Patajukuri
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Perinteiset kilpaurheiluseurat
Viime kaudella tuli nähtyä Taimen pelejä livenä ja Jyrkkiön pelejä tv:stä. Nähdyn perusteella uskallan väittää, että Taimi ajaa tasaisuudellaan Jyrkkiön ohi ensi kauden aikana.
Pakko kyllä sanoa, että kyllä on porukoilla kova usko tähän Tommi "nolla sm-liigapeliä" Taimeen.
Itse uskon Taimen nousevan muutamassa vuodessa vakiokokoonpanoon ja jos laskee, ketkä ne 6 pakkia nyt ovat. Uusitalo ja Caldwell ovat ainoat varmat. Sitten järjestyksessä (jos viime kauden perusteella miettii tai nykytarpeita) niin, Malkamäki, Kudroc, Honkanen, Jyrkkiö, Mielonen, Sammalkangas ja Taimi. Honkanen tänne haluttiin ja on varmasti se yksi pakki kuusikossa, kilpailua kuitenkin tulee ja se on hyvä asia.Pakko kyllä sanoa, että kyllä on porukoilla kova usko tähän Tommi "nolla sm-liigapeliä" Taimeen. En yhtään epäile etteikö hänestä voisi olla vielä paljon iloa Ässille mutta hieman jäitä laittaisin hattuihin. Kunhan nyt ensi kaudella edes pääsisi säännöllisesti pelaavaan kuusikkoon, niin olisin jo hyvin tyytyväinen ja yllättynyt....
Luotan siihen että päävalmentaja Kivi tietää parhaiten ketkä 6 pakkia pelaavat Ässien peleissä.
Jos Taimi pelaa samalla tavalla mitä Mestiksessä niin tulee saamaan paskaa niskaansa samallalailla mitä Jyrkkiö.
Tai muuten saa jonkun erityisaseman, sillä sen verran paljon tuli virheitä illasta toiseen että oma luotto ei erityisen kova ole vielä.
Nähdäkseni kyse ei ole virheiden tekemisestä. Niitä tulee kiekollisessa pelissä. Oleellisempaa on itsensä likoon laittaminen vs. likoon laittamattomuus. Vika ei voi olla aina valmentajissa.
Jotka pelejä ovat käyneet säännöllisesti katsomaan näkevät selvästi ettei Ässien peli ole viime kauden tasolla, lähelläkään,
Ei ole sitä mitä se parhaimmillaan oli, mutta kyllä tämän kauden alku on sujunut paremmin kuin viime kauden alku. Viime kauden alku ei ollut niin ruusuinen mitä monet näyttävät muistavan.
Ei liene edes odotettavaa että Ässien peli nyt alkukaudesta olisi vielä sitä tasoa mitä se viimekaudella parhaimmillaan oli. Ihanko oikeasti joku näin kuvittelee?
Jos runkosarjassa ollaan siellä sijoilla 4-6, niin siihen voi olla ihan tyytyväinen. Näkemäni perusteella en ole vakuuttunut, että playoff-menestys tulisi olemaan parempaa kuin viime kaudella. Joka tapauksessa tasonnostoa on tapahtunut, jos joukkue kykenee toisen kerran peräkkäin ottamaan suoran pudotuspelipaikan.
Välillä voi tulla heikompia pätkiä, mutta tämän joukkueen yhtenä ominaisuutena on se, että huonommallakin pelillä voidaan voittaa.
Hävettää jos joku on edes puoliksi tosissaan perustanut ketjun, jossa kehotetaan yhdelle porilaisen kiekkoilun ehdottomista tukipilareista sovittamaan hametta.
Onko hänellä muuten pikkutakkia yllä pelin aikana aitiossa, enpä ole tullut itse katsoneeksi?
Onko hänellä muuten pikkutakkia yllä pelin aikana aitiossa, enpä ole tullut itse katsoneeksi?
Toki porilaiseen kulttuuriin kuuluu olennaisena osana panostaminen vaatetukseen ja mahdollisista ongelmakohdista huomauttaminen. Tästä saimme esimerkin aikanaan Idols-ohjelmassa, jossa Olli Lindholm tylytetti useita kilpailijoita näiden pukeutumisesta. Karri Kivi on nyt joutumassa saman tylytyksen kohteeksi, mutta porilainen raati päästänee silti Kiven jatkoon.
Ei ole kyse porilaisuuteen kuuluvasta tylytyksestä. Minua vain tämä puoli kiinnostaa henkilökohtaisesta taustastani johtuen. Olen jo vuosia tehnyt "kakkostyönä" esiintymisiä erilaisissa teatteriprojekteissa, juhlissa juontajana yms. Siksi siis kiinnostaa äärimmäisen paljon myös tapa jolla muut ihmiset esiintyvät ja siihen liittyvät liitännäisasiat, kuten yleinen olemus, ruumiinkieli ja ulkoinen habitus.
Ei minun horinoitani kannata siis aina niin vakavasti ottaa, varsinkaan näitä sinällään jääkiekkoon liittymättömiä :D on vaan joskus pakkomielle tarttua noihin..