Väitän edelleen, että ymmärsit minun alentaneen JHagin dopingkuularajan 21,5 metriä alle 20 metriksi.
Alun perin vastasin viestiisi, jossa alensit JHagin dopingkuularajan ja nostit oman entisen dopingkuularajasi 20 metriin.
Arvostelin rajojesi uskottavuutta sillä argumentilla, että on epäuskottavaa, että ihmisen fysiologian rajat noudattaisivat mielivaltaista mittayksikköjärjestelmää ja näin ollen väitteesi, että yli 20 metriä ei voi työntää tai yli 60 tai 70 metriä heittää puhtaasti, on huonosti perusteltu.
Sitten aloit vesittää omia rajojasi epämääräisillä väistöliikkeillä toteamalla, että puhut 70 metristä vain erotuksena 80 metriin ja minä ymmärrän, mitä se tarkoittaa.
Tämän ymmärsin niin, että et itsekään tarkkaan ottaen usko rajoihisi, vaan olet itse samaa mieltä kuin minä, eli että puhtaana tekee huonompia tuloksia kuin doupattuna.
Nyt yrität tehdä keskustelunaihetta siitä, ymmärränkö minä sinun tarkoituksesi olleen alentaa JHagin dopingkuularaja 21,5 metriä alle 20 metriksi, vaikka koko keskustelu lähti liikkeelle siitä, että arvostelin sinun 20 metrin dopingkuularajaasi.