Epätietoinen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät. Sievin Sisu, Barcelona
Jokisen Jussi kyllä aidosti huolettaa. Ylivoimallakin mies on pääsääntöisesti ollut surkea, vaikka juuri siihen Jussin piti olla huippumies. Noh, ei ole.
Jussi Jokisella on 951 NHL-ottelua runkosarjassa takana. Kukkosella 159, Puljulla 139, Lammikolla 40, Spedellä 36, Heshkalla 8 ja Pesosella 7.Törmäsin sosiaalisessa mediassa kiinnostavaan "nippelitietoon", jonka mukaan Kärppien tämänhetkisellä joukkueella olisi NHL-kokemusta 1340 ottelun verran, kun verrokkina kaikkien muiden liigajoukkueiden yhteenlaskettu NHL-kokemus olisi 1001 ottelua. Yritin etsiä lähdettä tälle, mutta en löytänyt, joten kaiketi joku liigaseuraaja laskenut vain lukuja yhteen, suhtautuminen "faktaan" silti pienellä varauksella. Kärppien osalta toki lukema voikin pitää paikkansa, koska Jussi Jokinen tuo jo reilut 1000 ottelua.
Sikäli mikäli lukemat olisi faktaa, niin kyllä meillä sitten on taas melkoinen NHL-Kärpät kasassa.
Sikäli mikäli lukemat olisi faktaa, niin kyllä meillä sitten on taas melkoinen NHL-Kärpät kasassa.
Minkälaisena näette Kärppien maalivahtien asetelman Rybarin ja Annusen välillä? Selvää on, että Rybar lähtee kauteen ykkösenä, mutta annetaanko Annusellekin näytönpaikkoja jo kenties avausviikonlopusta lähtien?
En kyllä itse usko mihinkään 50/50 peluutukseen. Rybar pelaa suurimman osan peleistä ellei floppaa täysin.Rybar ja Annunen tullee pelaamaan 50/50 peleistä, ellei jomman kumman kelkka käänny jossain kohtaa kumoon. Mielestäni Annusella on mahdollisuus ottaa 1. veskan paikka tällä kaudella. Vaatii toki tasaisuutta otteisiin, mutta ei ole mahdoton tehtävä.
Benillä on tapana ollut antaa kummallekin maalivahdille mahdollisuus ja parempi on luonnollisesti pelannut enemmän. Uskon tähän myös tämän kauden Kärpissä. Rybar on ennakoissa se "1. veska", mutta uskon Annusen haastavan tämän asetelman tosissaan. Itse näen Annusen paremman tekniikan ja koon olevan valttia kauden edetessä.En kyllä itse usko mihinkään 50/50 peluutukseen. Rybar pelaa suurimman osan peleistä ellei floppaa täysin.
Omaan silmääni Lammikko näytti eilen kentän parhaimmistolta. Todella vahva kaksinkamppailija, hyvä aloittaja, erinomainen syöttötarkkuus, vahva ja tunnollinen takakarvaaja, tunnistaa tilanteet - ei höntyile. Hyökkäyssuuntaankin mielestäni teki hyviä peliä edistäviä ratkaisuja. Itse ketju ei kyllä ole tasapainossa enkä tiedä onko Lammikko Puljulle paras sentteri. Asia saattaisi kyllä korjaantua pelkästään sillä, että Koblizek vaihtuisi Lindsteniin.