Tähän on kyllä tuotava toinenkin näkökulma. Nuo mainokset kärppien paidassa ovat noin 80% puhdasta hyväntekeväisyyttä. Noita mainoksia on jo niin paljon, ettei ne erotu sieltä lainkaan. Ok, saunailloissa voidaan ylpeänä todeta, meidän firman "pultti&vesi" mainos on paidassa. Siellä on reilu kymmenen tyyppiä, jolle viesti menee. Ei mun mielestä kovin tehokasta, mutta kärppien kannalta hienoa, ku fyrkkaa tulee.
Asian kuitenkin voisi järjestää niin, että yhteistyökumppanit saisivat parempaa näkyvyyttä muuten. Keinoja varmasti löytyy, jos vain on mielikuvistusta. Jos "pultti&vesi" näkyy Raksilan hallissa, vaikkapa esim eri näytöillä jokaisessa kotipelissä, niin sen näkee useampi tuhat potentiaalista asiakasta. Pitäs vaan olla taitoa ja uskallusta tehdä asioita erilailla. Onhan esimerkiksi IFK:lla yhteistyökumppaneita paljon, ja kuinka hienosti pelipaita on tehty.
Tarvitaan vaan ammattilaisia hoitamaan tämä homma. Nyt tuon paita ja muutenkin kärppien markkinointi näyttää siltä, niinkuin se olisi itse toimistolla värkätty. Alusta loppuun.