Porvoon Kärppä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät
Vitun posket. Edelleenkään nämä ei ole millään tavalla poissulkevia asioita keskenään. Se, etten tykkää kusettajista, ei tarkoita sitä että vaihtoehtona olisi Taneli Ronkainen tai joku vitun Libor Sulak. Hyviäkin esimerkkejä on olemassa. Esimerkiksi Lasse Kukkonen tuli Kärppiin, otti sen soihdun kantaakseen, eikä takuulla kenelläkään ollut valittamista pelillisestä tasosta. Eikä mistään muustakaan. Kukkostahan kaipailtaisiin edelleen rosteriin.Ehkä me ollaan tässä asiassa niin eri mieltä, että tästä on ihan turha keskustella. Ole sinä tuota mieltä, minä olen sitten täysin eri mieltä. Minä otan Kärppiin oman kasvatin ja yhden parhaista Euroopassa pelaavista yleispuolustajista anyday. Sinä voit sitten katsella, kun Haba naaraa uuden liborsulakin palkkasoturina vetelemään takatukan kanssa 180km/h lämäreitä pesäpallostadionin yläparvelle.
Ikinä en ole Ohtamaan pelillisiä avuja kritisoinut. Päinvastoin kyseessä on huippupuolustaja. Ihan kärkitasoa, mitä Kärppiin on saatavissa. Siitä huolimatta Ohtamaa-casesta on päällimäisenä jäänyt kusetuksen maku ja se ajaa ohi kyseisen henkilön pelillisen tason.
Tiedostan olevani poikkeus Kärppäfanien keskuudessa, mutta mulle rehellisyys on ihan aidosti arvo. Siitä en tingi edes menestyksen kustannuksella.