AksornoAilet
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Laadukas kiekkoviihde
Ei tuo nyt ihan näin vaikeaa voinut optimistillekaan olla.Mitä Seppäsestä?
Seppänen määrää. Seppänen on pomo. Seppänen on nähnyt 1600 peliä.
Seppänen.
Ei tuo nyt ihan näin vaikeaa voinut optimistillekaan olla.Mitä Seppäsestä?
Tämä tosin tulee seuran puolelta, eipä silti mikäli päävalmentajaon myös teot pitäisi olla sitä luokkaa. Samaa sinänsä kuin Viitanen keississä, tuntuu olevan vain kumileimasin.
No ehkä selkärangan katkeaminen on väärä termi, koska yritys ei ole loppunut, mutta se ratkaiseva hyvin pieni määrä jäljellä olevaa itseluottamusta tuntuu katoavan, kun itse ei tehdä ja kaveri tekee. Kaikesta tekemisestä tulee astetta vaikeampaa, kun itseluottamusta ei ole ja tuska on hirveä.En oo ihan samalla tavalla nähnyt varsinkaan viimeistä kolmea peliä, että selkäranka olisi katkennut heti vastustajan maalista. Tänäänkin ilmeisen hyvät kaks erää ja kolmannessa sitten päätettiin jäähyillä huolella. Tuo alivoima on kyllä ollut lähes koko kauden ajan todella suuri vitsi.
Niin varmoista lähteitä kuullut, että Hämäläinen on se joka tekee isot päätökset tuolla. Olen joissain ketjuissa avannut tätä jo aiemmin.Miten voi olla näin? Ja mistä tämä tieto?
Vastaat mitä vastaat jos vastaat, tietysti. Mutta miksi JYP palkkaa näitä hologrammeja joilla ei ole päätäntä valtaa niihin asioihin johon palkataan?
Edit. Lisätty kysymysmerkkinä ja riviväli.
Niin luuletko, että tämä on minulle joku uutinen?Ei tuo nyt ihan näin vaikeaa voinut optimistillekaan olla.
Seppänen määrää. Seppänen on pomo. Seppänen on nähnyt 1600 peliä.
Seppänen.
Joo en kyllä itse jaksa uskoa moiseen, miksi ei suoraan palkattu Hämäläistä sitten päävalmentajaksi?Tämä on ihan uskomatonta miten voi olla, että valmentaja ei ole se joka valmentaa?
Niin varmoista lähteitä kuullut, että Hämäläinen on se joka tekee isot päätökset tuolla. Olen joissain ketjuissa avannut tätä jo aiemmin.
Jos näin on se selittään todella paljon. Mutta miks ihmeessä Heiskanen on tähän suostunut.Niin varmoista lähteitä kuullut, että Hämäläinen on se joka tekee isot päätökset tuolla. Olen joissain ketjuissa avannut tätä jo aiemmin.
Jos JYP haluaa Heiskasen ”johdolla” ensi kauteen, nyt vaan äkkiä tyhjennykset käyntiin ja rahat pois nykymiehistöstä. Eikös ensi kaudella jo taistella putoamista vastaan?Niin luuletko, että tämä on minulle joku uutinen?
Pönön ei silti tarvitse tuota hyväksyä. Pönö tietysti pelkää työpaikkansa puolesta, mutta tällä hetkellä olisi enemmän syytä pelätä koko valmennusuran puolesta.
Koska ei haluttu isompaa kohua, Heiskanen uskottava valmentaja Hämäläiseen verrattuna. Olihan meillä jo aiemmin Tirkkosen jälkeen Tupamäki - Varmanen molemmat jossain kohti päävalmentajan tittelillä vaikka oikeasti Veke tuolloin valmenteli.Joo en kyllä itse jaksa uskoa moiseen, miksi ei suoraan palkattu Hämäläistä sitten päävalmentajaksi?
Lähes aina valmentajan vaihto näkyy jonkinlaisena energiapiikkinä joukkueen esityksissä. Kun väitetysti edellisen valmentajakaksikon tekemisissä oli vikaa niin luulisi, että nyt kaikkien tekee mieli sykkiä 110 lasissa uudelle koutsille. Miksi ei näy mitään, ei yhtään mitään.
Tämä on sitten taas ihan eri keskustelu, eikä liity siihen miten Pönö tällä hetkellä toteuttaa rooliaan päävalmentajana.Jos JYP haluaa Heiskasen ”johdolla” ensi kauteen, nyt vaan äkkiä tyhjennykset käyntiin ja rahat pois nykymiehistöstä. Eikös ensi kaudella jo taistella putoamista vastaan?
Tähän edelleen. Turussa Ahokas hukattiin myös näin. Kausi oli farssi.Tämä on ihan uskomatonta miten voi olla, että valmentaja ei ole se joka valmentaa?
Koska ei haluttu isompaa kohua, Heiskanen uskottava valmentaja Hämäläiseen verrattuna. Olihan meillä jo aiemmin Tirkkosen jälkeen Tupamäki - Varmanen molemmat jossain kohti päävalmentajan tittelillä vaikka oikeasti Veke tuolloin valmenteli.
Onhan se Hämäläinen valmentaja. Ikävä kyllä.Tämä on ihan uskomatonta miten voi olla, että valmentaja ei ole se joka valmentaa?
Kai tuo koko kuvio on niin läpisyöpynyt, ettei siellä pysty Heiskasenkaan karismalla mitään vastaliikkeitä tekemään. Ja ehkä Heiskanenkin elättelee vielä toiveita ensi kaudesta: ei kannata siis Seppäsen & co varpaille astua.Tämä on sitten taas ihan eri keskustelu, eikä liity siihen miten Pönö tällä hetkellä toteuttaa rooliaan päävalmentajana.
Miltäs se olisi näyttänyt, kun huuhaa nostetaan muualta siihen ja Pönö olisi jäänyt kakkoseksi. Pönöltä kysyttiin haluaako jäädä ja saa paikan, mutta pelikirja on Hämäläisen ja se tota paskaa johtaa ja omaa ideologiaa tuo. Pönö on vaikeassa välikädessä, kun pitää myötäillä. Aivan älytöntä, mutta näin se vaan on ja Hämäläinen saatava kiireellä jotenkin pois.Joo en kyllä itse jaksa uskoa moiseen, miksi ei suoraan palkattu Hämäläistä sitten päävalmentajaksi?
Tuskin Pönöllä on mitään toivoa jatkaa ensi kaudelle. Ymmärrän, että pelkää työpaikkansa puolesta, mutta nyt menee jo lyhytnäköisen ajattelun puolelle, jos ajattelee, että Hämäläistä myötäilemällä saa parhaan lopputuloksen uransa kannalta.Kai tuo koko kuvio on niin läpisyöpynyt, ettei siellä pysty Heiskasenkaan karismalla mitään vastaliikkeitä tekemään. Ja ehkä Heiskanenkin elättelee vielä toiveita ensi kaudesta: ei kannata siis Seppäsen & co varpaille astua.
No onko tämä sitä pelipaikatonta? Ns. yliampuvasti.Samanlaista sekavaa säheltämistä se on viimeiset viisi vuotta ollut. Enemmän kyllä tuntuu ettei mitään yhtenäistä pelitapaa ole ja kaikki tekevät asioita vähän miten parhaaksi kokee.
Joo kyllä Pönö tällä tavalla pilaa myös omaa uraansa.Tuskin Pönöllä on mitään toivoa jatkaa ensi kaudelle. Ymmärrän, että pelkää työpaikkansa puolesta, mutta nyt menee jo lyhytnäköisen ajattelun puolelle, jos ajattelee, että Hämäläistä myötäilemällä saa parhaan lopputuloksen uransa kannalta.
Hönö voi silti ajatella, ettei kannata palkan maksajaa suututtaa. OlisihanTuskin Pönöllä on mitään toivoa jatkaa ensi kaudelle. Ymmärrän, että pelkää työpaikkansa puolesta, mutta nyt menee jo lyhytnäköisen ajattelun puolelle, jos ajattelee, että Hämäläistä myötäilemällä saa parhaan lopputuloksen uransa kannalta.
Heiskasta on turha sääliä, kun vapaaehtoisesti on pestin ottanut. Lisäksi Heiskanen ei ole oppivaa sorttia, kun toistamiseen lähtee palomieshommiin, joissa todennäköisyydet on hyvin minimaaliset voittavaan jääkiekkoon.Kyllä minuakin ihan suoraan sanottuna käy sääliksi tuo Heiskanen.
Kyllä tämän sopan on keittänyt ihan jotkut muut herrat kuin Heiskanen.
Kuten olen sanonut, niin näinhän se varmasti ajatteleekin. Oma mielipiteeni on, että pitäisi katsoa pidemmällä tähtäimellä ja ymmärtää miten huonoon asemaan itsensä tässä saattaa.Hönö voi silti ajatella, ettei kannata palkan maksajaa suututtaa. Olisihan
se ihan inhimillistä Lönönkin tilanteessa. Rönöstä tai Gönöstä puhumattakaan.
Jos tuo on oikeasti faktaa eikä pelkkää huhua, niin kyllähän Hämäläinen tulisi siirtää sivuun heti.Miltäs se olisi näyttänyt, kun huuhaa nostetaan muualta siihen ja Pönö olisi jäänyt kakkoseksi. Pönöltä kysyttiin haluaako jäädä ja saa paikan, mutta pelikirja on Hämäläisen ja se tota paskaa johtaa ja omaa ideologiaa tuo. Pönö on vaikeassa välikädessä, kun pitää myötäillä. Aivan älytöntä, mutta näin se vaan on ja Hämäläinen saatava kiireellä jotenkin pois.