Minä en ole saanut oikein koskaan mitään otetta Kalaputaan pelaamisesta. En Liigassa enkä junnujen MM-kisoissa, vaikka hän kunnostautui siellä ykkösketjun laiturina, joka teki pari tärkeää maalia. Hänellä ei tunnu olevan oikein minkäänlaista ajatusta ja järkeä pelaamisesta. Senkun koohottaa menemään. Toivoisin sydänmestäni näkeväni järkeä hänen pelaamisessaan. Kärpät tarjoaa Antille pykälää, paria liian isoja saappaita ja Antin täytyisi "kasvaa" reilusti, jotta nämä saappaat olisivat sopivat hänelle. Toivoisin sydänmestäni, että hän ottaisi tuon kehitysaskeleen mahdollisimman pian. Vähän katsoisi, että mitä siellä kentällä tapahtuu. Pikkuisen malttia ja järkeä pelaamiseen. Liikkuminen, työnteko ja varmaan taidotkin riittäisi kyllä Liigaan. Vähän malttia ja järkeä pelaamiseen lisää. Perjantaista alkaen nähdään mitä tapahtuu. Ainakin itse toivon sydänmestäni, että näkisin mitä olen toivonut.Näin se on omaankin silmään näyttänyt. Kalapudas on isossa näytön paikassa, itse asiassa koko uran suhteen tällä kaudella. Toistaiseksi ei ole tapahtunut yhtään mitään. Hän on silti edellä hierarkiassa Kestilää, Anttilaa, Vartiaista ja Koblizekiä jo ihan kokemuksen vuoksi. Jos syksyn aikana tulee se yksi hyökkääjä, niin Kalapudas on stunttina kaikille loukkaantuneille tai kirittämässä peliaikataistelua. Tuolloin sen tuloksen tekeminen ja näyttöjen antaminen on haastavaa. Kalaputaan pitäisi kyetä esittämään tasaista ja eteenpäinvievää kehitystä nyt, kun siihen on mahdollisuus. Katsomon ja neloskentän välillä seilaamalla ei kukaan pysty tulosta tekemään, kun Kalapudas ei profiililtaan ole mikään nelosketjun duunari.