Ei Emppu todellakaan mikään kusipää ole. Siviilissä jopa hauska hemmo. Mutta ei kyllä voi sanoa, että olisi ollut missään vaiheessa erityisen pidetty joukkuepelaaja. Jos olet riittävän hyvä, itsekkyyskin on sallittua. Toisinaan jopa kusipäisyys. Itseä tässä riepoo ainoastaan se, että joukkueeseen hankitaan pelaajatyypiltään liian paljon toistensa kopioita. Eikä tietenkään pysty aliarvioimaan tämän tyyppisen pelaajan vaikutusta joukkuehenkeen. Itse olen rymistelykiekon ystävä, vaikka toki pidän myös reilusta taitokiekosta. Kun nämä kaksi jääkiekon osaa sovitetaan samaan joukkueeseen hyvällä maulla, joukkue on sen näköinen, mitä minä haluan katsoa.
HIFK:llä ja Lukolla on tällä hetkellä enemmän minun näköinen joukkue, kuin Kärpillä. En tieten siltikään värejä ole vaihtamassa. Pidän vain heidän pelaajatyypeistä enemmän. Kärppien joukkue on täynnä mikki-hiiriä, eikä se siitä tunnu mihinkään muuttuvan ja sen kanssa on ilmeisesti vain opittava elämään. Kärppien joukkueesta saisi hyvinkin helpolla sen näköisen, mitä allekirjoittanut haluaisi katsoa. 2-3 isoa, romuluista pelaajaa, sarjaa Vopat/Kantor/Smyth ja joukkue olisi sellainen, mistä minä pidän. Toivottavasti tämmöinen toteutuisi edes joskus...
HIFK:llä ja Lukolla on tällä hetkellä enemmän minun näköinen joukkue, kuin Kärpillä. En tieten siltikään värejä ole vaihtamassa. Pidän vain heidän pelaajatyypeistä enemmän. Kärppien joukkue on täynnä mikki-hiiriä, eikä se siitä tunnu mihinkään muuttuvan ja sen kanssa on ilmeisesti vain opittava elämään. Kärppien joukkueesta saisi hyvinkin helpolla sen näköisen, mitä allekirjoittanut haluaisi katsoa. 2-3 isoa, romuluista pelaajaa, sarjaa Vopat/Kantor/Smyth ja joukkue olisi sellainen, mistä minä pidän. Toivottavasti tämmöinen toteutuisi edes joskus...