Eniten minua tässä harmittaa se, että uskoin Marjamäkeen ja siihen, että hänen intohimo nostaa seuran ja joukkueen uskottavalle tasolle. Nyt ei ole käynyt niin vaan koko joukkue on kuin vain töissäkäymässä. Pelätään virheitä ja sitten niitä tulee kun niitä pelätään. Kamppailuja hävitään koko ajan.
Suurin osa meistä uskoi Laten olevan Messias, joka johdattaa meidät pois pimeydestä. Viime kevään parantuneet peliotteet ja Tuhnun melkein onnistunut maali, joka olisi vienyt Kärpät jatkoon + tietenkin pelaajahankinnat ja kauniit puheet siihen päälle, niin helppohan se oli uskoa. Minä ostin ainakin ihan kaiken, mitä sieltä syydettiin meille kannattajille.
On totta, että siellä on pelaajilla aivan vitunmoinen kipsi päällä että peruspelikin kusee koko ajan, mutta ei oikeasti voi peli näyttää tässä vaiheessa kautta tuollaiselta. Ei vain voi.
Peli on pakottamista, virheiden pelkäämistä, peruuttelua ja vaikka mitä. En ole oikein päässyt kärrylle, että minkälainen on Kärppien pelikirja tällä kaudella? (Ei tartte
@Proffa_20'n tai muiden avata tätä, koska on mulla oikeasti silmät vielä päässä) Ei se ainakaan selkäytimestä lähde. Yksi jos toinenkin pelaaja näyttää huonolta tuolla kaukalossa. Pikkuisen painetta, niin pojat paskoo kaukalossa housuihinsa. Pelilliset ratkaisut paineen alla ovat heikkoja. Kun pitäisi purkaa, niin yritetään olla kiekollinen. Kun olisi mahdollisuus olla kiekollinen, niin tehdään jotain hätäpurkuja. Viisikko leviää kuin kännisen kusi vitihankeen. Kommunikointi on liian huonoa kaukalossa. Ihan perusasioita ja sitten kun niitä virheitä pelätään, niin peli on tuollaista kissan oksennusta. Härkävankkureilla yritetään edetä moottoritiellä. Hidasta, mielikuvituksetonta jne.
Ok, tänään Westerholmilla oli normaali Raksilan jumalmoodi (41 torjuntaa) ja tuomarit auttoivat taas vastustajaa omalla panoksellaan, mutta eihän tänäänkään peli näyttänyt siltä, että oikeasti voitaisiin taistella mestaruudesta?
Silti, tämä pieni kannattaja täällä uskoo sokeasti, että jossain vaiheessa peli alkaa näyttämään siltä miltä pitääkin ja että Kärpät on The Joukkue keväällä. Toinenkin silti tähän perään eli silti mua vituttaa tämä rämpiminen aivan helevetisti.