On se saatana nero tämä meidän puheenjohtaja.Seppänen sanoi, että he uskovat saavansa paremman tuloksen valmentajan vaihdoksella jo tällä kaudella. No, nyt näyttää siltä, että näin ei tapahtunut.
On se saatana nero tämä meidän puheenjohtaja.Seppänen sanoi, että he uskovat saavansa paremman tuloksen valmentajan vaihdoksella jo tällä kaudella. No, nyt näyttää siltä, että näin ei tapahtunut.
Älä nyt koko ajan unohda, että Jyp on seura, missä UTJ ja hallituksen puheenjohtaja puuttuvat koko ajan pelitapaan. Heiskanen yrittää nyt toteuttaa heidän haaveitaan.
Ketkä pelaa yms. Ja kaikki pelitavalliset asiat.Mitä nämä väitetyt päätökset ovat?
Kaikki ne päätökset mitä valmentajan - eli Heiskasen - pitäisi tehdäMitä nämä väitetyt päätökset ovat?
Niin varmoista lähteitä kuullut, että Hämäläinen on se joka tekee isot päätökset tuolla. Olen joissain ketjuissa avannut tätä jo aiemmin.
Vaikka itse sanonkin, niin aika hyvin mun tiedot pitänyt aina paikkaansa. Se on sit itsestä kiinni haluaako niihin uskoaJos näin on, niin ihmetellä täytyy ja varsinkin sitä, että kuinka Hämäläinen on suostunut näennäisesti päävalmentamaan?
Voiko tuo olla oikeasti mitenkään mahdollista? Parempi liksa, vähemmän vastuuta?
Vaikka itse sanonkin, niin aika hyvin mun tiedot pitänyt aina paikkaansa. Se on sit itsestä kiinni haluaako niihin uskoa
Tämä läppä alkaa olla jo todella kulunut. Voitais keksiä uusia.
Kyllä sun tiedot pitää aikalailla paikkansa. Samoja tietoja kuuluu ja joka puolelta on tiedusteltu paljon.Vaikka itse sanonkin, niin aika hyvin mun tiedot pitänyt aina paikkaansa. Se on sit itsestä kiinni haluaako niihin uskoa
Ensimmäinen kerta oli vähintäänkin positiivinen, ehkä ymmärrettävästi Heiskanen ajatteli, että myös toistamiseen onnistuuHeiskasta on turha sääliä, kun vapaaehtoisesti on pestin ottanut. Lisäksi Heiskanen ei ole oppivaa sorttia, kun toistamiseen lähtee palomieshommiin, joissa todennäköisyydet on hyvin minimaaliset voittavaan jääkiekkoon.
Heiskasen kannattaisi kehittää itseänsä valmentajana, olla lojaali kolleegoille ja odottaa, että joku tarjoaa päävalmentajan paikkaa 1.5 alkaen.
Näinhän sitä luulisi, mutta kaikesta kriitikosta ja paljastuneista sekoiluista huolimatta herra tuntuu saavaan vain lisää vastuuta, valitettavasti taitaa Rapala olla aika syvällä Seppäsen sekä Viitasen kurkussa vai mahassako jo lienee.Jos tuo on oikeasti faktaa eikä pelkkää huhua, niin kyllähän Hämäläinen tulisi siirtää sivuun heti.
Minusta tämän pitää trendaa niin kauan kuin johto ei myönnä sekoilujaan ja pyydä rehellisesti anteeksi.Tämä läppä alkaa olla jo todella kulunut. Voitais keksiä uusia.
Luulen, että se Rapala on kuva Vekestä ja Seppäsestä kylvyssä. Kukaan vaan ei ole sanonut, että se löytyy jo meidän meemiketjusta.Näinhän sitä luulisi, mutta kaikesta kriitikosta ja paljastuneista sekoiluista huolimatta herra tuntuu saavaan vain lisää vastuuta, valitettavasti taitaa Rapala olla aika syvällä Seppäsen sekä Viitasen kurkussa vai mahassako jo lienee.
Pitäisi saada ulos organisaatiosta. Valitettavasti heikolta näyttää.Mitä Seppäsestä?
Ihan totta tämä. Ihmettelin tuossa vain sitä, että miten liittyi kommenttiini Pönöstä.Pitäisi saada ulos organisaatiosta. Valitettavasti heikolta näyttää.
Tämä. Mikään ei muutu paremmaksi, ennen kuin tämä pelleksi itsensä tehnyt, aiemmin ansiokkaasti seuraa johtanut, paappa saadaan eläkkeelle.Pitäisi saada ulos organisaatiosta. Valitettavasti heikolta näyttää.
Heiskasella ei paljon ole enää saumaa kuin antaa peli pelaajille. Veikkaan, että nyt jos kiristää vaan ruuvia, se hitsaa kiinni.
Nyt olisi aika saada siihen peliin iloa. Ja ehdottomasti, Niku takaisin ja ihan maksimiminuuteille. Go big or go home.
Näin on, mutta ainakin tällä hetkellä vielä mennään Hämäläinen maniassa ja mitään halua muutoksiin ei ole tuon suhteen.Toivotaan, että Seppänen näitä lukee, jos paikkansa pitää. Taitaa olla ainut, joka siihen kunnolla voi puuttua.
Semmoinen ongelma vaan että Heiskasella ei ole päätöntä valtaa pelillisiin asioihin. Niihin joihin valmentajalla yleensä on.
Ainoa vaihtoehto tälle on, että Seppänen herää ja ottaa itseään niskasta kiinni. Tämä tarkoittaisi käytännössä sitä, että nykyinen valmennus ja Veke pihalle. Sekä tietysti lopettaa pelillisiin asioihin puuttumisen samalla.Tämä. Mikään ei muutu paremmaksi, ennen kuin tämä pelleksi itsensä tehnyt, aiemmin ansiokkaasti seuraa johtanut, paappa saadaan eläkkeelle.
Sanoisin, että Nikun pelit on täällä pelattu, ainakin tämän kauden osalta. Ihme on jos jatkaa enää.Heiskasella ei paljon ole enää saumaa kuin antaa peli pelaajille. Veikkaan, että nyt jos kiristää vaan ruuvia, se hitsaa kiinni.
Nyt olisi aika saada siihen peliin iloa. Ja ehdottomasti, Niku takaisin ja ihan maksimiminuuteille. Go big or go home.