä kertaa todellakin ottaa eron Mervista.
 

Realcowboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Onkohan tällä uudella emännällä varaa elättää Mattia? Mervin seura kutsunee pian, jos ei ole.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Mitäköhän tämän suhteen kestoksi voisi arvioida? Optimisti voisi veikata kahta kuukautta, itse veikkaan paria viikkoa.

Eikös Matti ollut joskus jonkun virolaisen kanssa kihloissa pari päivää ennenkuin homma loppui?
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Sanokaa mitä sanotte, mutta mun henk. koht. mielipide on että tuo Matin "löytö" on oikeasti hyvän näköinen tyttö. Noilla kasvoilla pitäisi kyllä löytää hieman "fiksumpaa" seuraa kuin Matti on. Luulisi että tytöllä olisi ottajia kyllä omastakin ikäluokasta
 

Harri2001

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Sanokaa mitä sanotte, mutta mun henk. koht. mielipide on että tuo Matin "löytö" on oikeasti hyvän näköinen tyttö. Noilla kasvoilla pitäisi kyllä löytää hieman "fiksumpaa" seuraa kuin Matti on. Luulisi että tytöllä olisi ottajia kyllä omastakin ikäluokasta

Täällä kuva tytöstä.

Perus.
 
Suosikkijoukkue
- Raipe - All Mighty CCCP
Sanokaa mitä sanotte, mutta mun henk. koht. mielipide on että tuo Matin "löytö" on oikeasti hyvän näköinen tyttö. Noilla kasvoilla pitäisi kyllä löytää hieman "fiksumpaa" seuraa kuin Matti on. Luulisi että tytöllä olisi ottajia kyllä omastakin ikäluokasta
Samaa mieltä. Kyllä tuo Mervi on just ja 100% Matin tasoa. Ei millään voi kuvitella tollasta perhetyttöö sekoilemassa Masan kanssa viinapäissään jossain vitun seiskan bileissä.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Nooh, jospa tuo tyttö onnistuu pitämään Matin selvinpäin silloin kun on Matin maisemissa. Toivottavasti ainakin. Mattihan ryyppäsi sen takia että Mervi näyttäisi edes jotenkin siedettävältä.

Matin bongasin tänään Jyväskylän Kuokkalan kaupunginosan paikallisesta ostoskeskuksesta. Matti käveli parturiin, joten ilmeisesti on tyttö tulossa kylään.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Nooh, jospa tuo tyttö onnistuu pitämään Matin selvinpäin silloin kun on Matin maisemissa. Toivottavasti ainakin. Mattihan ryyppäsi sen takia että Mervi näyttäisi edes jotenkin siedettävältä.

Niin, Mattihan oli vesipoikia ennen Mervi-repsahdusta, vai miten se meni..

Pahasti pelkään, että tuo suhteen julkistamisessa ollut mustasilmäkuva ei jää viimeiseksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös