Päivän ”uutinen”

• 915 756
  • 4 353

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Kuinka kitketään huliganismi jalkapallostadioneilta? No soitetaan perkele hymnejä!

Romanialaisen jalkapalloseuran Steaua Bucharestin omistaja Gigi Becali toivoo poistavansa jalkapallohuliganismin ja väkivaltaisuudet kentällä soittamalla stadionillaan vain hymnejä ja uskonnollista musiikkia.

- Tästä lähtien soitamme vain uskonnollista musiikkia otteluissa, koska minä olen maksajan roolissa ja haluan, että näin tehdään, Becali sanoi

- Ei enää "we will rock youta". Miksi pitäisi soittaa sellaista? Jotta pelaajat tappaisivat toisensa? Sen, joka haluaa kuulla paholaisen musiikkia, ei pidä tulla stadionilleni, Becali linjasi.

...

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Ylen nettisivustolta tuli pop-uutista huomioitua seuraava uutinen: Paris Hilton vapautettu vankilasta terveydellisistä syistä! Kyseinen kanttura ehti lusia kolme (3) päivää, kunnes terveys petti. Loput tuomiostaa Hilton joutuu olemaan kotona. Kotiaresti kestää 40 päivää.

Että näin kävi tällä kertaa....

Prt Sc

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ylen nettisivustolta tuli pop-uutista huomioitua seuraava uutinen: Paris Hilton vapautettu vankilasta terveydellisistä syistä! Kyseinen kanttura ehti lusia kolme (3) päivää, kunnes terveys petti. Loput tuomiostaa Hilton joutuu olemaan kotona. Kotiaresti kestää 40 päivää.

Että näin kävi tällä kertaa....

Ei saatana! Ameriikan oikeuslaitos näytti närhen munat! Koskeekohan tuollainen mahdollisuus kaikkia amerikan John Smithejä? Kaikki vangit himaan arestiin.

ShitBreak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, NHL
Hitto ku ei löydy netistä, mutta päivän Pohjalaisessa oli otsikko:

"Vesa Keskinen kaavailee lähettävänsä Merikukalle lavallisen WC-paperia"

-Mercury-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Ei se uutisen mukaan mitään viinaa ollut vaan 21% Malibua mitä 18 vuotiaskin saa laillisesti ostaa.

Juu, no ei se sitten ole juonut "toisten viinoja", eikä täten ole viinavaras.
Toimittaja on ite pleibäkki.

Wikipedian mukaan viinalla voidaan tosin tarkoittaa alkoholia yleensä, ja paskat sanon minä.

kaksoismetro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Virmasen herrasväki
Ei saatana! Ameriikan oikeuslaitos näytti närhen munat! Koskeekohan tuollainen mahdollisuus kaikkia amerikan John Smithejä? Kaikki vangit himaan arestiin.

Nyt neiti Hilton on sitten jo palautettu itkevänä ja kirkuvana takaisin kiven sisään. Kieltämättä naurahdin, kun hetki sitten näin tämän uutisen Washington Postin nettisivujen etusivulla.

Jos jo parissa päivässä alkaa pää hajota, niin voe hyvän tähen. Oi aikoja, oi tapoja, jälleen kerran.

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
"Istuin siinä Kärppien lippis päässä, koska olen itsekin pelannut aikanani junnuissa. Sanoin Merikukalle, että Kärpät nappasi Suomen mestaruuden. Hän nousi ja meni vessaan. Sitten hän palasi ja heitti yhtäkkiä minua vessapaperirullalla päähän."

-Heikki Parviainen

----------

Tämä on parasta mitä Suomessa on tänä vuonna tapahtunut. Hyvä Heikki, hyvä Merikukka ja hyvä Iltalehti että tuot tämän meille. Ihanaa.

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
"Istuin siinä Kärppien lippis päässä, koska olen itsekin pelannut aikanani junnuissa. Sanoin Merikukalle, että Kärpät nappasi Suomen mestaruuden. Hän nousi ja meni vessaan. Sitten hän palasi ja heitti yhtäkkiä minua vessapaperirullalla päähän."

-Heikki Parviainen

----------

Tämä on parasta mitä Suomessa on tänä vuonna tapahtunut. Hyvä Heikki, hyvä Merikukka ja hyvä Iltalehti että tuot tämän meille. Ihanaa.

Mielestäni paras kommentti oli kuitenkin se, joka jäi verkkoversiosta pois. Heikin analyysi tapahtuneesta nimittäin kuului suunnilleen "Ehkä tällä kertaa Kärppien lippis oli väärässä paikassa."

scholl

Jäsen
Päivän uutinen on mielestäni se, että käteltävästä väkijoukosta joku pölli George W. Bushin kellon ranteesta Albaniassa.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Eiköhän tuolla neitokaisella ole ollut mälli huulessa vähän useamminkin. Eikö se selleinen bilebeibe vähän ole?

Thoke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Masokistien ja pessimistien suosikki=SaiPa
Eiköhän tuolla neitokaisella ole ollut mälli huulessa vähän useamminkin. Eikö se selleinen bilebeibe vähän ole?
Muuttunut kuulemma vastuuntuntoisemmaksi tässä lähivuosien aikana, mikäli keltaista lehdistöä on uskominen.

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200706136233175_uu.shtml

pistetään nyt tännekkin.Romanit on huolissaan.

Ohjelmahan on sisällöltään ja toteutukseltaan todella heikkotasoinen, sikäli sen voisi laittaa pakettiin vaikka heti. Ja kyllähän hassusti manneiksi maskeeratut hassunhauskat valkolaiset rasismin rajamailla hiippailevat muutenkin. Jonkinlainen nykyajan supernolo minstrel show menossa?

EDIT: ei vittu, Andy McCoykin kehissä. Andyssä on 0% mustalaisverta.

Viimeksi muokattu:

Batigol

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Rangers, Tshekki, Argentina
Mielenkiintoista, että siinä Ähläm Sählämissä kyllä ne neekerit ja joku venäläinen sai pilkata suomalaista. Mielenkiintoista.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy