Päivän ”uutinen”

  • 911 828
  • 4 363
Simon kirjoitti:
Tästähän tulee suunnilleen joku Kummeli-sketsi mieleen. Eikös tuossa IS:n kuvassa vittumarkot näytä juurikin tuijottavan seinässä olevaa plakaattia, joka kertoo hengenvaarasta?? Vakava asia toki kyseessä, mutta nyt näemmä yritetään hakea onnettomuuden syypäitä jostain muualta kuin näistä teinipojista.
Vaikka itseäni vituttaakin kaikki muutatajakoppien luona maleksivat spray-töhrijät sun muu roskajengi, niin tämä tapaus herättää kuitenkin jonkinlaista sympatiaa. Nuoria kolleja kuitenkin kiinnostaa kaikenlainen paikkojen tutkiskelu, ja varsinkin kun kyseisessä kopissa oli aaltopellit valmiiksi päreenä. Toivottavasti pojat ottavat opikseen ja jatkavat sähkötekniikan opiskelujaan vaikkapa amiksen sähköpuolella.
 
Omasta mielestäni päivän "uutinen" on se, ettei lappeenrantalaiskarjakko osaa englantia. Vähän sama kun olettaisi pissiksen osaavan matematiikkaa.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Hazardipakki kirjoitti:
Omasta mielestäni päivän "uutinen" on se, ettei lappeenrantalaiskarjakko osaa englantia. Vähän sama kun olettaisi pissiksen osaavan matematiikkaa.

No kyllä mun tuttavapiirissä käytännössä jokainen puhuu ihan sujuvaa englantia vaikka joillakin ehkä olisikin hiukan kulmikkaampaa se lausuminen niin kyllä jokainen sitä ihan hyvin ymmärtää. Ja siis tuttavapiirissäni on kuitenkin myös "vain" ammattikoulun käyneitä ihmisiä joka kait tuo Pakarainenkin on. Mun mielestä kyllä ihan älyttömän paskasti hoidettu tytön briiffaaminen tuohon hommaan kun kuitenkin tiedetään selkeästi, että tuo on edessä. Pitäisi tietää.
 

Taatusti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks, Tottenham Hotspur
avatar kirjoitti:
http://www.iltalehti.fi/viihde/200705076079731_vi.shtml

No onko tämä nyt jotain skeidaa vai nouseeko Hanoi Rocks vielä oikeasti otsikoihin veden takana? Vähän kyllä epäilen.

Tuskinpa nousee. Tuo "Hanoi Rocks on paremmassa potkussa kuin koskaan" -mantra on lehdissä joka kerta kun uusi levy/sinkku on tulossa.

Sinänsä toivon, että äijien ura vielä lähtisi uuteen nousuun, Hanoi on yksi mun suurimmista lapsuuden/nuoruuden bändeistä. On nuo uudetkin tullut ostettua, mutta aika nopeasti ovat hyllyyn jääneet...
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Taatusti kirjoitti:
Tuskinpa nousee. Tuo "Hanoi Rocks on paremmassa potkussa kuin koskaan" -mantra on lehdissä joka kerta kun uusi levy/sinkku on tulossa.

Sinänsä toivon, että äijien ura vielä lähtisi uuteen nousuun, Hanoi on yksi mun suurimmista lapsuuden/nuoruuden bändeistä. On nuo uudetkin tullut ostettua, mutta aika nopeasti ovat hyllyyn jääneet...

Makkonenhan toteaa sen itse:

"- Vaikka bändillä onkin tietyissä piireissä kulttimaine, silti meidän pitää lähteä pohjatyöstä. Ensin muutamia showcaseja ja sen jälkeen on täysin eri tilanne lähteä neuvottelemaan asioista, Monroe kertoo."

Suomeksi sanottuna bändi vetää keskisuuren pajan täyteen Losin seudulla, muualla on hiljaisempaa, joitain alueellisia poikkeuksia lukuunottamatta.

Nousu suurehkoksi kv-nimeksi on täysin mahdollista, toivottavasti uusi lätty on paremmin kokonaisuutena hallussa kuin aiemmat. Soittajiston ongelmat on jo korjattu mutta tuottaminen esim. on ollut piirisarjaa tähän saakka. Ts. se mikä on OK Radio Rockille kuulostaa demolta USA:ssa.

Huonoa uutisessa on, että bändillä on taas uusi manageri. Tähän vaihtuvuuteen olisi saatava joku tolkku. Vesterisen Seppo hei, unohdettaisko menneet ja...
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Kahdesta edellisestä uuden aallon Hanoi-levystä olen tykännyt molemmista, ja paljon, etenkin jälkimäisestä. Täytettä on ollut mukana sen verran että yhdessä noista olisi ehkä saanut yhden huikean levyn. Nooh, en ole jaksanut välittää vaan olen antanut palaa vaan, ja minun soittolistassani pyörivät edelleen "No compromise, no regrets", "Delirious", "Better high" jne...kovalla!

Edelleen myös huikea livebändi aina kun Andy on vedossa.
 

Ruma lapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC
Iltalehti kertoo:

Sisustussuunnittelijana viime ajat kunnostautunut Teuvo Loman, 45, levyttää albumin. Levystä saadaan esimakua tämän kuun lopussa singlen muodossa. Kappale on Europen Carrie, joka on käännetty muotoon Kari.

Uuh...
 

Taatusti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks, Tottenham Hotspur
Pressiboxi kirjoitti:
Makkonenhan toteaa sen itse:

"- Vaikka bändillä onkin tietyissä piireissä kulttimaine, silti meidän pitää lähteä pohjatyöstä. Ensin muutamia showcaseja ja sen jälkeen on täysin eri tilanne lähteä neuvottelemaan asioista, Monroe kertoo."

Suomeksi sanottuna bändi vetää keskisuuren pajan täyteen Losin seudulla, muualla on hiljaisempaa, joitain alueellisia poikkeuksia lukuunottamatta.

Nousu suurehkoksi kv-nimeksi on täysin mahdollista, toivottavasti uusi lätty on paremmin kokonaisuutena hallussa kuin aiemmat. Soittajiston ongelmat on jo korjattu mutta tuottaminen esim. on ollut piirisarjaa tähän saakka. Ts. se mikä on OK Radio Rockille kuulostaa demolta USA:ssa.

Huonoa uutisessa on, että bändillä on taas uusi manageri. Tähän vaihtuvuuteen olisi saatava joku tolkku. Vesterisen Seppo hei, unohdettaisko menneet ja...

Totta joka sana. Lehdessä tosin Makkonen tätä uutta manageria kehaisi, josko tästä tulisi pysyvyyttä. Taitaa tosin olla päätöimisesti levy-yhtiön pomona tms.

Uusi sinkku Fashion on muuten mun mielestä hyvä. Siinä on sopivasti jotain vanhaa ja uutta sekaisin (jotain sinistäkin vissiin)...
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Taatusti kirjoitti:
Uusi sinkku Fashion on muuten mun mielestä hyvä. Siinä on sopivasti jotain vanhaa ja uutta sekaisin (jotain sinistäkin vissiin)...
Kai siinä sentään jotain lainattuakin on...?
 

Thoke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Masokistien ja pessimistien suosikki=SaiPa
Ted Raikas kirjoitti:
Melkein vitutusketjun aineksia, mutta ei ole kuitenkaan henkilökohtainen juttu, joten pistetään tänne: http://www.iltalehti.fi/uutiset/200705046068626_uu.shtml

Siis, ei jumalauta, mitä dorkia maa päällään kantaakaan. En nyt ole millään muotoa lapsirakasihminen noin yleisesti ottaen, tai muuta, mutta jotenkin tuollainen pistää puistelemaan päätä. Typeryyden suuruutta ei voida koskaan yliarvioida. Kaikkien tolvanoitten ei todellakaan tulisi sitä jälkikasvua laitattaa aluille, kun ei perusasiatkaan ole hallussa.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200705116097788_uu.shtml

Kyseinen pariskunta saikin elinkautisen tuomion, milloinkohan Suomessa... Ei varmaan koskaan.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
msg kirjoitti:
Eipä elinkautisen uhkakaan pelastanut tätä lasta...

Olikohan lapsen oma valita tuon sortin "dietti"?
Eihän tuon ikäiselle lapsella saa edes antaa omenamehua. Miksi kyseinen "ei lapsellepahaatahtovavegaaniäiti" rintaruokkinut lastansa? Eikö vegaaniäiti saa rintaruokkia lastansa? Kertokaa - oi viisaammat.
Elinkautinen ja elinikäinen lapsentekokielto moisille ihmisille.
 

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
Holocaust kirjoitti:
Olikohan lapsen oma valita tuon sortin "dietti"?
Eihän tuon ikäiselle lapsella saa edes antaa omenamehua. Miksi kyseinen "ei lapsellepahaatahtovavegaaniäiti" rintaruokkinut lastansa? Eikö vegaaniäiti saa rintaruokkia lastansa? Kertokaa - oi viisaammat.
Elinkautinen ja elinikäinen lapsentekokielto moisille ihmisille.

Äijältä munat poikki ja ämmältä johtimet solmuun.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös