Oulun Kärpät kaudella 2019–2020

  • 783 523
  • 3 023

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Eihän tuohon tarvi leijua. Eikö asia juuri näin olisi.
Muuten allekirjoitan, mutta luulenpa, että Jokinen-Pesonen-Koblizek ei ihan joka joukueen ykkönen olisi.
Pesonen varsinkin, nykykunnossa, on melkoinen riippakivi joukkueelle.
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Kaksi peliä pitkän loukkaantumisen/vamman jälkeen, valoja päälle. Kuka sanoo että kentät edes noin menisi.
Voin laittaa valoja päälle, mutta katotaan kuinka kauan pitää pitää päällä ennen kuin taas loukkaantuu.
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Pesosesta ja Jokisesta on kanssasi näköjään turha keskustella. Katsellaan sitten keväällä millaiset kortit he olivat. Antaa poikien pellailla.
Se sopii. Itse veikkasin Pesosesta kauden alussa pistepörssin voittajaa, joten luottoa kyllä oli.
 

1971

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
en oo ikinä ymmärtäny huutelua siitä jos joukkue hankkii jonku oman pojan takas kotiin. ymmärrän huutelun sillon jos hankkii joka kausi 2-3 ykkösketjun pelaajaa muista joukkueista.
Varsinkin, kun ei niin hirveän kauan sitten Kärppä-historiassa taaksepäin meillä ostettiin jämämiehetkin muualta ja omiin poikiin ei uskottu juuri lainkaan.

On ollut mahtava seurata joukkuetta viime vuosina, kun nuoriin on uskallettu luottaa ja vastuuta antaa. Oli ne sitten paljasjalkasia tai muualta muuttaneita.

Kyllä Lese joukkueeseen halutessaan mahtuu milloin vain. Tai siis, ainakin minä olen sitä mieltä.
 

Erätauko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Monestihan miehiä on hankittu ennen siirtorajan umpeutumista, joskus jopa neljä kerralla. Ei näiden Junttilan ja Leskisen (jos toteutuu) hankintojen pitäisi hirveästi keikauttaa negatiivisesti, molemmat on kuitenkin omia poikia ja istuu varmasti palettiin niin hyvin kuin oikeastaan yksikään hankinta voi istua.

Pidän edelleen ainakin 50% mahdollisena sitä, että Jesse lähtee vielä tämän kauden aikana. Leskinen antaisi tosiaan turvaa tuon suhteen. Pahoin myös pelkään ettei joukkue tule olemaan täysin terveenä juuri missään vaiheessa, joten Leskinen antaisi tuohonkin turvaa esimerkiksi pappojen kolotusten varalle.

Vaikka joukkue ehkä olisikin vahvempi niin, että nuoret antaisivat hankinnoille tilaa toivon itse, että ainakin Rädyn veljeksille löytyy peliaikaa liigasta. Tieksolallekin näyttöpaikkaa tai vaikka lainapestiä toisaalle. Eli ainakin yksi tai kaksi konkaria ulostettaisiin tai vähintään lainattaisiin muualle. Toisaalta pian ollaan viisaampia Jessen tilanteen suhteen, sitä ennen ei kannata varmasti tehdä valtavia liikkuja.
 

Erätauko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Se sopii. Itse veikkasin Pesosesta kauden alussa pistepörssin voittajaa, joten luottoa kyllä oli.

Pistepörssin voitto jää kyllä haaveeksi, mutta jos Janne pysyy pääosin terveenä loppukauden saatetaan hänestä saada vielä hyvä vahvistus joukkueeseen. Eihän nuo tehotkaan mitenkään surkeat ole (liiga+CHL 12 ottelua / 4+2). Ottaa varmasti jonkin aikaa päästä taas täyteen pelikuntoon ja minä itse odottelen ainakin joitain viikkoja ennen isompien johtopäätösten tekoa. On siellä kuitenkin ollut hyviä elementtejä nähtävissä, joten katsotaan.
 

Zinetula

Jäsen
@Huml71 moottoritie on kuuma. Kehitäppä joku uus mopojuttu, joka kaipaa kohennusta. Sulla kun toimii nuo.

Mise on nykyään maju-Mise.
Byström on saanut baanan auki.
Topista tullee Top1
ja
no, Mäksä on silti Mäksä, mestaruusmaalin isä.

Pitäiskö Sillin renkaita pumpata tai pappa-mopojen..
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
@Huml71 moottoritie on kuuma. Kehitäppä joku uus mopojuttu, joka kaipaa kohennusta. Sulla kun toimii nuo.
Olet oikeassa. Mamban ensimmäisellä kaudella meidän sentteriosaston mopot kantoivat mestaruuteen asti.

Mäkelällä sekä Ronkaisella alkaa kyllä olla jo kausikortit tuolle mopo-osastolle.

Yritetään näillä!
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ei kyllä ihan aukene miten tälläkin kaudella (lähes) piste per peli tahdilla Liigassa pelannut Jussi Jokinen menee mopolla moottoritielle -osastolle, mutta onneksi täällä on näitä ylianalyytikkoja jotka tietävät kaiken.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ei kyllä ihan aukene miten tälläkin kaudella (lähes) piste per peli tahdilla Liigassa pelannut Jussi Jokinen menee mopolla moottoritielle -osastolle, mutta onneksi täällä on näitä ylianalyytikkoja jotka tietävät kaiken.
Vetäisit happea välillä.

Tällä mopolla päästänee tälläkin kaudella varsin pitkälle!

Jos ei muuten aukea, niin mopo on varsin hidas verrattuna ferrariin.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Välillä kun näitä sinun angsteja täällä lukee niin tuntuu että meistä kahdesta minulla ei ole sen hapensaannin kanssa ongelmaa...
Ei sinun niitä tarvitse lukea, jos et välttämättä halua. Eri mieltä voit toki olla, mutta ei sillä mitään merkitystä ole ylianalyytikon mielipiteiden rinnalla.
 
Varsinkin, kun ei niin hirveän kauan sitten Kärppä-historiassa taaksepäin meillä ostettiin jämämiehetkin muualta ja omiin poikiin ei uskottu juuri lainkaan.

On ollut mahtava seurata joukkuetta viime vuosina, kun nuoriin on uskallettu luottaa ja vastuuta antaa. Oli ne sitten paljasjalkasia tai muualta muuttaneita.

Kyllä Lese joukkueeseen halutessaan mahtuu milloin vain. Tai siis, ainakin minä olen sitä mieltä.
Mieluummin Lese kuin koodinimi Lasse Jämsen:))
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: 1971

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Btw, missä se Lesen sopimus viipyy?
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Leskinen varma arpa ja pelaa Kärpissä loppukauden .Sopimus julkistettaneen viimeistään ennen viikonlopun vieraspelejä

Miten se viipyy? Meinaatko ettei sitä tule ja Leskinen lopettaa? Itse en tuohon usko.

Tähän Kamesin olkapään viestiin perustan kysymykseni. Toisaalta, onhan tässä vielä jokunen tunti illan peliin aikaa.
Ja en usko että on lopettamassa uraansa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös