Trenchtown
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS
Elääköhän Yli-Viikari pää niin syvällä perseessä, ettei aidosti koe toimineensa väärin, vai oliko tuo semmoista puolustelevaa "sano paljon sanomatta mitään" -politiikkajargonia vain... Hän ei omien sanojensa mukaan ole syyllistynyt virkarikoksiin ja hänen määräaikainen potkimisensa VTV:n päällikköpallilta oli tarpeetonta ja johtui viime kädessä asiakokonaisuuden saamasta julkisuudesta, ts. julkisuuspaineen vuoksi oli pakko antaa Tytille väliaikaiskenkää.
Niin tai näin, arvostan kyllä pikkuisen tuollaista penttiköyrimäistä naama peruslukemilla paineen alla annettua selitystä tai "selitystä", jauhoi sitten paskaa tai ei. Yli-Viikari ei ole mikään katrikulmuni, ei todellakaan. Epäilen, että vaikka hänen todettaisiinkin syyllistyneen virkarikokseen tai -rikoksiin, mitään julkista anteeksipyyntöä ja käden virheen merkiksi ylös nostamista on turha odottaa, toisin kuin "kaikki kiusaa mua" -uhriutumista. On mielenkiintoista aikanaan nähdä mihin tämä tunkion pöyhiminen johtaa, vai johtaako mihinkään.
"Kyllä ne minun mielestä minun rahoja ovat"
- Pentti Köyri
Niin tai näin, arvostan kyllä pikkuisen tuollaista penttiköyrimäistä naama peruslukemilla paineen alla annettua selitystä tai "selitystä", jauhoi sitten paskaa tai ei. Yli-Viikari ei ole mikään katrikulmuni, ei todellakaan. Epäilen, että vaikka hänen todettaisiinkin syyllistyneen virkarikokseen tai -rikoksiin, mitään julkista anteeksipyyntöä ja käden virheen merkiksi ylös nostamista on turha odottaa, toisin kuin "kaikki kiusaa mua" -uhriutumista. On mielenkiintoista aikanaan nähdä mihin tämä tunkion pöyhiminen johtaa, vai johtaako mihinkään.
"Kyllä ne minun mielestä minun rahoja ovat"
- Pentti Köyri