Vilpittömät onnittelut Harry Lindbladin muistopalkinnosta.
Meneekö Kärppä-shopin kautta tilattujen tuotteiden tuotot Kärpille, vai onko tässä jotain välikäteä? Mietin omalta osaltani sitä, että laittaisin hupparia ja pipoa tilaukseen, koska olisin käyttänyt joka tapauksessa rahaa Kärppiin lippujen muodossa.Ruotsissa tuettiin hienosti omaa joukkuetta kauden jäätyä kesken. Jotain tälläistä Kärpät voisi virittää myös. Olisin itse valmis tukemaan!
Linkki vie mtv3:n sivuille.
Kärpillä on onneksi talousasiat hyvin hoidettu, eikä playoffien peruminen isossa kuvassa ole seuraa kaatamassa. Tottakai se kirpaisee useita osapuolia, mutta ei tapa.Niin, mikä olisi paras tapa tukea Kärppiä nyt? Kannan kyllä nelinumeroisen summan rahaa Kärpille joka vuosi, mutta jotain tekisi mieli tehdä.
Ehkä ostan Qstockissa 300 eurolla viinaa.
Niin, mikä olisi paras tapa tukea Kärppiä nyt? Kannan kyllä nelinumeroisen summan rahaa Kärpille joka vuosi, mutta jotain tekisi mieli tehdä.
Ehkä ostan Qstockissa 300 eurolla viinaa.
Kärpillä on onneksi talousasiat hyvin hoidettu, eikä playoffien peruminen isossa kuvassa ole seuraa kaatamassa. Tottakai se kirpaisee useita osapuolia, mutta ei tapa.
Erinomaista. Kyllä se vaan niin on, että viina on aina hyvä sijoitus.Niin minäkin uskon. Ja minä ostaisin 300 eurolla viinaa joka tapauksessa. Sen verran sitä meni viime vuonnakin.
Nyt voin sanoa, että minä osuin oikeaan ja sinä olit väärässä. Justus Annusesta oli Liigan parhaaksi kakkosmaalivahdiksi. Teki vielä nollaputkiennätyksen. Loukkaantuminen ja Patrik Rybarin vire vei paikan ykkösmaalivahtina.Annusesta en tiedä. Jotenkin luulen, ettei ihan vielä sen aika, kun nyt alkaa vasta ensimmäinen kausi aikuisissa hänellä (mestiksessä). Tämä kausi tulee kyllä kertomaan hänen kohdallaan paljon. Jussi Rynnäs taitaa aika varmasti lähtee kauden jälkeen Ässiin.
On se mukava olla väärässä. Tosin tässä loppukaudesta Annusen otteista paistoi epävarmuus.Nyt voin sanoa, että minä osuin oikeaan ja sinä olit väärässä. Justus Annusesta oli Liigan parhaaksi kakkosmaalivahdiksi. Teki vielä nollaputkiennätyksen. Loukkaantuminen ja Patrik Rybarin vire vei paikan ykkösmaalivahtina.
Ihan kiistaton runkosarjavoitto joten hyvä ratkaisu jakaa tämä Kärpille. Eiköhän pelipaikkakohtaiset palkinnot voi jakaa myös.Liiga on päättänyt, että runkosarjan palkinnot jaetaan keskeytyksestä huolimatta. Täten kauden 2019-2020 runkosarjan voittaja ja Harry Lindblad -palkinnon saaja on.. Oulun Kärpät. Hienoa!
Lindblad-palkinto Kärpille – jo kymmenes titteli
Omasta mielestä Rybarin vire ei ollut ainoa joka vei ykkösvahdin paikan, vaan myös se ettei tuntunut välillä saavan rantapalloakaan kiinni loppukaudesta. Syksyllä oli loistava mutta U20-kisojen jälkeen oli vain varjo entisestään. Kesällä pääkoppa kuntoon ja ensi kaudella liigan paras tandemi?Nyt voin sanoa, että minä osuin oikeaan ja sinä olit väärässä. Justus Annusesta oli Liigan parhaaksi kakkosmaalivahdiksi. Teki vielä nollaputkiennätyksen. Loukkaantuminen ja Patrik Rybarin vire vei paikan ykkösmaalivahtina.
Unohdin tosiaan mainita, että tarkoitin siis kevätkauden kotimatseja, mistä olikin @oukka kanssa puhetta.Korjaan sen verran että Ilves voitettiin Myrrän aikana kerran ja kerran tuli rankkareilla tappio ja KooKoo voitettiin 3/4 kertaa ja ainoa tappio jatkoilla. Toki muita mainittuja vastaan niitä ongelmia sitten oli tuloksellisestikin kevätkaudella ja Tapparaa ei voitettu kertaakaan koko kaudella.
Jees jees aivan, eli eipä tuossa nyt siis mitään epäselvää olekaan. Se on selvää että kotipelit ovat olleet ihan kuraa jo pidempäänkin, ymmärsin itse viestin hieman väärin.Unohdin tosiaan mainita, että tarkoitin siis kevätkauden kotimatseja
Hups =)@Porvoon Kärppä tuo tämän kauden ketju on varmaan parempi paikka pohtia helmikuun otteluohjelmaa kuin viime kauden ketju.