Baarimikko
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KHL
Matti taitaa kerralla rikkoa Urheilukanavan kiroilu ennätyksen oikein komeasti. Hyvässä viressä näyttää olevan, mutta sehän johtuu, vain siitä, että kotona on Matilla kaikki hyvin.
Baarimikko kirjoitti:Matti taitaa kerralla rikkoa Urheilukanavan kiroilu ennätyksen oikein komeasti. Hyvässä viressä näyttää olevan, mutta sehän johtuu, vain siitä, että kotona on Matilla kaikki hyvin.
Baarimikko kirjoitti:Matti Nykänen on sitten Urheiluchatin uusin vahvistus jatkossa, kuulemma kerran viikossa juontelee.
Totta, kuin Mattiin on luottaminen. Ei meinannut juontajakaan pysyä housuissaan.avatar kirjoitti:Mitä helvettiä?!?!? Ootko nyt ihan tosissas.
tuuski kirjoitti:"Oletko kokeillut v-tyyliä?"
"Siinä vaiheessa kun mun muija levittää jalkansa niin mä levitän käteni"
Tulihan sieltä ainakin yksi legendaarinen läppä. (Joku voi korjata, jos ei ihan sanatarkkaan osunut:))
Bruce Lee kirjoitti:
Häh. Ihan sujuvaa tuo Jasperin englanti oli, mutta heti tulee mieleeni kaksi omaa tuttua, jotka väänsivät liki puhtaasti ilman vaihto-oppilaskokemusta. Toinen tosin opiskeli aikoinaan kansainvälisellä linjalla, mutta suurin osa siellä ei ollut natiivienkkuja tai jenkkejä.AnaMasa kirjoitti:Propsit Jasperin enkulle. Ei ihan joka, eikä joka toinenkaan päivä.. vittu edes vuosi kuule suomalaisen suusta tuollaista englantia. Pääkkönen on ollut vähintään vaihdossa jenkeissä tai jotain. Ei englannin ääntäminen tuollaiseksi täällä kehity.
teemu73 kirjoitti:
teemu73 kirjoitti:Uusi look
cottonmouth kirjoitti:Uudesta lookista vielä sen verran, että kun vilkaisin puolisilmällä lööppiä missä Matin pärstä komeili eilen aamulla, niin ensimmäiseksi tuli mieleen (ulkonäön perusteella), että mitä Jere on taas tehnyt. Yhdennäköisyys on yllättävä.
cottonmouth kirjoitti:Kaljuksi itsensä leikannut Matti on aamun 100:sta luetun quoten mukaan säilönyt hiuksensa pakkaseen ja eikä omien sanojensa mukaan vielä tiedä minne ne sijoitetaan...
cottonmouth kirjoitti:Kaljuksi itsensä leikannut Matti on aamun 100:sta luetun quoten mukaan säilönyt hiuksensa pakkaseen ja eikä omien sanojensa mukaan vielä tiedä minne ne sijoitetaan...
Orsmo kirjoitti:Tämä on käsittämätömintä mitä olen tuosta jätkästä kuullut, ikinä.