superjurppa
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Oulun Kärpät
Loistavat 40min kärpiltä tänään ja onnellisesti noin niinkun paremmin päin tuo huono-hyvä -akseli. Ja Julle näemmä päättänyt että voittaa sen pistepörssin näinkin. Tästä on hyvä taas jatkaa.
Äärimmäisen hienot toinen ja kolmas erä Porissa. Ykköskenttähän tämän voiton pelasi, kuten pitääkin kovissa paikoissa. Omaan silmään Vartiainen oli, pienestä jääajasta huolimatta, todella hyvä lisä Humalojan kenttään.
Samaa mieltä. Upea tasonnosto räkäisestä ykköserästä. Rynnäskin oli huomattavasti parempi ensimmäisen erän jälkeen.Äärimmäisen hienot toinen ja kolmas erä Porissa. Ykköskenttähän tämän voiton pelasi, kuten pitääkin kovissa paikoissa. Omaan silmään Vartiainen oli, pienestä jääajasta huolimatta, todella hyvä lisä Humalojan kenttään.
Nyt kyllä täytyy sanoa, ettei sinun kantasi ole ainakaan minulle selvinnyt. Voisi sanoa, että kantasi on perin häilyvä ja epäselvä.Kerrotko vielä, mikä on minun kantani, jos se on kaikille selvää?
Tämä joukkue on tyly. Se on materiaaliltaan laadukkaampi kuin monet ovat vielä ymmärtäneet. Moderni ja pelaajia innostava pelitapa tuottaa kuin liukuhihnalta onnistumisia. Joukkueessa on syytä hymyyn ja se näkyy. Vartiainen pelasi kyllä parhaan pelinsä Kärppien edustusjoukkueessa.Äärimmäisen hienot toinen ja kolmas erä Porissa. Ykköskenttähän tämän voiton pelasi, kuten pitääkin kovissa paikoissa. Omaan silmään Vartiainen oli, pienestä jääajasta huolimatta, todella hyvä lisä Humalojan kenttään.
Mielestäni Lyytinen olisi pitänyt korvata. En tiedä, onko Kivihalme Lyytisen korvaaja. Samoin yksi sentteri olisi ollut poikaa jo kauden alussa. Kaksi muuta siirtorajalla. Sen jälkeen joukkue voisi parhaimmassa tapauksessa näyttää siltä kuin esimerkiksi Marjamäen aikana. En tiedä, millaisia palkkoja tulijoille on maksettu, mutta jos nykyinen joukkue on yli 2,5-2,6 miljoonan arvoinen, on jotain tehty väärin.Olisi kyllä tuhlattu aika iso kasa rahaa turhiin pelaajiin keväällä ja kesällä jos tuohon joukkueeseen vielä neljä tuon tason pelaajaa hankittaisiin. Varsinkin jos hankitaan kovin aikaisessa vaiheessa ja sijoituksen ollessa tämä, niin alkaisin kyllä epäillä Ahon saaneen jonkin asteisen maanisen kohtauksen.
Ei minustakaan näyttänyt potkulta. Ihmettelin tuomiota mielessäni.Hidastusten perusteella tuo hylätty "potkumaali" ei kyllä näyttäny yhtään siltä mitä neloselta katoin?
Oliko jollain parempaa katselukulmaa maliin?
Omastamielestä ei kyllä potkulta näyttänyt.
Mielestäni Lyytinen olisi pitänyt korvata. En tiedä, onko Kivihalme Lyytisen korvaaja. Samoin yksi sentteri olisi ollut poikaa jo kauden alussa. Kaksi muuta siirtorajalla. Sen jälkeen joukkue voisi parhaimmassa tapauksessa näyttää siltä kuin esimerkiksi Marjamäen aikana. En tiedä, millaisia palkkoja tulijoille on maksettu, mutta jos nykyinen joukkue on yli 2,5-2,6 miljoonan arvoinen, on jotain tehty väärin.
Ei minustakaan näyttänyt potkulta. Ihmettelin tuomioita mielessäni.
Minusta ihan selvä maali sen mitä läppäriltä näin mutta nämähän on näitä video tuomareiden tulkintoja.
Ei tästä tämän enempää, 3 pojoo tuli niin riittää.
Tämä joukkue on tyly. Se on materiaaliltaan laadukkaampi kuin monet ovat vielä ymmärtäneet. Moderni ja pelaajia innostava pelitapa tuottaa kuin liukuhihnalta onnistumisia. Joukkueessa on syytä hymyyn ja se näkyy. Vartiainen pelasi kyllä parhaan pelinsä Kärppien edustusjoukkueessa.
Otto Karvinen tässä moro. Olen saikulla seuraavat 2-3kk, viime kaudella olin myös. Kentälle päästessäni en ole juurikaan hyödyksi omalle joukkueelleni. Manner kuitenkin tuntee mut ja halus mut tänne.Pregamessa ennen tän illan matsia Radio Cityllä Manner kehui Juha Koivistoa erittäin osuvaksi pelaajaksi Kärppiin.
Tuntee kaverin hyvin jne ja on just joukkueen näköinen pelaaja.
Teretuloo.
Nyt tuli kyllä aika kaukaa haettuja perusteluja. Kärppien ohjelma ei ole ollut erityisen helppo. Kärpät on voittanut pelejä ja tehnyt paljon maaleja siksi, että se on pelannut hyvin. Kärpät on pelannut hyvin siksi, että se on laadukas niin pelaajamateriaaliltaan kuin valmennukseltaan.Minä en pysty kyllä sanomaan, että joukkueen materiaali on laadukkaampi kuin monet ovat ymmärtäneet. Otanta on yhä liian pieni, ja tässä aletaan vasta saamaan kuvaa sen todellisesta kyvystä selviytyä isoista paikoista. Siltä osin otteluohjelma on ollut Kärpille suosiollinen, mitä alkuun varmaan toivottiinkin. Perinteisesti pahat JYP (1), Tappara (0) ja HIFK (0) on vasta edessä päin. Tyytyväisyyteen ei ole mitään varaa, sarja on vasta lähtötelineissä. Startti on ollut hyvä.
Tähän otantaan vielä haluan kommentoida lyhyesti. Kausi on vasta alussa, sen allekirjoitan. Yhdentoista pelin otanta ei kuitenkaan ole liian pieni siihen, että voidaan arvioida Kärppien suorittavan kaukalossa erinomaisesti. Kärpät on pelannut 11 ottelua, eikä yksikään peleistä ole mennyt ohi, vaan jokaisessa ollaan taisteltu voitosta viimeiseen asti. 33 pelatun kokonaisen erän jälkeen voidaan todeta Kärppien pelanneen vain muutaman huonon erän. Suoritusvarmuus on ollut niin kovalla tasolla, että tulevaisuuteen voi katsoa luottavaisesti.Otanta on yhä liian pieni,
Nyt tuli kyllä aika kaukaa haettuja perusteluja. Kärppien ohjelma ei ole ollut erityisen helppo. Kärpät on voittanut pelejä ja tehnyt paljon maaleja siksi, että se on pelannut hyvin. Kärpät on pelannut hyvin siksi, että se on laadukas niin pelaajamateriaaliltaan kuin valmennukseltaan.
Tähän otantaan vielä haluan kommentoida lyhyesti. Kausi on vasta alussa, sen allekirjoitan. Yhdentoista pelin otanta ei kuitenkaan ole liian pieni siihen, että voidaan arvioida Kärppien suorittavan kaukalossa erinomaisesti. Kärpät on pelannut 11 ottelua, eikä yksikään peleistä ole mennyt ohi, vaan jokaisessa ollaan taisteltu voitosta viimeiseen asti. 33 pelatun kokonaisen erän jälkeen voidaan todeta Kärppien pelanneen vain muutaman huonon erän. Suoritusvarmuus on ollut niin kovalla tasolla, että tulevaisuuteen voi katsoa luottavaisesti.
Et ole sanonut, ettei Kärpät olisi pelannut hyvin. Olet kuitenkin vähätellyt Kärppien voittojen arvoa kyseenalaistamalla otteluohjelman haastavuuden. Mielestäni otteluohjelmaperustelusi on yksinkertaisesti heikko. Ei Kärppien valmistautuminen ollut helppo hävittyihin vieraspeleihin Hämeenlinnassa ja Jyväskylässä. Eikä tällä otteluohjelmakeskustelulla ole mielestäni edes mitään väliä. Kyllä kokonaisuus on näyttänyt Kärppien pelaamisen tason.Se, mikä vaikutus tuolla oli lopputulokseen, ei tiedä sinä tai minä tai kukaan muukaan. Ja olenko sanonut jossain, että Kärpät ei olisi pelannut hyvin ? Niinpä, en.
Katotaan ensin mitä kaveri tekee ja teilataan/ hyväksytään sitte kun hänet on nähty.Otto Karvinen tässä moro. Olen saikulla seuraavat 2-3kk, viime kaudella olin myös. Kentälle päästessäni en ole juurikaan hyödyksi omalle joukkueelleni. Manner kuitenkin tuntee mut ja halus mut tänne.
Aika usein huomaa, että ykkösketjun tehoilessa kirjoitellaan, jotta ollaan liikaa yhden ketjun varassa. Sitten, kun ykkösketju ei tehoile, harmitellaan, kun ei ole syömähammasta, joka ratkoo tiukat pelit. Kärppien maalit tällä kaudella ovat jakautuneet seuraavasti:Hienosti paransi Kärpät peliään pelin aikana. Ykköskentän varassa joukkue on kuitenkin yhä turhan paljon, mutta tässä vaiheessa riittää että pisteitä kertyy.
Minä en oikein osaa pitää tätä foorumia minään asiantuntijapalstana. Kyllä tämä on minun näkökulmasta asiaa katsottuna kannatajafoorumi. Tällöin mielipiteet laidasta laitaan ovat tervetulleita ja leikkimielinen nokittelukin on ihan tervettä. Henkilökohtaisesti kaipaan enemmän tunneta ja yhteistä uskoa suosikkijoukkuettamme kohtaan. En niinkään kaipaa kliinistä objektiivisuutta. No, jokaiselle jotakin ja se on hyvä niin. Tulta munille!Anteeksi vaan mutta vähän kyllä tuntuu, että tosiaan negailun vastavoimana joillakin on mennyt hypetyskin yli, kun neljäs sija kuulostaa melkein pieneltä mestaruudelta. Jos välillä yli mennyt negailu ärsyttää (vaikka olen toki itsekin negailuun sortunut) niin kyllä sitä tekee myös ylihypettäminen ja joidenkin nimimerkkien toistuva negailulle kuittaaminen viesteissään. Toivon että joukkue ei vielä tyydy tähän vaan pitää rimaa niin korkealla, että pieni hyytyminenkin pitäisi joukkueen vähintään neljän joukossa. Toki sen runkosarjan saa vaikka voittaakin, kyllä Kärpillä ainakin samat edellytykset pitää olla kuin vaikka Tepsillä.