Päivän ”uutinen”

  • 911 826
  • 4 363

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U15

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Jude kirjoitti:
Päivän Iltasanomat kertoo, että Jani Sievisen nykyinen ja ex saivat töitä. Aivan mieletöntä.

~HA! Dolls-tanssiryhmä. Suuttuukohan Susanna yhtä herkästi kuin se ryhmän isorintainen brunetti jonka poikakaveria haukuin urpoksi? Testasin kerran ko. tytöntyllerön itsetuntoa kunnon tough guyn malliin. Hyvät munkit.

*****

Samasta lehdestä Bud Bundyn pidätys oli huikea:

http://iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1369511

Paras jenkkikomedia koskaan? Go Bud!!!
 

qhangas

Jäsen
Suosikkijoukkue
I F K
Itse en osaa kuvitella tilannetta, että joku heittäisi niin paljon löylyä notta oikein vituttamaan alkaisi. Silloin kun tulee liian kuuma, mennään laudetta alemmas. Ja jos siinä tulee liian kuuma, on yleensä jo niin hikikin, että voi suihkuun jo mennäkin.

Onkohan tuossa kyse minkälaisesta terrorista? Koko ajan 100? Vai hakkaako vielä löylykauhalla tehostukseksi samaan aikaan villisti huutaen?
 

scholl

Jäsen
Onko hän se sama Leo Pusa joka valmensi Heli Rantasesta olympiavoittajan? Tuskin nyt kovin yleinen nimi. En kyllä olisi voinut kuvitellakaan, että uimahalleissa on tuollainen meininki.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
qhangas kirjoitti:
Tuttu juttu. Tätä "äijäilyä" esiintyy vähän joka hallissa Stadissa.
Heh, olipahan hauska uutinen, tosin aika kajahteneelta meno tuntuu jos viranomaisia apuun joudutaan pyytämään. Muistan saman ilmiön nuoruudestani kun uimastadikalla pikkuskloddeina jouduttiin samanlaisen häiriökön uhreiksi. Äijä heitti löylyä niin kauan että muu sauna tyhjeni. Ihan vittuillaaksemme päätimme istua lauteilla kunnes muut olivat lähteneet ja siinä vaiheessa tokaisimme äijälle: "heitäs kuule vähän löylyä, täällähän palelee" vaikka selässä nahka jo oli vesikelloilla. Äijä vetäisi hirveet herneet ja lähti itse saunasta ja me äkkiä perässä kylmään suihkuun.
 

Clocks

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos saunominen on niin iso osa elämää että yleisissä uimahalleissakin pitää ihmisiä terrorisoida, luulisi jo hankkineen oman saunan (vaikka palkintorahoilla). Lapsellista pätemistä minusta, kai nämä körmyt voisivat sen verran ajatella itseni kaltaisia satasessa ulos -kermaperseitä että jättäisivät suurimmat uroteot privaattisaunoihin. Meinaan, että tuskin nämäkään ukot mihinkään hypotermiaan vaipuvat normaalimmissa lämpötiloissa.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
scholl kirjoitti:
Onko hän se sama Leo Pusa joka valmensi Heli Rantasesta olympiavoittajan? Tuskin nyt kovin yleinen nimi. En kyllä olisi voinut kuvitellakaan, että uimahalleissa on tuollainen meininki.
Joskus olen ennenkin löylyttäjä-Pusasta kuullut ja kelaillut lieneekö keihäsvalmentaja myös saunailun huippuja, nyt lähdin asiaa vihdoin selvittämään ja eri mies on näköjään kyseessä.

Maailmanmestari Pusa siis kuvassa neljäs vasemmalta, aika tiukan näköinen remmi muuten kasassa.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Iker kirjoitti:
Joskus olen ennenkin löylyttäjä-Pusasta kuullut ja kelaillut lieneekö keihäsvalmentaja myös saunailun huippuja, nyt lähdin asiaa vihdoin selvittämään ja eri mies on näköjään kyseessä.

Maailmanmestari Pusa siis kuvassa neljäs vasemmalta, aika tiukan näköinen remmi muuten kasassa.

Eri Leo Pusa on kyseessä. Rantasta valmentanut Pusa omaa rillit ja helvetin hienot viikset.
 

scholl

Jäsen
Pula-ajan Tretjak kirjoitti:
Itse en osaa kuvitella tilannetta, että joku heittäisi niin paljon löylyä notta oikein vituttamaan alkaisi. Silloin kun tulee liian kuuma, mennään laudetta alemmas. Ja jos siinä tulee liian kuuma, on yleensä jo niin hikikin, että voi suihkuun jo mennäkin.

Olen vähän eri mieltä tuosta. Kuntosalien saunoissa olen joskus kokenut sen, että sinne tulee joku joka ei edes katso että kuinka paljon jostain määrästä vettä tulee löylyä vaan iskee saman tien joku kolme neljä isoa kauhallista vettä tulille ja salamannopeasti sauna on kuin tulessa. Se on sitten mukavaa, jos itse on vetänyt todella kovan treenin alle juoksemalla vaikka pari tuntia matolla tai ollut muutaman kovan spinningin putkeen ja haluaisi vähän rauhallisemmissa löylyissä istua, jotta tekee lihaksille hyvää. En tarkoita, että siellä viileässä pitäisi olla, mutta heittää tasaisesti mukavan miedot löylyt, eikä kiskoa sellaisia käsittämättömiä tappolöylyjä pieneen koppiin.

edit. ainakin itselläni liian kovissa löylyissä urheilun jälkeen tulee todella huono olo. Energiat loppuvat tai verensokerissa jotain koska silloin saattaa joutua istumaan viileän suihkun alla, ettei taju lähtisi.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minun ymmärrykseni mukaan oikeaan saunomiseen ei kuulu edes hirmulöylyjen heittäminen, vaan tasainen lämpö, jossa pyritään nauttimaan pidempi aika. Tuo machoilu huippukuumilla löylyillä lienee joku aika uusi keksintö. Pönttöaivojen toimintaa moinen. Ei sillä, ettenkö itse olisi jotain superkuumia löylyjä ottanut, mutta se oli joskus yläasteiässä kun se oli olevinaan tosi kovaa ja coolia. Kestän nyt usein itse aika kuumiakin löylyjä vieläkin, mutta ei sen pitäisi itsetarkoitus saunomisessa olla ja ymmärrän hyvin jos joku ei kestä sellaisia. Ei ihminen ole huono saunoja, jos ei hirvittävää kuumuutta siedä.

Edelleen mielestäni Suomen jonkun saunaseuran mukaan saunomiseen ei perinteisesti ja oikeaoppisesti sietämätön kuumuus kuulu. Jokainen toki tyylillään, mutta mieluiten yksin kotona tai sellaisten kavereitten kanssa, ketkä jakavat saman perversion.
 

scholl

Jäsen
Niin Lauttasaaren saunaseurassahan on useita erilaisia saunoja ja siellä aloitetaan usein miedoimmista löylyistä ja pikkuhiljaa käydään sitten niihin voimakkaampiin löylyihin. Eikä niissäkään vettä paiskota mielenmäärin. Ja kun välissä käy vaikkapa avannossa, suihkussa tai ottaa Jaffaa (alkoholijuomia ei ole myytävänä) niin sitä pysyy hyvin virkeänä aina kun seuraavan kerran löylyhuoneeseen siirtyy.
 

Jeffrey

Jäsen
Sen verta löylykeskusteluun, että kyllä minä ainakin välillä tykkään ottaa todella kuumia löylyjä, enkä koe sitä minään machoiluna. Tottakai välillä tekee mieli bissee välillä siiderii, sama juttu se on löylyissä. Välillä halutaan ottaa pitkän kaavan mukaan lempeitä löilyjä ja rentoutua, välillä sitten taas kuumat löylyt ja nautin niistäkin omalla tavallani.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jeffrey kirjoitti:
Sen verta löylykeskusteluun, että kyllä minä ainakin välillä tykkään ottaa todella kuumia löylyjä, enkä koe sitä minään machoiluna.
Jep, mutta se mentaliteetti, että miten sitä tekee ja minkälainen seura kyseessä. Sen verran pitäisi olla tilannetajua ja empatiaa, että yleisissä saunoissa jättäisi nuo egomittailut sikseen ja sallisivat muidenkin nauttia saunasta. Omissa oloissa ja kavereitten kanssa voi sitten saunoa miten haluaa, mutta kyllä mielestäni sivistynyt ihminen tietää, missä raja on.

Ja kyllä, itsekin pidän välillä hurjista löylyistä, mutta ei se ole ainoa tapa saunoa.
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
Ted Raikas kirjoitti:
Minun ymmärrykseni mukaan oikeaan saunomiseen ei kuulu edes hirmulöylyjen heittäminen, vaan tasainen lämpö, jossa pyritään nauttimaan pidempi aika. Tuo machoilu huippukuumilla löylyillä lienee joku aika uusi keksintö. Pönttöaivojen toimintaa moinen. Ei sillä, ettenkö itse olisi jotain superkuumia löylyjä ottanut, mutta se oli joskus yläasteiässä kun se oli olevinaan tosi kovaa ja coolia. Kestän nyt usein itse aika kuumiakin löylyjä vieläkin, mutta ei sen pitäisi itsetarkoitus saunomisessa olla ja ymmärrän hyvin jos joku ei kestä sellaisia. Ei ihminen ole huono saunoja, jos ei hirvittävää kuumuutta siedä.

Edelleen mielestäni Suomen jonkun saunaseuran mukaan saunomiseen ei perinteisesti ja oikeaoppisesti sietämätön kuumuus kuulu.

Niin mainittakoon nyt heti alkuun, että en tiedä saunaseuran opuksista yhtikäs mitään, mutta nautin ihan oikeasti sellaisista kovista löylyistä, varsinkin jonkun urheilusuorituksen jälkeen. Tulee niin kovin rento olo, kun käy vielä äärirajalla lämmön siedon puolella. (vielä kun vihdan saisi siihen päälle) Yleensä suoritan toimenpiteen yksin, koskapa muutamat tutut eivät (osa ulkomaalaisia) kestä edes sitä 1per2min/tahtia. Hirveitä nupisijoita (varsinkin ulkomaalaiset). Korostan vielä, että en edes heitä löylyä kunnolla samaan aikaan heidän ollessa lauteilla.

...noh, välillä toki on alkanut vituttamaan se lauhkeus lauteilla, mutta ei jaksa nupista vastaan, kun heti on hirveä mölötys vastassa:)

Mielestäni en ole kyllä juurikaan koskaan ajatellut asiasta mitenkään kilpailuna. Tai on sitten ollut helvetin tylsät kilpailut kun yksinään lauteilla on teini-ikäisenä nakellut vettä kunnolla kiukaalle.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
masaman kirjoitti:
Mielestäni en ole kyllä juurikaan koskaan ajatellut asiasta mitenkään kilpailuna. Tai on sitten ollut helvetin tylsät kilpailut kun yksinään lauteilla on teini-ikäisenä nakellut vettä kunnolla kiukaalle.
Nyt on kuitenkin kyseessä jotkut äijäporukat, jotka joukolla yleisessä saunassa mittailevat kuntoaan kuumuudessa...

...mitäs muuta se on, kuin kilpailua?

Älkää ottako henkilökohtaisesti tätä. Jämäköissä löylyissä ei ole mitään vikaa, mieluummin kuuma kuin kylmä (saunassa siis), mutta rajansa kaikella ja kanssaihmisetkin on otettava huomioon. Julkisissa saunoissa varsinkin. Ihan väärä paikka kisailla.
 

scholl

Jäsen
Tämä saunakeskustelu on ehdottomasti hauskin aikoihin. Huvittavaa kun alkaa miettiä, että millaista porukkaa niissä uimahalleissa ne tyypit ovat, jotka ottavat sen saunomisen tosissaan. Onkohan siihen oikein jotain rituaaleja miten valmistautuvat ennenkuin astuvat löylyhuoneeseen pätemään. Kotisaunassa harjoitellaan ja pari kertaa viikossa käydään mittaamassa uimahallilla kunto.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Ted Raikas kirjoitti:
Älkää ottako henkilökohtaisesti tätä. Jämäköissä löylyissä ei ole mitään vikaa, mieluummin kuuma kuin kylmä (saunassa siis), mutta rajansa kaikella ja kanssaihmisetkin on otettava huomioon. Julkisissa saunoissa varsinkin. Ihan väärä paikka kisailla.
Ei oteta sitten henkilökohtaisesti, mutta muistan tapauksen jo usean vuoden takaa, kun oltiin oikein miesporukalla ulkomaanmatkalla. Laivaristeily Turku-Tukholma-Turku oli siis kyseessä, ja jo jonkin verran muutakin kuin kansalaisluottamusta nauttineina menimme saunomaan.

Oltuamme muutaman minuutin keskenämme löylyssä, niin eikös ovesta tupsahda sisään kolme ruotsalaista miestä. Eihän siihen kauan mennyt, kun kuningasidea tuli päähän, ja piti näyttää pojille, mistä suomalaiset on tehty. Sivullekirjoittaneen toimiessa löylymestarina siellä kopissa alkoi hetken kuluttua olla oikeasti kuuma, mutta kaikki istuvat ylimmällä oksalla, niinkuin mitään ei olisi tapahtunut. Meikäläinen kiskoo lisää vettä, kunnes naapurinmaan pojat nousevat yhteistuumin ylös lauteilta ja kävelevät ulos ovesta. Mennessään yksi naputtaa sormellaan omaa ohimoaan, ja sanoo: Finska bojkar, daa daa daa.

Me tietysti otimme myös tälle maaotteluvoitolle muutaman neuvoa-antavan lisää, kunhan pääsimme pubiin sieltä tulikuumasta saunasta. Näin paljon jälkikäteenkin voin sanoa, että oli elämäni löylyt, ainakin tähän mennessä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös