Olen samaa mieltä monesta asiasta kanssasi tässä kyseisessä lainauksessa. Olen harmissani itselleni siitä, että kirjoituksistani on välittynyt mainitunlainen ehdottomuus. Se ei ole ollut tarkoitukseni, taitaa joskus tunteet viedä. Kun perustelen positiivista näkemystäni Kärppien tilanteesta, tiedostan kyllä hyvin, että toisenlainenkin toteuma on mahdollinen. Toistan uudestaan, että arvostan kyllä hyvin perusteltuja mielipiteitä, vaikka ne poikkeaisivat omastani. Olen pahoillani, ettei tämä arvostus aina välity kirjoituksistani. Mielipiteiden laaja kirjo ja laadukkaasti esitetyt perustelut, jotka saavat omaakin näkökulmaa laajemmaksi, ovat tämän palstan suola minulle.Oikeassa tai väärässä oleminen onkin kinkkinen juttu. Paras tapa arvioida oikeassa oloa on verrata arviota toteutumaan. Meidän ajatukset tuntuvat menevän sen verran eri latuja, että luultavasti tulkitsemme myös toteutuman syyt ja seuraukset eri tavoin. Tuskin edes kauden lopuksi ajattelisimme asiasta samoin. Ehdoton olet myös itse: Kaikki nappiin, toimisto ei tee virhettä ja kultainen kevät odotettavissa. Itse tässä vaikeassa tilanteessa olisin tyytyväinen runkosarjan nelostilaan ja välieräpaikkaan.
On hyödytöntä jatkaa tässä tilanteessa juupastelua, kun molemmat naulaavat omat teesinsä seinään samoin argumentein. Seurataan tilannetta ja palataan mahdollisesti asiaan kauden aikana.