Luin viestisi uudelleen enkä ymmärrä vieläkään mitä tulkitsin niin väärin. Minun mielestäni jatkoit vielä viestissä, että jos summana on 200 000 voisi se olla kahta kautta kohti, mikäli uskotaan pelaajan kehittymiseen. En lukenut koko ketjua taaksepäin, mutta koita nyt ärtymyksesi kohdalla ymmärtää edes hieman miksi minä luin viestisi kuten luin. Se on kuitenkin eri asia sinulle, koska tiedät itse mitä päässäsi ajattelet ja mitä olet kirjoittanut toisiin viesteihin.
Kyllä, kirjoitin esimerkin (ja kirjoitinkin siihen, että "esim"). Heti seuraava lauseeni kastroi jo senkin pohdiskelun ja jopa viesti, josta pienen lainauksen otin piti arviota leikkinä. Toivon kuitenkin, että luit koko viestin ennen tulkintaasi ja miksei lyhyttä keskustelua siinä ympärillä 10 sek ajan. Ymmärrän miksi tulkitsit väärin, mutta en vieläkään sitä ettet ymmärrä sanoista sisältöä. Ei ne nyt pelkästään minun pään sisällä ole, joskin epäselvästi kuten tavallista. Joka tapauksessa jopa palkkahuhun sopimuksen kestokin oli väärin, joten voi arvata kuinka väärin on hintakin.
Soppareista noin muuten olen tällä hetkellä tyytyväinen, joskin vaahtosammutin on aina kysymysmerkki ennen kuin itse näkee. Toistaiseksi ollaan menetetty Jaska, Julle ja Ruoho. Lähdössä vissiin on vielä hyökkääjistä ainakin Leskisville ja Saku. Yksi ketju on siis jo paikattu. Milloin koko joukkue ilmoitetaan? Määrällisesti tarvitaan hiukka lisää, ellei junnuista nouse kakkosketjuun pelaajia. Näyttäisi, että kolmoseen nousee ennemmin. Alemmista ketjuista en ylipäätään usko nousevan kavereita, sillä Vesalaisen kanssahan ei sopparia ole. Kuparinkin kait pitäisi pystyä ensin pelaamaan kokonainen kausi, ennen kuin julmaan tulosvastuuseen nakataan.