Muuten allekirjoitan, mutta luulenpa, että Jokinen-Pesonen-Koblizek ei ihan joka joukueen ykkönen olisi.Eihän tuohon tarvi leijua. Eikö asia juuri näin olisi.
Pesonen varsinkin, nykykunnossa, on melkoinen riippakivi joukkueelle.
Muuten allekirjoitan, mutta luulenpa, että Jokinen-Pesonen-Koblizek ei ihan joka joukueen ykkönen olisi.Eihän tuohon tarvi leijua. Eikö asia juuri näin olisi.
Kaksi peliä pitkän loukkaantumisen/vamman jälkeen, valoja päälle. Kuka sanoo että kentät edes noin menisi.Muuten allekirjoitan, mutta luulenpa, että Jokinen-Pesonen-Koblizek ei ihan joka joukueen ykkönen olisi.
Pesonen varsinkin, nykykunnossa, on melkoinen riippakivi joukkueelle.
Voin laittaa valoja päälle, mutta katotaan kuinka kauan pitää pitää päällä ennen kuin taas loukkaantuu.Kaksi peliä pitkän loukkaantumisen/vamman jälkeen, valoja päälle. Kuka sanoo että kentät edes noin menisi.
Pesosesta ja Jokisesta on kanssasi näköjään turha keskustella. Katsellaan sitten keväällä millaiset kortit he olivat. Antaa poikien pellailla.Voin laittaa valoja päälle, mutta katotaan kuinka kauan pitää pitää päällä ennen kuin taas loukkaantuu.
Se sopii. Itse veikkasin Pesosesta kauden alussa pistepörssin voittajaa, joten luottoa kyllä oli.Pesosesta ja Jokisesta on kanssasi näköjään turha keskustella. Katsellaan sitten keväällä millaiset kortit he olivat. Antaa poikien pellailla.
Varsinkin, kun ei niin hirveän kauan sitten Kärppä-historiassa taaksepäin meillä ostettiin jämämiehetkin muualta ja omiin poikiin ei uskottu juuri lainkaan.en oo ikinä ymmärtäny huutelua siitä jos joukkue hankkii jonku oman pojan takas kotiin. ymmärrän huutelun sillon jos hankkii joka kausi 2-3 ykkösketjun pelaajaa muista joukkueista.
Se sopii. Itse veikkasin Pesosesta kauden alussa pistepörssin voittajaa, joten luottoa kyllä oli.
Eiköhän saa hyvän tahdon eleenä Kärpiltä kyydin Raumalle ja pelannee siellä loppukauden.Joko tänään pamahtaa vai vieläkö pitää huomiseen asti jännittää?
Olet oikeassa. Mamban ensimmäisellä kaudella meidän sentteriosaston mopot kantoivat mestaruuteen asti.@Huml71 moottoritie on kuuma. Kehitäppä joku uus mopojuttu, joka kaipaa kohennusta. Sulla kun toimii nuo.
Vetäisit happea välillä.Ei kyllä ihan aukene miten tälläkin kaudella (lähes) piste per peli tahdilla Liigassa pelannut Jussi Jokinen menee mopolla moottoritielle -osastolle, mutta onneksi täällä on näitä ylianalyytikkoja jotka tietävät kaiken.
Välillä kun näitä sinun angsteja täällä lukee niin tuntuu että meistä kahdesta minulla ei ole sen hapensaannin kanssa ongelmaa...Vetäisit happea välillä.
Ei sinun niitä tarvitse lukea, jos et välttämättä halua. Eri mieltä voit toki olla, mutta ei sillä mitään merkitystä ole ylianalyytikon mielipiteiden rinnalla.Välillä kun näitä sinun angsteja täällä lukee niin tuntuu että meistä kahdesta minulla ei ole sen hapensaannin kanssa ongelmaa...
Mieluummin Lese kuin koodinimi Lasse Jämsen:))Varsinkin, kun ei niin hirveän kauan sitten Kärppä-historiassa taaksepäin meillä ostettiin jämämiehetkin muualta ja omiin poikiin ei uskottu juuri lainkaan.
On ollut mahtava seurata joukkuetta viime vuosina, kun nuoriin on uskallettu luottaa ja vastuuta antaa. Oli ne sitten paljasjalkasia tai muualta muuttaneita.
Kyllä Lese joukkueeseen halutessaan mahtuu milloin vain. Tai siis, ainakin minä olen sitä mieltä.
Varmaan menee IFK:hon kun sitä ei ole hehkutettu missään.Btw, missä se Lesen sopimus viipyy?
Miten se viipyy? Meinaatko ettei sitä tule ja Leskinen lopettaa? Itse en tuohon usko.Btw, missä se Lesen sopimus viipyy?
Leskinen varma arpa ja pelaa Kärpissä loppukauden .Sopimus julkistettaneen viimeistään ennen viikonlopun vieraspelejä
Miten se viipyy? Meinaatko ettei sitä tule ja Leskinen lopettaa? Itse en tuohon usko.
Aikaa on ja tuossahan lukee julkistettanee. Ei hättäillä, kyllä se sieltä tulee. Tänäänkin voi tapahtua monia asioita.Tähän Kamesin olkapään viestiin perustan kysymykseni. Toisaalta, onhan tässä vielä jokunen tunti illan peliin aikaa.
Ja en usko että on lopettamassa uraansa.
Laskeeko Lese veropäiviä...Aikaa on ja tuossahan lukee julkistettanee. Ei hättäillä, kyllä se sieltä tulee. Tänäänkin voi tapahtua monia asioita.