Constantini
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jukurit
Aikaisemmin olen luonnollisesti peukuttanut Jokisen jatkon puolesta MUTTA murheellisen eilisen pelin jälkeen aloin miettimään olisiko sittenkin uusi valmentaja meille paras vaihtoehto sittenkin. Vaikka Olli tuo näkyvyyttä ja kiinnostavuutta isosti Jukureille, on Olli valitettavasti taktisesti köyhä valmentaja. Pelataan 60min tsemppi/koohotus -kiekkoa ja toivotaan, että se riittää. Liiga on taktinen sarja ja eilinen on nyt vain yksi lukuisista kymmenistä kerroista tässä Jokisen projektin aikana, kun Jukurien pelitapa syödään elävältä. Jokinen aivan oikein alkoi tuomaan elementtejä kiekkokontrollista viime kaudella hetkellisesti, mutta eihän se vielä ehtinyt toimimaan siinä ajassa. Kauden lopulla sitten itse haukkui tuo hetkellisen pelitavan muutoksen. Oli aivan kammottavaa katsoa eilen kun Jukurit ei pääse omista pois kun ei ole mitään kiekkokontrollia ja taas Jukurien karvaus ei tuottanut mitään tulosta, vaan Pelicans pääsi kiekottelemalla helposti pois Jukurien paineen alta.
Väitän tietäväni aika paljon jääkiekon taktiikoista, mutta tällä palstalla on myös vielä minua parempia pelitapa-analyytikkoja, joten tarttukaahan joku tähän tärppiin ja vertailkaa Tapparan ja Jukurien pelitapoja keskenään. Tappara muuttanut pelaamista viime kaudesta huomattavasti nopeampaan suuntaan. Mitä elementtejä Jukurit voisi tuosta Tapparan pelitavasta poimia itselleen? Pelkällä materiaalilla ei selity Jukurien ja Tapparan pelitapojen menestys.
Väitän tietäväni aika paljon jääkiekon taktiikoista, mutta tällä palstalla on myös vielä minua parempia pelitapa-analyytikkoja, joten tarttukaahan joku tähän tärppiin ja vertailkaa Tapparan ja Jukurien pelitapoja keskenään. Tappara muuttanut pelaamista viime kaudesta huomattavasti nopeampaan suuntaan. Mitä elementtejä Jukurit voisi tuosta Tapparan pelitavasta poimia itselleen? Pelkällä materiaalilla ei selity Jukurien ja Tapparan pelitapojen menestys.