Mikäli NHL ensi kaudella pyörähtää taas käyntiin ja vei tai ei meiltä muutaman pelimiehen hyökkäysosastolta, niin itse nyt nyrkkiä heristän sen puolesta, että Aaltonen saa viimeinkin sen mahdollisuuden pelata vakituisesti liigaa.
Nuo asennepuolen jututkin voisi vähän kääntyä eri suuntaan, kun ei tarvitsisi pelata junnujen sarjaa. Oliko Aaltonen muka lepsu noissa peleissä mitä sai pelata tällä kaudella? Itse en lähtisi nyt hyökkääjiä kalastelemaan ainakaan kauden alkua ajatellen, vaan antaisin näytönpaikan viimeinkin Paakkolanvaara-Aaltonen parille ja muutama muukin tyyppi, kuten Karppinen voisivat kokeilla, että millaista se peli liigassa on. Muutamaan vuoteen ei ole nyt ketään uutta junnua noussut liigarinkiin, vaikka taitoa ja viimeistelytaitoa tuntuu muutamilta kavereilta löytyvän enemmän kuin suomalainen mentaliteetti sallii.
Itse lähtisin liikkeelle ensikauteen hyökkäyksen osalta näin:
Pyörälä-Viuhkola/stuntti-Tenkrat
Ujcik-Saarenheimo-Haataja
Aaltonen-Jokinen/stuntti-Pesonen
Keränen/Karppinen/Alikoski-Paakkolanvaara/Sihvonen-Juntunen
Nuo asennepuolen jututkin voisi vähän kääntyä eri suuntaan, kun ei tarvitsisi pelata junnujen sarjaa. Oliko Aaltonen muka lepsu noissa peleissä mitä sai pelata tällä kaudella? Itse en lähtisi nyt hyökkääjiä kalastelemaan ainakaan kauden alkua ajatellen, vaan antaisin näytönpaikan viimeinkin Paakkolanvaara-Aaltonen parille ja muutama muukin tyyppi, kuten Karppinen voisivat kokeilla, että millaista se peli liigassa on. Muutamaan vuoteen ei ole nyt ketään uutta junnua noussut liigarinkiin, vaikka taitoa ja viimeistelytaitoa tuntuu muutamilta kavereilta löytyvän enemmän kuin suomalainen mentaliteetti sallii.
Itse lähtisin liikkeelle ensikauteen hyökkäyksen osalta näin:
Pyörälä-Viuhkola/stuntti-Tenkrat
Ujcik-Saarenheimo-Haataja
Aaltonen-Jokinen/stuntti-Pesonen
Keränen/Karppinen/Alikoski-Paakkolanvaara/Sihvonen-Juntunen