Päivän ”uutinen”

  • 911 879
  • 4 363

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Hazardipakki kirjoitti:
Kaleva.fi tuoreimmat sähkeet, Pohjois-Suomi on hyvä paikka asua:

07:37 Kemin Syväkankaan koulun pihalla tulipalo
6.8.2006 Poliisi juoksi autovarkaat kiinni
6.8.2006 Murto Sallan Kaamos-valintaan
6.8.2006 Lossiliikenne edelleen poikki Oikarisessa
6.8.2006 Miesjoukko hyökkäsi miehen kimppuun
6.8.2006 Naisjoukko hyökkäsi naisen kimppuun
6.8.2006 Nuorisojoukko kosti pahoinpitelijälle
6.8.2006 Rattijuoppoja Sodankylässä
6.8.2006 Torniossa tappeluja
6.8.2006 Rattijuoppoja Keminmaan alueella
6.8.2006 Mies hakattiin Rovaniemellä
6.8.2006 Keminmaalla säiliöautoturman onnettomuuspaikka raivattu
6.8.2006 Tupakointi houkuttaa Suomeen
6.8.2006 Kumi sauhusi Pattijoen lentokentällä
6.8.2006 Steve MacDonald rakastaa painavia kiviä

Täällä nuo on edelleen uutisia. Etelässä arkipäivää ;)
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
V-man kirjoitti:
Täällä nuo on edelleen uutisia. Etelässä arkipäivää ;)
Noh noh, ei meillä sentään sellaisilla autoilla/pulkilla ajella, että poliisit saavat juosten kiinni.

Päivän uutinen on se, että Stadissa sataa. Uutisen toimitti bozik. Uutista saa vapaasti lainata, lähteen mainitsemisellakaan ei ole väliä.
 

krobbe

Jäsen
Kaivanto kirjoitti:

Uutisessa kerrotaan mm.:

Tapaus paljastui noin viikko sitten Mälarinlaaksossa, Keski-Ruotsissa sijaitsevassa seurakunnassa. Poliisi löysi kirkon kryptasta avonaisen arkun, jossa oli hautausta odottavan naisen ruumis. Arkusta löytyi myös useita tyhjiä olutpurkkeja.

Melkoisen onneton sälli, on joutunut juottamaan vainajan vielä humalaan ennen kuin tämä on suostunut mokoman hampuusin ottamaan.
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Simputusta armeijassa

Ei helvetti, välillä tuntuu siltä että nykyajan armeijassa ei saa tehdä enää mitään! Juttelin muutama viikko sitten palvelustaan suorittavan alikessun kanssa, ja hänen puheensa kuulostivat juuri saman suuntaisilta. Nyt pitää heti sanoa, että tottakai jokainen heittää näitä "silloin kun minä olin armeijassa syötiin kiveä ja nukuttiin napalmissa... nykyajan velliperseet eivät tiedä armeijasta mitään" liirum laarumia, mutta nyt näyttää menevät jo pesuveden mukana lapsikin.

Linkitetyssä jutussa kerrotaan simputustapauksesta jossa mm. alokas oli joutunut kantamaan painavaa nuijaa tai kiveä, kun oli unohtanut rynkyn yms. Jututtamani alikin mukaan ei alokasta saa pistää ryömimään rynsesterin luo, jos sen on esimerkiksi kenttälounaalla unohtanut nojaamaan männyn runkoon. Meillä tämä kuului ihan vakio toimenpiteisiin, enkä ainakaan itse tuollaista näe simputuksena. Lihasmuistiksi sitä kutsuttiin. Vaikeaa puhua karaistumisesta tai mistään kurjuuden maksimoinnista, jos tulevaisuuden isänmaalliset tappokoneemme ruokitaan piltillä ja taputetaan päälle talkitulle pepulle.

Jätkät hei, meidän sissiteltassa ei oo pleikkaria? Vittu mitä simputusta, mä haen saletisti sivariin..
 

Vincent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayern München,Ottawa Senators, HIFK
Borgie kirjoitti:
Simputusta armeijassa

Ei helvetti, välillä tuntuu siltä että nykyajan armeijassa ei saa tehdä enää mitään! Juttelin muutama viikko sitten palvelustaan suorittavan alikessun kanssa, ja hänen puheensa kuulostivat juuri saman suuntaisilta. Nyt pitää heti sanoa, että tottakai jokainen heittää näitä "silloin kun minä olin armeijassa syötiin kiveä ja nukuttiin napalmissa... nykyajan velliperseet eivät tiedä armeijasta mitään" liirum laarumia, mutta nyt näyttää menevät jo pesuveden mukana lapsikin.

Linkitetyssä jutussa kerrotaan simputustapauksesta jossa mm. alokas oli joutunut kantamaan painavaa nuijaa tai kiveä, kun oli unohtanut rynkyn yms. Jututtamani alikin mukaan ei alokasta saa pistää ryömimään rynsesterin luo, jos sen on esimerkiksi kenttälounaalla unohtanut nojaamaan männyn runkoon. Meillä tämä kuului ihan vakio toimenpiteisiin, enkä ainakaan itse tuollaista näe simputuksena. Lihasmuistiksi sitä kutsuttiin. Vaikeaa puhua karaistumisesta tai mistään kurjuuden maksimoinnista, jos tulevaisuuden isänmaalliset tappokoneemme ruokitaan piltillä ja taputetaan päälle talkitulle pepulle.

Jätkät hei, meidän sissiteltassa ei oo pleikkaria? Vittu mitä simputusta, mä haen saletisti sivariin..


ei sinällään liity päivän aiheeseen, mutta ilmoitettakoon,että helvetin hyvin kirjoitettu Borgie... en voisi enempää olla kanssasi samaa mieltä.
 

Anton

Jäsen
Borgie:
Simputusta armeijassa!

Homma kusee... mutta kauniisti? Minulla on kaksi sivaria riesana. Mitä vit[SENSUROITU]a minä teen näiden kanssa. Jos pysähtyy liian pitkäksi aikaa paikalleen, niin jompi kumpi alkaa nylkyttämään minun säärtä.

Olen saanut kuulla tauoilla, joissa juodaan vihreää stimuloivaa teetä, juttuja natsi -isoveljestä, joka lähti armeijaan opettelemaan tappamista.

Taidan lähteä kuuntelemaan kokaiinimies Chris Rea:n biisiä "Road to hell".
 

scholl

Jäsen
Mielestäni mainitut tapaukset eivät ole simputusta. Jos on selkeät säännöt, joita pidetään tärkeinä niin niiden noudattamatta jättäminen pitäisi tuoda jonkinlaiset sanktiot.

Jokainen, joka on intissä aikaa viettänyt, tietää, että simputusta esiintyy ja se ei ole tuollaista, mitä tuossa jutussa nyt mainitaan.

On tietysti hyvä ihan varusmiesten oikeuksien vuoksi, että simputuksesta on mahdollisuus saada syyte, koska väärinkäytöksiä ja epäasiallista kohtelua esiintyy, mutta joku tolkku pitää olla sen suhteen, mitä asioita ajetaan eteenpäin.
 
Borgie kirjoitti:
Ei helvetti, välillä tuntuu siltä että nykyajan armeijassa ei saa tehdä enää mitään!
Iltalehti.fi kirjoitti:
Kolmannessa tapauksessa panssarimies sai leirillä raahattavakseen ensin noin metrisen puupölkyn ja sitten peräti kolmimetrisen ja 40-kiloisen rangan. Rangaistuksen toimeenpani alikersantti vänrikin käskystä sen jälkeen kun varusmies oli unohtanut rynnäkkökiväärin leirialueelle.
Mielestäni tämä on ainakin todella törkeää simputtamista. Itse unohtelin p-kauden ampumaleirillä rynkkyä ties minne paskahuussiin ja poteroon. Aina sain kyllä huutoa ja vittuilua päin naamaa, joskus jouduin ryömimään takaisin, mutta koskaan en sentään joutunut tukkipöllejä kantamaan.

Menee jo pikkasen liian pitkälle, jos tällä lailla ruvetaan nöyryyttämään nuoria kundeja.

Monenlaista paskapäätä sinne henkilökunnaksi palkataankin. Kyseinen vänrikki voisi nuolla ase ohimolla koko kasarmin vessanpöntöt puhtaaksi seuraavan kerran, kun hatun kokardi on 2mm vinossa.
 
Viimeksi muokattu:

Vincent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayern München,Ottawa Senators, HIFK
Hazardipakki kirjoitti:
Mielestäni tämä on ainakin todella törkeää simputtamista.


laitetaan tämä linkki nyt sitten tähänkin ketjuun... täällä on näköjään kaksi ketjua,jossa keskustellaan täsmälleen samasta aiheesta.

Eli, http://video.google.com/videoplay?docid=5804233473217149898&q=russian+army

Ollaan kuitenkin tyytyväisiä,ettei meidän varusmiehiemme tarvitse kestää aivan tuon kaltaista. Tämä videossa nähty touhu on mielestäni "törkeää simputtamista".
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
krobbe kirjoitti:
Liekkö tuo heittäisi kivellä punaisia?

Ja Karpela/Saarelan kohdalla määrämittaista nänniin.

Kokoomuksen pääministerikandidaattikin ratkeaisi kerralla. Ei tarvitsisi enää olla huolissaan Kataisen pienistä kannatusprosenteista.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vakio kirjoitti:
Kokoomuksen pääministerikandidaattikin ratkeaisi kerralla. Ei tarvitsisi enää olla huolissaan Kataisen pienistä kannatusprosenteista.

Siellä sitten hallituskumppanit huutelevat kuorossa: "Tehdään niin kuin sä haluut!"

Sitten, hallituskriisien tullessa voidaan todeta, että "Uusiksen hallitus meni uusiks!"
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Vakio kirjoitti:
No, Uusis hoitaisi Arkadianmäen yksinkin.

Säästynellä palkkarahoilla rakennettaisiin aika monta kurlink-hallia ympäri Suomea.

Perustusalakiin muutos, jossa todettaisiin että Suomessa kansanedustajia on 200. Paitsi jos yksikin kansanedustaja on Uusis, jolloin hän yksi olisi koko eduskunta, valtioeuvosto ja kaikki ministeriöt.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Jii kirjoitti:
Säästynellä palkkarahoilla rakennettaisiin aika monta kurlink-hallia ympäri Suomea.

Perustusalakiin muutos, jossa todettaisiin että Suomessa kansanedustajia on 200. Paitsi jos yksikin kansanedustaja on Uusis, jolloin hän yksi olisi koko eduskunta, valtioeuvosto ja kaikki ministeriöt.

Niin, ja aika helpolla siinä samalla menisivät presidentinkin tehtävät. Samoin olympiakomitea ja muut pienet puulaakit.
 

scholl

Jäsen
Seitsemän Uutisten juttu Perhon traktorirallista. Oli kyllä uskomatonta porukkaa. Se on tavallaan kuin suoraan jostain Pekko Aikamiespoika -elokuvasta tuo touhu landella.
 

wilberto

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
http://www.verkkouutiset.fi/juttu.php?id=95788

Siinä on kyllä brassimies saanut varsin pitkän kakun. Kyllähän tuossa jo luultavasti tulee mietittyä, että mitäs sitä tulikaan silloin aikanaan tehtyä. Nyt tässä alkoi mietityttämään, että mites tuo lopputuomio sitten sovitetaan? Kenties miehen mahdolliset jälkeläiset istuvat isänsä kakusta oman osansa jne. siihen asti kunnes kaikki 543 vuotta on suoritettu?
Mielenkiintoista nähdä millaisia rangaistuksia ne 4 muuta sotilaspoliisia saavatkaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös