Oudoin paikka, johon olet sammunut?

  • 29 519
  • 87

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Kerran olen sammunut elämäni aikana ja sekin oli laivalla alapetiin torkahtaminen. Heräsin sitten yläpedistä ja ei mitään muistikuvia kuinka olin sinne könynyt. Se oli ainut kerta kun oli filmi poikki. Molemmat kokemukset olivat siis ensimmäisiä ja ainoita tässä elämässä ja on tuostakin se 10 vuotta aikaa. Olen tissuttelija joka tietää rajansa ja jo selvinpäinkin rasittava huutaja. Känniörveltämistä en ymmärrä, kyllä aikuisen täytyy rajansa tietää.
 

Sambody

Jäsen
Pari sellaista what the fuck heräämistä tapahtunut. Yksi oli, kun lähdin Nykäskylän yöelämää moikkaamaan ja filmi katki jossain kohdassa ja aamulla mietittiin, että mitä helvettiä minä teen Laukaassa auton apukuskin paikalla. Oli kesä ja koslassa oli aivan helvetin kuuma.

Toinen oli surulliset rapujuhlat, kun perinteitä kunnioittaen kiskottiin kossu snapsi joka sakselle ja lukemattomien saksien jälkeen olin kaatunut suorilta jaloilta tupakki kädessä pihamaan nurmikolle, nauranut hetken itselleni ja lopulta ennen kuin saanut kammettua itseni ylös sammahtanut siihen.

Normaalimpia sammahtamisia sitten on pari kertaa pitkää sylkeä keskellä yötä heittäessä vessan lattia vienyt voiton.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Itse en ole sammunut koskaan joten vaikea sanoa mitään, tuli vain mieleen oudoin paikka mihin olet ulostanut kysymys :D
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Antakaa määkin huudan määkin olen kännissä.

Ensimmäisen opiskeluvuoden aloitusbileistä, jossa siis oli kierretty kaupungilla rasteja halvan kaljan perässä, lähdin varmaan puolenyön jälkeen menemään, pääsin silloisen tyttöystävän autoon asti, ja filmi katkesi siihen. Heräsin sairaalasta, jossa lääkäri tutki kyynärtaipeitani ja tivasi mitä olen ottanut. Hämäriä muistikuvia palautui myöhemmin, mm liikkuvan auton oven aukipitämisestä, jotta pitkälima pääsee vapaasti luontoon, ambulanssikyydistä, ja sorsaan kusemisesta äitin ja isän seuratessa tapahtumaa vierestä huolestuneen näköisinä.

Tapahtumat olivat ilmeisesti menneet niin, että autoon päästyäni olin alkanut mukavasti oksentaa, ja lopulta kotipihassa tyttöystävä ei saanut minua autosta ulos vaan ajoi terveyskeskukselle, jossa lääkintävahtimestari oli saanut minut pyörätuoliin ja lääkäri oli pulssin kuunneltuaan määrännyt välittömästi tiputukseen tms. Ilmeisesti tässä oli käynyt joku kämmi ja nestettä oli laitettu menemään vähän reilummin, eikä sitäjotain lämpöpeittoa ollut muistettu ollenkaan laittaa päälle. Muistankin hämärästi että oli pirun kylmä. Sitten olin kai mennyt niin veltoksi että ambulanssilla mentiin piipaa TYKSiin, johon paikalle hälytettiin myös vanhemmat ja tässä vaiheessa melko tuore anoppikokelas. Tyylikästä. TYKSIN lääkäri oli myös soittanut parhaassa juhlavireessä olleelle opiskelukaverille, että ”kerro heti mitä olette vetäneet!?”. Siinä sitten seuraavaan iltapäivään asti kuseskelin sorsaan ja vastailin hoitohenkilökunnan tivailuihin käyttämistäni aineista, joita ei siis ollut kuin euron olut.

Pitäisi varmaan tilata joku epikriisi, että mitä tästä tapahtumaketjusta on potilastietoihin kirjattu, mutta sellainen fiilis jäi, ettei kyse ollut mistään tyrmäystipoista (kuka haluaisi tyrmätä tällaisen köyhän ja lihavan ääliön) tai alkoholimyrkytyksestä, vaan runsaan humalatilan ja hoitovirheen yhdistelmästä, mutta mitäpä tuosta, en kuollut.
Eli vastauksena otsikon kysymykseen: sammuin autoon, heräsin sairaalasta.

Toinen kerta olikin sitten perinteisempi, yöbussiin kohti kotia Turun Hirvensaloon, ja filmi poikki. Herään siihen kun joku tytsy kysyy, että ”Onko toi sun puhelin tuolla lattialla?” Kerään puhelimenkappaleet bussin lattialta ja koitan nopeasti analysoida missä olen. Turkua tuntemattomille kerrottakoon että Hirvensalon bussi jatkaa saariryhmän kärkeen Erikvallaan asti, josta matkaa kotiin olisi varmaan parisenkymmentä kilometriä (ja kääntyy siellä takaisin mutta tätä en tajunnut). Tulin briljanttiin lopputulemaan, että en ole nukkunut onneni ohi kovin pahasti ja jäin saman tien bussista pois. Oli pakkasta. Perkele, maastoa tutkittuani havaitsin että matkaa takaisinpäin kotiin olisi vähintään viisi kilometriä, ja aloin tallustaa. Noin puoli tuntia meni, ennen kuin se sama bussi tuli takaisinpäin ja noukki väsyneen matkaajan kyytiin bussikuskin hymyillessä säälivästi. Ja bussilippu oli vielä voimassa!
Bonuksena olin koko reissun ajan pukeutunut naamiaisten kunniaksi hullu-pukki lookkiin, ihme että se tyttö oli edes uskaltanut mitään sanoa.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Kuka tunnustaa asuvansa minun kanssa samassa talossa ja kokeilleen nukkumista cottonmouthin hyväksi havaitsemalla pyykinkuivaustelineellä? On nimittäin tuossa ulko-oven edessä ollut noin viikon verran vastaava aparaatti hangessa ollut pystyssä, selkeästi väkisinmakaamisesta vääntyneenä.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Ei ehkä outo paikka, mutta tässä about viikko sitten toin baarista himaan eri-viehättävän gimman.. Siinä sitten "hommailtiin" ja taisin siinä sitten sammua.. Ammulla heräsin alastomana kys. gimman alta ja spärdäri oli vielä asemissa. Panemaan en ilmeisesti kuitenkaan ollut jaksanut ryhtyä..

Lasketaan saamiseksi?
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ei ehkä outo paikka, mutta tässä about viikko sitten toin baarista himaan eri-viehättävän gimman.. Siinä sitten "hommailtiin" ja taisin siinä sitten sammua.. Ammulla heräsin alastomana kys. gimman alta ja spärdäri oli vielä asemissa. Panemaan en ilmeisesti kuitenkaan ollut jaksanut ryhtyä..

Lasketaan saamiseksi?
En tiedä, mutta olet kyllä nimimerkkisi veroinen mies todellakin.
 

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No kyllä, sillä maalintekijä olisi survonut sen sisään vaikka väkisin.
Suomalaisesti tyypilliseen tapaan taisi mennä liiaksi hieromiseksi, jumalauta lauotaan kun on paikka.

Tuo kortsu päällä sammuminen on kyllä tullut muutamaan kertaan itsellekin tutuksi. Välillä hommien jälkeen, välillä ennen, välillä rojut sisällä. Liian kova homma siinä raukeana ottaa pois. Useimmiten kuitenkin tilanteessa on ollut toinenkin osapuoli.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Suomalaisesti tyypilliseen tapaan taisi mennä liiaksi hieromiseksi, jumalauta lauotaan kun on paikka...

Kai sitä yritti vaan sitten liian hienoa..(?) Korvassa tutunkuuloinen miesääni huus kyllä et "lauo, Helminen lauo", mutta kai se lopputulos on ollut maillia OJ Torinon finaalissa...

Laitetaan kännin ja sammumispisteen piikkiin :D
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Laitetaan kännin ja sammumispisteen piikkiin :D

Tai sitten olet vaan stay at home-pakki. Ja kyllä nekin on ihan arvokkaita. Niitäkin tarvitaan, vaikka joskus tuntuukin siltä, että maalintekijät saavat kaiken huomion.
 

Seymon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punakeltaiset och världens bästa Karlsson
Ruotsalaisen neekerimiehen hyttiin ruotsinlaivalla.

Neekerimies tokaisi varmaan, että "tack för senast".

Mä sammuin reilut kymmenen vuotta sitten Tukholman metroon, joka kulkee muistaakseni myöhempään kuin Helsingin metro. Heräsin jostain helvetin kuusesta (Mörby Centrumista muistaakseni), kun joku tarkastaja tms. käski mun suksia kuuseen sieltä metrovaunusta.
 

Rixa88

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Erään kerrostalon rappukäytävästä heräsin kerran. Viimeinen muistikuva oli se että kaverin kanssa piti käydä eräällä hänen kaverillaan, joka asui kyseisessä kerrostalossa. En muista kävinkö itsekin kyseisellä kaverin kaverilla mutta rappukäytävän lattialta heräsin. Tämä tapahtui neljän päivän putken viimeisenä ryyppypäivänä. Enpä ole tuon jälkeen vetänyt neljän päivän putkia.
 

Jari66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ukraina
Nuorna miesnä ollesna uuvahdin ravintolaillan jälkeen anoppilan vessaan. Jälkeen päin sain kuulla, että tolkuttoman mökän lisäksi anoppi oli yrittänyt herätellä monenmoisilla esineillä jotka olivat oven alta mahtuneet. En herännyt.

Noh, sinä yönä oli hyvä ilma ja talouden väki oli käynyt tekemässä tarpeensa kauniissa kuutamon loisteessa.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Toinen kerta olikin sitten perinteisempi, yöbussiin kohti kotia...
Hän teki sen taas. Kesällä firman bileistä lähdin bussilla kotiin, eli Turusta Helsinkiin matkaavalla bussilla, ja tarkoitus oli jäädä pois kyydistä jo ennen puoltaväliä. Lipunkin ostin tietysti sen mukaan. Bussi oli aika täysi, vieressänikin istui joku (hui).

Juuri mitään muuta muistikuvaa ei bussista lipun oston jälkeen ole. Seuraava muistikuva on juuri tältä poisjääntipysäkiltäni, kun bussikuski herättelee minua. Saan raikuvat aplodit kun poistun bussista nollat taulussa.

Sen perusteella mitä kello oli, kun bussista ulos astuin, bussikuski oli huhuillut minua noin viisi minuuttia. Kiitokset hänelle kuitenkin virkaintoisuudesta, eli että ei antanut minun matkustaa pummilla Helsinkiin asti. Vähän noottia vieressäni istuneelle tyypille, olisi nyt herättänyt ja kysynyt oliko minun tarkoitus jäädä tässä pois. Tai mistä sen tietää vaikka olisi yrittänyt.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Minä sammuin kahdeksan vuotta sitten paikallisen hotellin ravintolan keittiöön. Tai en tiedä sammuinko juuri sinne vai oliko se jokin hauska jekku jonkun mielestä, mutta sieltä heräsin. Oli pyhä, joten porukkaa ei ollut töissä vielä silloin aamuyöstä ja sain rauhassa keräillä. Kokkitamineita ei sentään ollut päällä, mutta joku esiliina kädessä. Joskus silloin tällöin frendeiltä tipahtelee jotain vinkkejä tapahtuneesta mutta epäilen etteivät hekään kaikkea tiedä.
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Jokin yliluonnollinen suojeluvietti suojaa minua sammumiselta, sillä en ole sammunut kuin kerran. Yleensä laatoitan vain vessan tai vaihtoehtoisesti jonkun muun huolella valitun paikan, ja sehän helpottaa heti oloa. Joka tapauksessa, tuo ainoa kerta tapahtui abiristeilyllä, jolloin join omasta mielestäni perinteistä appelsiinimehuvodkaa, joka oli ilmeisesti sitten ennemmin vodkaa appelsiinimehulla höystettynä. Sammuin tuolloin luonnollisesti hyttiin, mutta lähinnä erikoisen siitä teki se, että kaveri oli kosinut (myös nykyistä) vaimoaan kuulemma välillä rampatessani vessassa oksentamassa. Pääsin osalliseksi siis hyvinkin romanttiseen tapahtumaan.

Vähän aiheesta poiketen, ja omia kertomuksiani kun ei ole kuin yksi, niin tarina vaihdettakoon sivustaseuraajan asemaan. Ollessani vaihdossa jaoimme 18 neliön dormin ranskalaisen jantterin kanssa - hieno mies, siinä ei mitään. Toki ensimmäinen viikko meni ryypätessä. Olisiko ollut muistaakseni kolmas yö, kun heräsin joskus viideltä aamuyöstä siihen kun vierestäni kuuluu lorinaa. Ranskikselle oli ilmeisesti tullut kovakin pissihätä sammuttuaan ensin sänkyynsä, ja oli tottunut siihen, että vessa löytyy omasta kämpästä. Ei löytynyt. Kaveri oli nostanut matkalaukkuni kannen ja antoi palaa. Päätin sitten kysäistä mitä mies tekee, "just taking a leak", ja ihmetteli lopulta "where's the flush?" kädellään ilmaa hapuillen. Totesin, että meilläpäin matkalaukuissa ei ole tuota vedettävää mahdollisuutta - vastauksena "Okay". Hän sitten lopulta sammahti tuohon matkalaukkuni viereen "in case of an emergency". Onnellisena loppuna minulla oli vaihtoajan käytettävissäni käytännössä koko käteisvarantoni kauniin keltaisella pastellisävyllä värjättynä, dollareiden oltua matkalaukussa kätkössä. Kännykkä ei selvinnut tuota hyökkäystä.
 
Juuh, elikkä sammuin joskus villissä nuoruudessani autotien viereiseen ojaan pyöräni kanssa. Ajattelin ilmeisesti ottaa siinä pienet nokoset ennen matkan jatkamista. Onneksi paikalle ei sattunut raiskaajia eikä poliiseja, vaan pari mukavaa naishenkilöä, jotka herättelivät minut ja auttoivat matkan jatkamisessa.

Ollessani alle kouluikäinen, asuimme kerrostalossa johon joku paikallinen juoppo/pummi tuli yleensä nukkumaan. En tiedä voiko tuota kutsua sammumiseksi, mutta hän nukkui yleensä joko portaissa tai hississä mitä erikoisimmissa asennoissa. Tarpeensa hän myös tapasi tehdä hissiin. Kerran hän oli juuri kusella, kun olimme isäni kanssa menossa hissiin, joten päätimme mennä portaita. Poliisillekin tästä tapauksesta soitettiin, mutta yleensä hän aina palasi oltuaan putkassa tai vastaavassa jonkin yön. Toinen tapaus oli joku tyyppi, joka sammui aina kesäaikaan pihalla sijaitseviin pusikoihin. Joka kerralla kyseessä oli tietysti eri pusikko. Koko muu kroppa oli aina pusikossa, mutta jalat näkyivät. Yhden kauppareissumme aikana hän oli kerennyt vaihtaa pusikkoa kahdesti. Mukava ja kohtelias mies, joka yritti tarjota minulle pikkukakaralle viinaakin. Isäni hermostui ja käski tätä painumaan takaisin pusikkoon. Tähän kyseinen sankari vastasi: "Ei millään pahalla teidän maalaisuuttanne kohtaan, mutta meikäläinenhän ei samassa paikassa kahta kertaa nuku." Vajaan kuukauden päästä sitten muutimmekin jo muualle.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Junnuna sitä tuli joskus sammuiltua, nykyään viisaana aikuisena miehenä en moista harrasta. Junnuaikojen sammuilutkin tuli useimmiten suoritettua nätisti omaan sänkyyn, mutta erään kerran kävi toisin.

Kaverin vanhemmat oli jossain matkoilla, ja oltiin sitten siellä nuoruuden vimmalla kekkuloimassa. Tuohon aikaan juominen oli vielä uutta ja ihmeellistä ja sitä joka keikalla pyrki aina rikkomaan vanhan juomaennätyksensä, vähän niinku hakiakseen sitä rajaa jonka pystyy juomaan ja jolla voi sitten kehua retostella pitkin kylänraittia. En tiedä kuinka monta 0.33 l kalja/siideri/lonkero-annosta tuona armon iltana lopulta kului, sillä filmi oli tohinassa katkennut ja vetänyt alkuillankin tapahtumat hämärän peittoon, mutta olin sammunut jossain vaiheessa kavereiden olohuoneen sohvalle.

En toki simahtanut normi makuuasentoon, vaan pääni oli sohvalla, ja loppuruumis jotenkuten sohvan vieressä lattialla jollain ihme mutkalla. Tästä ergonomisesti optimaalista asennosta sitten joskus aamuyöllä heräsin, ja jossain vaiheessa rattaat otti sen verran kiinni toisistaan että tajusin missä olen, ja aikansa puuron kierrettyä oivalsin myös että sohva, jossa naamatauluani lepuutan, on oksennuksen peitossa. Sen verran kuitenkin väsytti vielä siinä vaiheessa, että en moisesta pikkuseikasta heti välittänyt vaan jatkoin rauhallisesti uniani. Torkuskelin siinä jonkun aikaa, hieroen välillä päätäni oksennuslammikkoon, kunnes jossain vaiheessa muistaakseni tämä talon omistajien jälkikasvun edustaja tuli ystävällisesti kehoittamaan että voisinko nousta ja siivota sotkuni. Pienen suostuttelun jälkeen toki näin lopulta teinkin, ja itsestäni suurimmat laatat ravisteltuani alkoi sohvan putsaaminen, tähän operaatioon sain vielä peräti apua. Tosin sohvan siivous ei mennyt niin vahvasti, vaikka kaikki näkyvä yrjö kaavittiin kyllä pois ja kaikkea fairyä ja saippuaa ja ilmanraikastinta siihen sohvaan hinkattiin. Kaverin vanhemmat kuitenkin noin viikon ajan kummastelivat kämppään ilmaantunutta jännähköä odööriä, kunnes perheen isä viimein keksi katsoa sohvatyynyjen taakse ja löysi sieltä vielä semmosen patonkimaiseen olomuotoon hyhmättyneen oksennuspötkön. Ei tajuttu sieltä sitten siivota. Olin myös vissiin haahuillut kylppäriin jossain oksentamis-sammumiseni ja heräämiseni välisenä aikana, koska kylppärin seiniltäkin oli löytynyt "pizzaa". Mitään en kuitenkaan tästä retkestä muista joten olen syytön kaikkeen.

Tuon jälkeen ei jotenkin hotsittanut enää sammua ihan minne sattuu, omassa oksennuksessa piehtaroiminen oli jälkikäteen ajateltuna sen verran vastenmielistä puuhaa. Sen jälkeen jos sammuin niin tein sen kauniisti ja hyvässä järjestyksessä, paikkoja sotkematta.

Löytyi muuten lopulta se rajakin, kolme sikspäkkiä pystyi pitkän illan aikana horimaan ja pysymään vielä jotenkin tajuissaan, jos siitä meni yli niin morjens muistikuvat. Nykyisin jos vetäisin tollasen määrän yhdessä illassa niin tod. näk. kuolisin.
 

Hunni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei ole onneksi tullut monesti sammuttua, nuorempana sattui kuitenkin seuraavaa. Herään pirtuhuuruissa pimeästä huoneesta, on aivan helvetin kuuma. Nopea tilannekatsaus ympäristöön, vieressä on mittari joka näyttää 60c lämmintä. Olen siis saunassa kaikki vaatteet päällä. Saunomiseen käytetystä ajasta ei ole tietoa, ei kuitenkaan ilmeisesti kauaa löylytetty.

Mitähän oli tapahtunut? Erehdyinkö huoneesta? Voiko kuuman saunan sekoittaa esim. makuuhuoneeseen? Vai unohtuiko vaatteet ottaa päältä löylyyn mennessä.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Paikka ei sinänsä ole mitenkään outo, nimittäin lähijuna. Mutta jos aikomuksena on matkustaa Hkin rautatieasemalta Leppävaaraan ja tulee siinä reissun aikana käyneeksi kaksi kertaa Kirkkonummella hakien siinä välissä uudestaan vauhtia Helsingistä, niin kylhän siinä tuli vähän sellainen Päivä Murmelina -olo.

Lopulta kyllästyin yrittämiseen ja otin taksin.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Kauan on sammumisistani, muistaakseni kaksi tai kolme kertaa olen elämäni aikana sammunut. Ei varhaiskeski-ikäinen mies enää tuollaisia harrasta, ei sitä jaksa juoda niin paljon muutenkaan. Jollain opiskeluaikojen risteilyllä viime vuosituhannen lopussa ostin laivareissun viihdykkeeksi opiskelukaverilta teollista pirtua, josta sitten tehtiin paukkuja, mutta paukku tehtynä 96% spiritus fortukseen on vähän tuhdimpi paukku kuin kossuun tehty paukku.

Ongelmiahan tästä tuli, ja lopulta sammuminen laivan hytin lukittuun vessaan, jossa olin ilmeisesti monta tuntia ollut. Sillä aikaa joku oli vessan ovea paukuttanut aikansa, ilmeisesti olisi ollut tarvetta päästä tarpeille.Heräsin tuosta sitten hätkähtäen, oksensin kertalaakista pyttyyn ja könysin ulos.

Yhden ainoan kerran olen ollut TuTon vierasreissulla tuhannen kännissä muutama vuosi sitten, olikos se nyt Kouvolan reissu. Paluumatkalla en tiedä, sammuinko varsinaisesti, mutta nyökyin ja nukahtelin siten, että yhtäkkiä bussi olikin jo puolimatkassa. Siinä sivussa jälleen päätin oksentaa, onneksi bussin istuimien vieressä oli niitä muovisia roskiksia, johon siististi oksensin. Sitten taisin taas nukahtaa ja heräsin lähellä Turkua. Olin pidellyt käsissäni oksennusta täynnä olevaa muoviroskista koko tämän ajan. Joku tauko siinä sitten vielä pidettiin ennen loppumatkaa, jolloin kävin kaatamassa spygät muovikiposta pysähdyspaikalle ja sitten jatkoin virkistyneenä matkaa. Toiste en vierasreissulla ole alkoholin kiroihin koskenut, selvin päin on muutenkin lätkäpeleissä mukavampaa.

Aika kesyä tämä kumminkin on monen muuhun kokemuksiin nähden, ja hyvä oikeastaan niin.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
En oo oikeen kunnolla sammunut kun kai kerran kaks elamassani, mutta muutaman kerran on tullut nukahdettua vasymyksen johdosta (siis jurrissa tietysti). Kerran olin paassyt hommiin yhden neidon kanssa ja kellot oli jo 2-3 yolla. JD:ta oli taas kerran mennyt riittavasti. Aamulla herasin hirveissa panohaluissa ja ihmettelin neidolle, etta mitas kaikkee me oikeen kerittiin tekemaan, kun itse en oikein muistanut... Tytto sanoi, etta otin sulta suihin, mutta kun rupes kuulumaan kuorsausta, niin ajattelin odottaa aamuun ja yrittaa uudelleen.

Sammuin siis (teknisesti ainakin!) neitokaisen suuhun.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Aika paha. Kai tästä voi jo kertoo kun tapahtumasta on vuosia aikaa ja tullu paikkakuntaakin vaihdettua.

Vetelin himassa kalsarikännejä yksinäni miettien mitäköhän illaks suunnitelis. Muutaman siinä ehdin ottaa ja menin parvekkeelle savukkeelle. Huomasin että kusipäinen naapurikin juopottelee muijansa kanssa omalla parvekkeellaan. Sen jätkän kans en ollu minkäänlaisissa puheväleissä mut sille naikkoselle aina moikkasin kun näin. Nytkin kun se jäi yksin parvekkeelle, moikkasin ja heitin jonkun läpän mitä en muista. Sehän alko kyseleen juovuspäissään että miks ette tuu toimeen ton mun miehen kanssa ollenkaan, olis kiva bilettää yhdessä joskus jne. jne. Heittelin jotain ympäripyöreetä, luultavasti kumpikaan ei vieläkään tiedä oikeeta syytä miks ei tultu toimeen. Toisten naama vaan vituttaa heti alkuun ja ollaan törmäyskurssilla alusta asti.

No, anyway, siitä takasin sisään ja lisää olutta naamaan. Ja ei kun jossain välissä tupakille taas. Ja se muija taas siellä, tällä kertaa yksin ja alkaa valittaan mulle että mies sammu sohvalle. Pyysin tuleen kylään, täällä juhlat jatkuu kyllä. Ei halunnu tulla sisään ettei mies suutu joten sovittiin että nähdään kerrostalon saunatilassa ja otetaan kaljat mukaan, näin sen muijan ei tarvi kertoo aamulla miehelleen olleensa mun luona kylässä.

Aamulla heräsin alasti yleisen saunan lauteilta... ja sen muijan sisältä.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
......Aamulla heräsin alasti yleisen saunan lauteilta... ja sen muijan sisältä.
Siis mitä vittua? Olitko ottanut viagraa vai miten moiseen pystyy? Oliko naapurinmuija myös sammuneena, vai oliko se herätellyt veitikkaa kaikessa rauhassa ja sitten sä heräsit?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös