Päivän Matti...

  • 299 837
  • 1 081

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
BigRedBob kirjoitti:
Toinen ehkä välillisesti, jos julkisuus vaikuttaa positiivisesti esim. levyjen myyntiin jne., mutta nämä toiset ottavat hillot suoraan lehdilta. Esim. Lordi taas tuskin tienasi hirveästi näistä Allerin paskajulkaisujen kuvista.

Ei se ole "ehkä" ja "jos" vaan varma fakta että kansan nouseminen sankarinsa puolelle skandaalilehtiä vastaan nostattaa levy-, keikka- ja paitamyyntiä, perusteluja olen latonut useassa postissa kyseisestä asiasta kertovassa ketjussa.
 
Päivän Matti Ilta-Sanomissa

Äitienpäivänä sattuneen välikohtauksen jälkeen Mervi vaihtoi taloonsa lukot. Matti koputteli oven takana, mutta kolkuttavalle ei avattu. Matti vietti yön t-paita päällä talon etupihalla. Tuohon aikaan oli vielä yöllä pakkasta.

- Olin kuolla pakkaseen, mutta vielä riitti voimia tilata taksi. Lähdin Jyväskylään ja olin kuin horkkatautinen, kun pääsin siellä saunaan.

- Ihme on, jos joku käy nämä polut perässäni. Toivottavasti kukaan ei käy,
tuumii Matti katuvaisena.


On se hyvä että vielä riitti voimia tilata taksi..

Tässä linkki koko uutiseen http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1181303
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Potnapekka kirjoitti:
Äitienpäivänä sattuneen välikohtauksen jälkeen Mervi vaihtoi taloonsa lukot. Matti koputteli oven takana, mutta kolkuttavalle ei avattu. Matti vietti yön t-paita päällä talon etupihalla. Tuohon aikaan oli vielä yöllä pakkasta.

- Olin kuolla pakkaseen, mutta vielä riitti voimia tilata taksi. Lähdin Jyväskylään ja olin kuin horkkatautinen, kun pääsin siellä saunaan.

- Ihme on, jos joku käy nämä polut perässäni. Toivottavasti kukaan ei käy,
tuumii Matti katuvaisena.


On se hyvä että vielä riitti voimia tilata taksi..

Tässä linkki koko uutiseen http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1181303

Joo ja Mattihan on ollut tietenkin ihan Vesi selvä. Joo mitään en oo ottanut! Ihan Tosi!

Ja mitä tulee itse M*rvi T*polaan: Aika säälittävältä tuntuu. M*rvi antaa M*tille aina anteeksi vaikka M*tti olisikin taas ties miten monennen kerran vet'nyt M*rviä pataan. No anteeksi antaminen on vaikea sitten kun on six feet under...
 

wilberto

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Matti on taas pienen tauon jälkeen Iltalehdessä. Kuinkas tosissaan Masa mahtaa olla tämänkään asian suhteen? Tuskin tuossa kovin montaa viikkoa menee, kunnes nykäsmasa lopettaa treenaamisen, ainakin itse uskon näin. Enkä tosiaankaan usko siihen, että miehen pää kestäisi, onhan se jo aiemminkin huomattu.

http://www.iltalehti.fi/viihde/200606144659526_vi.shtml

Kyllä muuten kelpaisi mullekin tuo 1000€ per metri, vaikka en osaakaan pätkääkään hypätä, mutta eiköhän sieltä tuurilla pari metriä tulisi ehjin nahoin. Matti kun tuosta ponkaisee sellaiset apaut ~100 metriä, niin kyllähän siitä irtoaa Masalle hyvät simarahat pariksi kuukaudeksi. Ei sitten tarvitse käyttää pahemmin Mervin rahoja, vaikka tuskinpa se sitä liikuttaa.
 

spertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
wilberto kirjoitti:
Kyllä muuten kelpaisi mullekin tuo 1000€ per metri, vaikka en osaakaan pätkääkään hypätä, mutta eiköhän sieltä tuurilla pari metriä tulisi ehjin nahoin.

Niinkuin tuossa jutussakin sanottiin, niin noita rahojahan ei ole kukaan edes vielä luvannut, vaan ne yritetään joltain sponsorilta saada neuvoteltua.
 
Suosikkijoukkue
D-Kiekko, Teräs-Kiekko, Eka-Kiekko
wilberto kirjoitti:
Ei sitten tarvitse käyttää pahemmin Mervin rahoja, vaikka tuskinpa se sitä liikuttaa.

Mervillä on kuuleman mukaan edunvalvoja, ilmeisesti sukulaistensa toimesta järjestetyllä päätöksellä. Epäilemättä viisas ratkaisu nykytilanteen(kin) valossa mikäli näin on.
 

PeZu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eikös nuo rahat mene johonkin hyväntekeväisyyteen tai vastaavaan eikä Matille ryyppyrahoiksi? Vai olenko ymmärtänyt ihan väärin?
 

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
PeZu kirjoitti:
Eikös nuo rahat mene johonkin hyväntekeväisyyteen tai vastaavaan eikä Matille ryyppyrahoiksi? Vai olenko ymmärtänyt ihan väärin?
Jotain velkaahan tuolla oli tarkoitus kuitata pois. Ei kuitenkaan ainakaan ryyppyrahoiksi.
 

MS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Et-Po 72, EuPa, Veitsiluodon Vastus,Hoopi Hänninen
 

Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Steelers
Matilla synttärijuhlat, jotka alkaneet ilmeisen hyvin. Tai miten sen nyt ottaa...

Mervi Tapola-Nykänen olikin muistanut miestään heti aamulla kymmenellä pullolla samppanjaa ja ruusuilla.

- Ja antoi Mervi suukonkin... ja vähän muutakin, Matti virnisti.
 

Jeihki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Joe kirjoitti:
Turpaan? Ei kai se muuten olis virnistäny..

Mervi antoi ensin p*llua, jonka jälkeen Matti haistoi panokatkuissa Teuvo Lomanin. Tämän jälkeen Matti veti luonnollisesti Merviä kolviin niin että taas näyttää emäntä merimursun sijaan aivan pandakarhulta.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Matti jätti saapumatta keikalla, koska hän on ilmoituksen mukaan sairaalassa tiputuksessa Tampereella. Sitä en tiedä mitä on tapahtunut, ehkä joku osaa valaista?

Rahoja ei saanut takaisin, koska Pekka Myllykoski otti tilanteen haltuun.
 

Andrei

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jeihki kirjoitti:
Tämän jälkeen Matti veti luonnollisesti Merviä kolviin niin että taas näyttää emäntä merimursun sijaan aivan pandakarhulta.
Tästä irtosi kyllä kunnon naurut, vaikka perheväkivalta ei tietenkään naurun asia ole. Kiitos! :D
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
pernaveikko kirjoitti:
Rahoja ei saanut takaisin, koska Pekka Myllykoski otti tilanteen haltuun.

Tässä tapauksessa promillemäärä tuskin kovin paljon pääsi laskemaan, vaikka solisti vaihtuikin.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Aatos kirjoitti:
Pankreatiitti eli haimatulehdus, suomalaista arkipäivää.

Eikös Matilla epäilty tuota jo edellisen pidemmän sairaalareissun aikana? Sellaista olen kuullut, että toinen haimatulehdus saattaisi olla kohtalokas, pitääkö paikkaansa?
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Sistis kirjoitti:
Eikös Matilla epäilty tuota jo edellisen pidemmän sairaalareissun aikana? Sellaista olen kuullut, että toinen haimatulehdus saattaisi olla kohtalokas, pitääkö paikkaansa?

Eräs sukulaiseni sairasti haimatulehduksen ja olikohan siinä muutama vuosi väliä, niin sai haimasyövän. Siitä ei hengissä selviä, puolessa vuodessa meni. Alkoholilla ei ollut osuutta asiaan.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
pernaveikko kirjoitti:
Eräs sukulaiseni sairasti haimatulehduksen ja olikohan siinä muutama vuosi väliä, niin sai haimasyövän. Siitä ei hengissä selviä, puolessa vuodessa meni. Alkoholilla ei ollut osuutta asiaan.

Haimasyöpä on tosiaan ilmeisesti aina tappava, joskin joskus muistelen törmänneeni juttuihin, joissa joku olisi toipunut siitä, tai elänyt ainakin muutaman vuoden. Eräällä sukulaisella oli myös haimatulehdus yli kymmenen vuotta sitten, joskin tällä kertaa syy oli alkomaholi. Sen jälkeen on ollut raittiina, ja elää vieläkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös