Päivän ”uutinen”

• 915 749
  • 4 353

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Iltalehdessa oli artikkeli, etta "Kauniit saavat tyttoja", jossa lontoolais-tutkimuksen mukaan kauniilla ihmisilla on 26% paremmat mahdollisuudet saada ensimmaiseksi lapsekseen tyton.

Tutkimuksen uskottavuus ammutaan kuitenkin varsin hienosti alas sivun alalaidassa olevalla listalla suomalaisista, joille ensimmainen lapsi oli tytto:

Niina Herala ja Wallu Walpio

masaala

Jäsen
Iltalehden Hullu maailma kirjoitti:
Pallerot pulassa

KROATIALAINEN Mario Visnjic joutui hälyttämään kännykällään nudistirannan henkilökunnan paikalle juututtuaan kiveksistään aurinkotuoliin. Herra Visnjic oli käynyt alasti uimassa, jolloin hänen kiveksensä olivat kutistuneet viileässä vedessä. Kun hän asettui uinnin jälkeen aurinkotuoliin, olivat pikkuruiset pampulat valahtaneet tuolin säleikön läpi. Auringon lämmössä ne olivat kuitenkin palanneet vikkelästi normaaliin kokoonsa eivätkä ne enää mahtuneet tuolinraosta takaisin. Rannan henkilökunta joutui sahaamaan tuolin kahtia miehen vapauttamiseksi.

Kaikenlaista... Mahtoi herraa nolottaa. =)

DanC

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, Bleg, ACM
masaala kirjoitti:
Kaikenlaista... Mahtoi herraa nolottaa. =)

Heh... pikkuruiset pampulat ...

Olisihan kaverin voinut kantaa tuolin kanssa takaisin veteen.
Ei olisi tarvinnut syytöntä tuolia sahata kahtia.

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Decimal kirjoitti:
Sillä puupäällä oli kuulemma "kaverit" mukana jotka painosti ostamaan niitä limuja. Ainakin itse lehden lukeneena sain kuvan, että poika ei kertaakaan itelleen ostanut. Kyllähän vastaavaa tapahtui ainakin kun ite olin ylä-asteella ja siitä ei kovin montaa vuotta edes ole. Kaikki mahdollinen tehdään ettei joudu ottamaan vastaan koulun pahisten pilkkaamista ja kiusaamista.
Voi hellanlettas sentään!

Se on operaattorin vika, jos poika tekee järjettömiä ostoksia kännykällä.
Se on koulun vika, jos poikaa pilkataan tai kiusataan koulussa.
Se on yhteiskunnan vika, jos pojan koulukaverit ovat "kiusaajia".

"Pojat, älkää kiusatko mua tänään! Mä ostan teille limua tosta automaatista..."

Entistä paremmin ymmärrän sen, että koulukiusaajien/kaappareiden/terroristien kanssa ei pidä neuvotella. Jos ei ole yhtään munaa sanoa vastaan, niin ihan oikein tässä on käynyt. Vahinko vain, että todelliseksi maksajaksi kuitenkin joutuvat vanhemmat. Tosin tällaisia juttuja kun lukee, niin eipä tarvitse enää ihmetellä mistä ne wittumaiset alikessut ja vaimonhakkaajat oikein sikiävät.

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Päivän ilouutinen:

Muistikortillinen Hollywood-tähtien alastonkuvia kateissa

Simple Life - Leidit landella -sarjasta tuttu Nicole Richie on hukannut kameransa, joka sisältää arkaluontoista kuvamateriaalia. Tapauksesta kauhistunut Nicole pelkää nyt, että kamerassa olleet hänen ja hänen useiden ystäviensä alastonkuvat päätyvät internetiin.

brehme_

Jäsen
Suosikkijoukkue
prosenttikiekko
Miksi minusta jotenkin on alkanut tuntumaan että ne kamerat ja puhelimet ja muut eivät noilta seurapiirilutkilta niinkään "vahingossa" katoa. Anyway, meidän runkkareiden kannalta aina parempi.

Kaleva.fi tuoreimmat sähkeet, Pohjois-Suomi on hyvä paikka asua:

07:37 Kemin Syväkankaan koulun pihalla tulipalo
6.8.2006 Poliisi juoksi autovarkaat kiinni
6.8.2006 Murto Sallan Kaamos-valintaan
6.8.2006 Lossiliikenne edelleen poikki Oikarisessa
6.8.2006 Miesjoukko hyökkäsi miehen kimppuun
6.8.2006 Naisjoukko hyökkäsi naisen kimppuun
6.8.2006 Nuorisojoukko kosti pahoinpitelijälle
6.8.2006 Rattijuoppoja Sodankylässä
6.8.2006 Torniossa tappeluja
6.8.2006 Rattijuoppoja Keminmaan alueella
6.8.2006 Mies hakattiin Rovaniemellä
6.8.2006 Keminmaalla säiliöautoturman onnettomuuspaikka raivattu
6.8.2006 Tupakointi houkuttaa Suomeen
6.8.2006 Kumi sauhusi Pattijoen lentokentällä
6.8.2006 Steve MacDonald rakastaa painavia kiviä

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Hazardipakki kirjoitti:

No, jopas nyt. Tuota en tiennytkään. On varmaan huomenna kaikkien lehtien etusivulla.

Vem är Steve MacDonald?

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Noooh, ei oo Hilttonin Parista alyllisilla lahjoilla varustettu, ei.

Toisaalta, oisko ees myynyt hanen esittamanaan?? Enpa usko. Vasynyt votku.

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Hazardipakki kirjoitti:
Kaleva.fi tuoreimmat sähkeet, Pohjois-Suomi on hyvä paikka asua:

07:37 Kemin Syväkankaan koulun pihalla tulipalo
6.8.2006 Poliisi juoksi autovarkaat kiinni
6.8.2006 Murto Sallan Kaamos-valintaan
6.8.2006 Lossiliikenne edelleen poikki Oikarisessa
6.8.2006 Miesjoukko hyökkäsi miehen kimppuun
6.8.2006 Naisjoukko hyökkäsi naisen kimppuun
6.8.2006 Nuorisojoukko kosti pahoinpitelijälle
6.8.2006 Rattijuoppoja Sodankylässä
6.8.2006 Torniossa tappeluja
6.8.2006 Rattijuoppoja Keminmaan alueella
6.8.2006 Mies hakattiin Rovaniemellä
6.8.2006 Keminmaalla säiliöautoturman onnettomuuspaikka raivattu
6.8.2006 Tupakointi houkuttaa Suomeen
6.8.2006 Kumi sauhusi Pattijoen lentokentällä

Täällä nuo on edelleen uutisia. Etelässä arkipäivää ;)

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
V-man kirjoitti:
Täällä nuo on edelleen uutisia. Etelässä arkipäivää ;)
Noh noh, ei meillä sentään sellaisilla autoilla/pulkilla ajella, että poliisit saavat juosten kiinni.

Päivän uutinen on se, että Stadissa sataa. Uutisen toimitti bozik. Uutista saa vapaasti lainata, lähteen mainitsemisellakaan ei ole väliä.

krobbe

Jäsen
Kaivanto kirjoitti:

Uutisessa kerrotaan mm.:

Tapaus paljastui noin viikko sitten Mälarinlaaksossa, Keski-Ruotsissa sijaitsevassa seurakunnassa. Poliisi löysi kirkon kryptasta avonaisen arkun, jossa oli hautausta odottavan naisen ruumis. Arkusta löytyi myös useita tyhjiä olutpurkkeja.

Melkoisen onneton sälli, on joutunut juottamaan vainajan vielä humalaan ennen kuin tämä on suostunut mokoman hampuusin ottamaan.

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Simputusta armeijassa

Ei helvetti, välillä tuntuu siltä että nykyajan armeijassa ei saa tehdä enää mitään! Juttelin muutama viikko sitten palvelustaan suorittavan alikessun kanssa, ja hänen puheensa kuulostivat juuri saman suuntaisilta. Nyt pitää heti sanoa, että tottakai jokainen heittää näitä "silloin kun minä olin armeijassa syötiin kiveä ja nukuttiin napalmissa... nykyajan velliperseet eivät tiedä armeijasta mitään" liirum laarumia, mutta nyt näyttää menevät jo pesuveden mukana lapsikin.

Linkitetyssä jutussa kerrotaan simputustapauksesta jossa mm. alokas oli joutunut kantamaan painavaa nuijaa tai kiveä, kun oli unohtanut rynkyn yms. Jututtamani alikin mukaan ei alokasta saa pistää ryömimään rynsesterin luo, jos sen on esimerkiksi kenttälounaalla unohtanut nojaamaan männyn runkoon. Meillä tämä kuului ihan vakio toimenpiteisiin, enkä ainakaan itse tuollaista näe simputuksena. Lihasmuistiksi sitä kutsuttiin. Vaikeaa puhua karaistumisesta tai mistään kurjuuden maksimoinnista, jos tulevaisuuden isänmaalliset tappokoneemme ruokitaan piltillä ja taputetaan päälle talkitulle pepulle.

Jätkät hei, meidän sissiteltassa ei oo pleikkaria? Vittu mitä simputusta, mä haen saletisti sivariin..

Vincent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayern München,Ottawa Senators, HIFK
Borgie kirjoitti:
Simputusta armeijassa

Ei helvetti, välillä tuntuu siltä että nykyajan armeijassa ei saa tehdä enää mitään! Juttelin muutama viikko sitten palvelustaan suorittavan alikessun kanssa, ja hänen puheensa kuulostivat juuri saman suuntaisilta. Nyt pitää heti sanoa, että tottakai jokainen heittää näitä "silloin kun minä olin armeijassa syötiin kiveä ja nukuttiin napalmissa... nykyajan velliperseet eivät tiedä armeijasta mitään" liirum laarumia, mutta nyt näyttää menevät jo pesuveden mukana lapsikin.

Linkitetyssä jutussa kerrotaan simputustapauksesta jossa mm. alokas oli joutunut kantamaan painavaa nuijaa tai kiveä, kun oli unohtanut rynkyn yms. Jututtamani alikin mukaan ei alokasta saa pistää ryömimään rynsesterin luo, jos sen on esimerkiksi kenttälounaalla unohtanut nojaamaan männyn runkoon. Meillä tämä kuului ihan vakio toimenpiteisiin, enkä ainakaan itse tuollaista näe simputuksena. Lihasmuistiksi sitä kutsuttiin. Vaikeaa puhua karaistumisesta tai mistään kurjuuden maksimoinnista, jos tulevaisuuden isänmaalliset tappokoneemme ruokitaan piltillä ja taputetaan päälle talkitulle pepulle.

Jätkät hei, meidän sissiteltassa ei oo pleikkaria? Vittu mitä simputusta, mä haen saletisti sivariin..

ei sinällään liity päivän aiheeseen, mutta ilmoitettakoon,että helvetin hyvin kirjoitettu Borgie... en voisi enempää olla kanssasi samaa mieltä.

Anton

Jäsen
Borgie:
Simputusta armeijassa!

Homma kusee... mutta kauniisti? Minulla on kaksi sivaria riesana. Mitä vit[SENSUROITU]a minä teen näiden kanssa. Jos pysähtyy liian pitkäksi aikaa paikalleen, niin jompi kumpi alkaa nylkyttämään minun säärtä.

Olen saanut kuulla tauoilla, joissa juodaan vihreää stimuloivaa teetä, juttuja natsi -isoveljestä, joka lähti armeijaan opettelemaan tappamista.

Taidan lähteä kuuntelemaan kokaiinimies Chris Rea:n biisiä "Road to hell".

scholl

Jäsen
Mielestäni mainitut tapaukset eivät ole simputusta. Jos on selkeät säännöt, joita pidetään tärkeinä niin niiden noudattamatta jättäminen pitäisi tuoda jonkinlaiset sanktiot.

Jokainen, joka on intissä aikaa viettänyt, tietää, että simputusta esiintyy ja se ei ole tuollaista, mitä tuossa jutussa nyt mainitaan.

On tietysti hyvä ihan varusmiesten oikeuksien vuoksi, että simputuksesta on mahdollisuus saada syyte, koska väärinkäytöksiä ja epäasiallista kohtelua esiintyy, mutta joku tolkku pitää olla sen suhteen, mitä asioita ajetaan eteenpäin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy