Päävalmentaja Mikko Heiskanen – JYPin pelitavan uudistaja

  • 170 196
  • 1 494

rahor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Tämä on kyllä seurausta siitä mihin edellinen valmennus savotan jätti. Jos tarkemmin katsoo, niin tässä tauon jälkeisessä pelissä palattiin tasan siihen viisikkopelin hakuun, jota Rautakorpi hetken marraskuussa yritti ja epäonnistui. Ilman sitä viisikkopeliä, jolla liigassa voi saada tulosta ei pelkillä nimilistoilla toimivaksi saa, joten se ainoa minkä valmennus, olipa kokenut tai kokematon, voi tehdä, on palata rakentamaan sitä mikä kesken jäi.
Älä nyt koko ajan unohda, että Jyp on seura, missä UTJ ja hallituksen puheenjohtaja puuttuvat koko ajan pelitapaan. Heiskanen yrittää nyt toteuttaa heidän haaveitaan.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Olisiko tästä Seppäsestä itse valmentamaan? Tai tästä Veikko Viitasesta? Eikös Sir Pentti laittanut itse jonain urheilupomona aikanaan Aravirran kilometritehtaalle ja mennyt itse koutsaamaan?
 

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olisiko tästä Seppäsestä itse valmentamaan? Tai tästä Veikko Viitasesta? Eikös Sir Pentti laittanut itse jonain urheilupomona aikanaan Aravirran kilometritehtaalle ja mennyt itse koutsaamaan?

On tietysti. Seppänen on nähnyt 1600 ja kaksi peliä. Viitanen on jo jossain vaiheessa aitiossa piipahtanut. Hämäläinen siihen vielä kylkeen niin mikä voi mennä pieleen?
 

Saleva kehiin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelipaikallinen JYP, Ukrainan maajoukkue
Olisiko tästä Seppäsestä itse valmentamaan? Tai tästä Veikko Viitasesta? Eikös Sir Pentti laittanut itse jonain urheilupomona aikanaan Aravirran kilometritehtaalle ja mennyt itse koutsaamaan?

Seppänenhän valmentaa jo. 1600 pelin kokemuksella. Tuloksekkaasti.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Paskinta jaksoa JYP historiassa joutuu valmentamaan. Ei mene kaikki hänen piikkiinsä.
Näin, sääliksi käy että samalla oma valmennusura saattaa kokea Petteri Sihvosmaisen kohtalon.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Mulla oli sympatiat Heiskasen puolella, mutta ei enää, kun ei ole kaverilla munaa tehdä omia päätöksiä vaan Hämäläinen päättää käytännössä kaiken.
Tämä tosin tulee seuran puolelta, eipä silti mikäli päävalmentajaon myös teot pitäisi olla sitä luokkaa. Samaa sinänsä kuin Viitanen keississä, tuntuu olevan vain kumileimasin.
 

massimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Devils, FC United of Manchester
Kyllähän Heiskanen on nyt sellaisessa paikassa, ettei kateeksi käy. Joukkue on sellaisessa solmussa että saa melkoinen seppä(nen) tuon avatakseen.

Jos nyt organisaatiosta löytyy edes yksi joka ei vedä vihkoon, niin palkankorotus sille.
 
Suosikkijoukkue
Ranskan välieräjoukkue 1995, Leijonat 1988
Olisiko tästä Seppäsestä itse valmentamaan? Tai tästä Veikko Viitasesta? Eikös Sir Pentti laittanut itse jonain urheilupomona aikanaan Aravirran kilometritehtaalle ja mennyt itse koutsaamaan?
Penalla oli siinä vaiheessa muutama MM- ja olympiamitali enemmän kuin Seppäsellä nyt.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tämä tosin tulee seuran puolelta, eipä silti mikäli päävalmentajaon myös teot pitäisi olla sitä luokkaa. Samaa sinänsä kuin Viitanen keississä, tuntuu olevan vain kumileimasin.
Lähtee seuran puolelta, mutta ei Pönön tarvitse sitä hyväksyä. Jos Pönö jatkaa tällä linjalla, niin todellakin pilaa uransa valmentajana. Nyt täytyisi lyödä nyrkkiä pöytään ja näyttää kuka määrää.
 

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tämä läppä alkaa olla jo todella kulunut. Voitais keksiä uusia.

No niitä ei ole vaikea keksiä, seura tekee sen ihan itse.

Tosiasiassa ihan ok peliä taas pelattiin alussa. Toisessa erässä oli ihan kivasti paikkojakin. Mutta kyllä tuosta paistaa se että joukkue ei edelleenkään ole henkisesti siinä tilassa että voitaisiin oikeasti kamppailla voitoista.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tosiasiassa ihan ok peliä taas pelattiin alussa. Toisessa erässä oli ihan kivasti paikkojakin. Mutta kyllä tuosta paistaa se että joukkue ei edelleenkään ole henkisesti siinä tilassa että voitaisiin oikeasti kamppailla voitoista.
Jep. En tiedä onko JYP koko historiansa aikana ollut koskaan näin heikossa henkisessä tilassa. Joukkue on äärimmäisen alistunut ja itseluottamusta ei ole nimeksikään. Selkäranka katkeaa ensimmäiseen takaiskumaaliin välittömästi.
 

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mulla oli sympatiat Heiskasen puolella, mutta ei enää, kun ei ole kaverilla munaa tehdä omia päätöksiä vaan Hämäläinen päättää käytännössä kaiken.

Miten voi olla näin? Ja mistä tämä tieto?

Vastaat mitä vastaat jos vastaat, tietysti. Mutta miksi JYP palkkaa näitä hologrammeja joilla ei ole päätäntä valtaa niihin asioihin johon palkataan?

Edit. Lisätty kysymysmerkkinä ja riviväli.
 

Parthicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Seppänen sanoi, että he uskovat saavansa paremman tuloksen valmentajan vaihdoksella jo tällä kaudella. No, nyt näyttää siltä, että näin ei tapahtunut.

Kuten aikaisemmin sanoin, Rautakorven pitämällä olisi ollut mahdollista että homma aukeaa vielä. Ja jos ei olisi auennut, ainakaan ei oltaisi nähty tällaista totaalista romahdusta jonka myötä JYP on sarjan suurin vitsien aihe SaiPan jälkeen.

Heiskanen on ollut päävalmentaja alle kuudenneksen kaudesta ja joukkue päästänyt sinä aikana melkein kolmanneksen kaikista päästämistään maaleista. Yksi iso roskispalo koko touhu.
 

Mighty Mickey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Anaheim Ducks, SaPKo, Los Blancos
Jep. En tiedä onko JYP koko historiansa aikana ollut koskaan näin heikossa henkisessä tilassa. Joukkue on äärimmäisen alistunut ja itseluottamusta ei ole nimeksikään. Selkäranka katkeaa ensimmäiseen takaiskumaaliin välittömästi.
En oo ihan samalla tavalla nähnyt varsinkaan viimeistä kolmea peliä, että selkäranka olisi katkennut heti vastustajan maalista. Tänäänkin ilmeisen hyvät kaks erää ja kolmannessa sitten päätettiin jäähyillä huolella. Tuo alivoima on kyllä ollut lähes koko kauden ajan todella suuri vitsi.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
En oo ihan samalla tavalla nähnyt varsinkaan viimeistä kolmea peliä, että selkäranka olisi katkennut heti vastustajan maalista. Tänäänkin ilmeisen hyvät kaks erää ja kolmannessa sitten päätettiin jäähyillä huolella. Tuo alivoima on kyllä ollut lähes koko kauden ajan todella suuri vitsi.
No ehkä selkärangan katkeaminen on väärä termi, koska yritys ei ole loppunut, mutta se ratkaiseva hyvin pieni määrä jäljellä olevaa itseluottamusta tuntuu katoavan, kun itse ei tehdä ja kaveri tekee. Kaikesta tekemisestä tulee astetta vaikeampaa, kun itseluottamusta ei ole ja tuska on hirveä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös