Oudoin paikka, johon olet sammunut?

  • 29 578
  • 87
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
En haussa löytänyt vastaavaa ketjua, mutta aiheesta saa varmasti monet naurut..

Itsellä ei montaa tarinaa omasta takaa ole, mutta varmaan hauskin tarina on yhdeltä tutulta:

Tämä mies, n. 40v, oli tulossa aivan tajuttomassa juubassa kotiin pitkäksi venyneen baarikeikan jälkeen (saattaa olla, että kyseessä oli useamman baarikeikan putki...). Kys. henkilö asui vaimonsa kanssa kerrostalossa, jossa oli asunnoissa ulko-oven jälkeen väliovi (eikös näissä kaikissa ole). Aamulla sitten vaimo heräili ja rupesi ihmettelemään miksei miestä kuulunut missään. Hieman huolestuneena vaimo veti aamukahvit ja lähti töihin. Ovella häntä kuitenkin odotti yllätys. Tai oikeastaan ovien välissä. Vaimo avasi "välioven", jolloin hänen miehensä kirjaimellisesti rojahti hänen syliinsä.

Mies oli siis sammunut kotioven ja välioven VÄLIIN (?!?). Välioven ja ulko-oven välissä on kuitenkin se about 30-40 cm väliä... Miten ***vetissä tällainen on voinut tapahtua???

Muilla vastaavia?
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Virolaisen kotiseutumuseon lattialle.

Oltiin opistoaikoina vironkielen kurssin myötä sitten myös tutustumassa Estoniaan muutaman päivän ns. "opintoreissulla". Oltiin jossain Viljandin liepeillä olevassa kotiseutumuseolla yötä, missä meille oli varattu jonkunlainen kimppamajoitustila. No, iltaa vietettiin tietysti kylillä kosteissa merkeissä. Aamulla heräsin saatanalliseen niskakipuun ja joku vanha siivooja-akka potki kylkiin ja nalkutti jotain kova-äänisesti, mistä en tietenkään ymmärtänyt mitään. Jostain vitun ruukkien ja vanhojen puuautojen keskeltä sitten aloin könyämään ja farkut olin kuitenkin onnistunut riisumaan. Ja kun siihen aikaan vielä muna seisoi aamuisin ja boxerien napit sopivasti auki, niin siinä oli aikamoinen Mr Bean tilanne käsissä. Akka järkyttyi totaalisesti ja minä otin farkkuni ja häivyin, kun havaitsin ulko-oven. Pihalla oli sitten muu retkue tupakilla ja melkoisen hädissään, kun olin kadonnut kuin Jimmy Hoffa konsanaan. Ei aavistustakaan, miten olin sinne museon puolelle joutunut ja luulisi, että siellä ovetkin olisivat lukossa olleen. Eipä ole montaa kertaa noin totaalisesti filmi mennyt poikki...:)
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
En nyt ihan sammunut, mutta lähellä oli, että en sammahtanut Lahdessa asuessani 2000-luvun alussa oman kotioveni eteen. Kuvittelin hukanneeni kotiavaimet baari-illan jälkeen kun etsin niitä kuumeisesti ulkona pakkasessa ulko-oven luona. Ne kuitenkin pitkän etsimisen jälkeen löyty sitten taskun pohjalta ja sisällä sitten onnen kukkuloilla istahdin oman oveni viereen käytävällä ja taisin nukahtaakin hetkiseksi se avain kourassani. Olisihan se kieltämättä voinut olla hupaisaa jonkun nähdä, kun kaveri on uuvahtanut kotiovensa luokse avain kourassaan.

No tosiaan, hetken ökähtämisen jälkeen pääsin sisälle ja taisin seuraavaksi uinahtaa nojatuoliin...
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tuntemattoman naisen alle, alastomana.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Tuntemattoman naisen alle, alastomana.

Mä sammuin päälle ja tunsin kyllä naisen. Oli joutunut huutamaan kämppistä auttamaan meikäläisen pois siitä. Vittu että nolotti...mutta olinhan tuolloin vasta 19-vuotias.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
En ole koskaan sammunut vaan aina olen jurrissakin käynyt tarkoituksella nukkumaan, jopa niihin omituisiinkin paikkoihin.
 

RDivis

Jäsen
Vessanpöntölle olen baari-illan jälkeen nukahtanut, mutta säpsähdin jossain vaiheessa hereille. Ei siis lasketa kunnon sammumiseksi, kun onnistuin könyämään sänkyyn.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Vessanpöntölle olen baari-illan jälkeen nukahtanut, mutta säpsähdin jossain vaiheessa hereille. Ei siis lasketa kunnon sammumiseksi, kun onnistuin könyämään sänkyyn.

Tuohan kuulemma saattaa olla melko vaarallista/vittumaista, jos sammuu pitkäksikin aikaa. Ei veri kierrä jaloissa kunnolla ja ongelmia voi tulla pidemmäksikin aikaa. Sama homma, jos sammuu pöydän ääreen käsiensä päälle. Juoppopuutuminen tai jotain. Voi olla urbaania legendaakin mutta ainakin yhdestä tapauksesta olen kuullut suhteellisen luotettavasta lähteestä.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Olisihan se kieltämättä voinut olla hupaisaa jonkun nähdä, kun kaveri on uuvahtanut kotiovensa luokse avain kourassaan.

Tuosta tuli väkisin mieleen se yksi reissu kun onnistuin jostain ja jotenkin hortoilemaan omaan taloon asti. No, niin hillittömän väsyneessä tilassa, että päätin rojahtaa hetkeksi pitämään taukoa tönön eteiseen portaiden alle. Heitin enempiä pohtimatta ja katsomatta levyksi, mutta yllätys olikin melkoinen kun vaakatasoa kohti laskeutuessani huomasin että hei hetkinen, täällähän on jo joku tyyppi. No ei mitään, rojahdin päälle ja voidaan sanoa että meni pari minuuttia homman selvittelyyn. :)

Muuten olen kyllä sammunut sen verran moninaisiin paikkoihin, ettei viitsi edes luetella.
 
Yhtenä uutena vuotena olin juhlistamassa vuodenvaihdetta stadissa ja varauduin tilanteeseen jopa ottamalla hotellihuoneen. Ajattelin että takisjonojen sijaan mukavaa päästä suoraan pehkuihin ja vielä aamiaiselle seuraavana aamuna. Heräsin seuraavana aamupäivänä kyseisen hotellihuoneen lattialta, ulkotakki päällä ja kengät jalassa. Aamiaisaikakin oli mennyt. Eipä kovin kannattava investointi ollut se.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Sama homma, jos sammuu pöydän ääreen käsiensä päälle. Juoppopuutuminen tai jotain. Voi olla urbaania legendaakin mutta ainakin yhdestä tapauksesta olen kuullut suhteellisen luotettavasta lähteestä.

Ei se mitään legendaa ole. Käsien hermoradat voivat kyllä helposti vaurioitua jos onnistuu sopivaan asentoon tipahtamaan. Onnistuin kerran osittain nimittäin siinä touhussa, oli oikea kämmen aika pitkään jäykähkö sen kunniaksi.
 
Kerran olen elämäni aikana sammunut ja se tapahtui joitakin vuosia sitten kun olin vierailemassa vanhassa kotikaupungissani ja tarkoitus oli yöpyä porukoiden luona. Siinä lähdettiin vanhojen ystävien kanssa keittoo ottamaan ja ilta meni kaikinpuolin hyvin, aamulla vain heräsin hissistä matkalla porukoille siihen, kun isäukko on lähdössä koiran kanssa aamulenkille ja alkaa koira nuolemaan meikäläisen kasvoja. Kylläpä sai vetää tonttulakkia päähän siinä äidin keitellessä aamukahveja.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Ehkä oudoin aamuherätys oli se, kun nukuin yhdessä kämpässä parven alla ja aamulla sieltä tipahti pään viereen alaston nainen. Sokeritautikohtaus yllätti ja tyttö tuli alas kuin ammus. Ihme, ettei sille edes käynyt mitään, oli kuitenkin 2,5 metriä pudotusta.

Syksyllä tuli päädyttyä myös yhteen varsin mystiseen kämppään. Aamulla joku eukko herätti. Nukuin lattialla teddykarhu päänalusena. Tuli kysymään, että voiko tämän lattialla olevan napin vetää ja mitä se on. Kyseessä oli taskustani lattialle tipahtanut Sisu-pastilli.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ruotsalaisen neekerimiehen hyttiin ruotsinlaivalla.

Ja kerran Tallinnassa pääsin kyllä baarista hotelliin, mutta sammuin siihen käytävälle huoneeni oven eteen. Henkilökunta sitten herätti ja päästi huoneeseen. Olishan noita monia muitakin tapauksia...
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Rekan alle. Oli kyllä parkkeerattu, eikä onneksi ollut liikkeelle lähdössäkään. Toisin kuin kaverilleni kävi: taisi olla vappua viettämässä perinteisellä Kenkäkukkulalla, kunnes väsy iski suojaisasti bussin alle. Kun bussi sitten starttasi jäähallin pihasta aamulla, niin oli vissiin meinannut lorahtaa housuihin tippa jos toinenkin.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Kaksi tulee mieleen.

Ensimmäinen vuonna 1993 Viking Linella Turku-Tukholma. Oltiin kahden kaverin kanssa menossa Hultsfredin festareille Ruotsiin yölaivalla ja päätettiin käydä muutamalla kaljalla ennen nukkumaanmenoa, mutta vain muutama, olihan edessä n. 400 km ajomatkaa seuraavana aamuna kuudelta. Aamulla heräsin hyttikäytävän lattialta siihen että ihmiset polki päälleni kun olivat menossa laivasta. Ei mitään hajua miten olin joutunut sinne. Kaveritkin oli kateissa ja olin sen verran kännissä vielä ettei millään tullut mieleen missä suunnassa meidän auto on. Onneksi lompakko oli tallella ja lähdin päättömästi kiertämään laivaa etsimään kavereita. Löysin onneksi kaverit aika nopeasti portaiden alta, mihin he olivat menneet nukkumaan. Ja onneksi toinen kavereista oli ollut sen verran fiksu että oli ottanut nimenomaan vain muutaman kaljan edellisiltana.

Toinen on vuodelta 1999 ja omat polttarit. Kaveriporukka tuli hakemaan minut päivällä enkä saanut mukaan avaimia enkä lompakkoa. Väsymys iski jo joskus yhden maissa yöllä. Nykyinen ex-vaimo tuli kotiin kolmen maissa ja herätti minut aurinkotuolista omasta etupihasta rivitaloalueella missä asuttiin. Päälläni oli Ruotsin jalkapallomaajoukkueen pelipaita, vaalenvihreät verkkarihousut ja kädessä Ruotsin lippu. En ollut päässyt sisään kun minut oli viety kotoa ilman avaimia. Aamuyhdeksältä ovikello soi ja edellisyön taksikuski oli hakemassa maksua keikasta. Eihän minulla ollut ollut lompakkoaan. No, maksoin kuskille ja hän vain nauroi koko asialle, onneksi hän ymmärsi miksi olin ilman lompakkoa ja avaimia. Toivotti vielä onnea hääparille. Tosin kusihan se avioliitto, niin ei auttanut taksikuskin onnittelut. Eniten naurattaa se jos joku naapuri on tullut kotiin yhden ja kolmen välillä, olen varmasti ollut varsinainen ilmestys aurinkotuolissa ruotsalaisfaniksi pukeutuneena.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Sama homma, jos sammuu pöydän ääreen käsiensä päälle. Juoppopuutuminen tai jotain. Voi olla urbaania legendaakin mutta ainakin yhdestä tapauksesta olen kuullut suhteellisen luotettavasta lähteestä.

Ihan tunnetullekin henkilölle on käynyt noin:

Dave Mustaine – Wikipedia

Megadeth lopetti soittamisen vuoden 2002 lopulla. Mustaine oli saanut hermovaurion käteensä nukahdettuaan sen päälle. Tämä oli aiheuttanut hermoratojen surkastumista, mikä vaikutti radikaalisti Mustainen kitaransoittoon. Kun tunto alkoi palata käteen vuoden 2003 lopulla, Mustaine aloitti armottoman kitaraharjoittelun jotta pystyisi soittamaan edelleen nopeaa ja raskasta musiikkia. Kun hän jälleen oli valmis palaamaan lavoille, hän alkoi kirjoittaa materiaalia sooloalbumilleen.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Nuoruudessani keskelle maantietä. onneksi ei ollut sunnuntai aamuna kauheasti liikennettä ja eno kai se sitte oli joka tuli ja kyseli, että mihis matka. Kyllä hävetti, mutta onni onnettomuudessa ettei kukaan ajanu yli.
 

Sisäliitin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
2006 Raumanmeren juhannusjuhlilla Syvärauman venelaiturille on tullut uinahdettua jo joskus kuuden maissa illalla. Tai siihen aikaan olin hävinnyt kavereilta. Heräsin joskus yhdeksän maissa kun joku hampuusi potki kylkeen ja kysyi saisiko hän ottaa taskustani laiturille kierähtäneen kaljatölkin. Annoin jannulle luvan ottaa kaljan. Tämän jälkeen havahduin suustani valuvaan mustaan limaan,ajattelin kuolon korjaavan kunnes tajusin että nuuskaköllihän se oli jäänyt huuleen nukahtamisen iskiessä,tämä oli sinänsä outoa että en silloin ollut todellakaan mikään nuuskan ystävä. Jälkeenpäin kuulin että olin saanut kyseisen nuuskan Lukon nykyiseltä liigapelaajalta ja vetänyt koko tykin täyteen ja heittänyt sen pokkana huuleen.

Noh,eikun soittamaan kyytiä kotiin samalla oksennusta pidätellen. Kaikki olivat tietenkin jurrissa kun juhannus kerran oli. Sitten muistin että silloinen tyttöystävä oli juuri päässyt pois iltavuorosta ja eikun puhelua sinnepäin. Hetken päästä vihainen akka ilmestyi autolla viereeni ja huusi kuin palosireeni mutta heitti minut kuitenkin kotiini(asuin vielä tuolloin porukoilla)

Kotona sitten olin jo omasta mielestäni selvinnyt ja päätin mennä suihkuun pesemään oksennukset ja nuuskat pois ruholta. Muistan katsoneeni kelloa joka näytti silloin hiukan vajaa kymmentä.Menin suihkuun ja tietenkin heti lattialle istumaan... Jossain vaiheessa säpsähdin hereille lattialta ja totesin että suihkusta tulee päälleni jääkylmää vettä. Nousin ylös,sammutin suihkun ja ajattelin torkahtaneeni hetkeksi. Noh sitten sänkyyn ja sattumalta ajattelin vilkaista mitäköhän kello mahdollisesti on... Sehän oli saatana varttia yli yhdeksän aamulla! On ollut hyvä uni kun lämmin vesikin loppuu varaajasta jo viimeistään tunnin jälkeen. Ja onneksi olin sattunut sammahtamaan lattiakaivon viereen enkä sen päälle.
 
Viimeksi muokattu:

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
2006 Raumanmeren juhannusjuhlilla Syvärauman venelaiturille on tullut uinahdettua jo joskus kuuden maissa illalla. Tai siihen aikaan olin hävinnyt kavereilta. Heräsin joskus yhdeksän maissa kun joku hampuusi potki kylkeen ja kysyi saisiko hän ottaa taskustani laiturille kierähtäneen kaljatölkin
Tulipa taas uusi muisto nukahtamisesta tämän viestin takia. Tai oikeastaan outo herätys. Juhannuksena Nummirockissa vuonna 1987 tai 1988. Odotettiin päälavan edessä silloisen muijan kanssa viltillä istuen iltapäivän ensimmäistä bändiä ja siihen oli aikaa vielä yli tunti. Päätettiin ottaa pienet nokoset odottaessa. Heräsin siihen että joku hiplasi alavartaloani ja kun heräsin ja katsoin ylös, niin joku muija repi farkkuja pois jaloistani. Hän oli jo saanut ne polviin saakka pois siinä vaiheessa. Kummallinen muija ja kummallien tuijotus silmissä. Samalla tyttöystäväkin heräsi vierestäni ja tämä kummajainen lähti pois paikalta. Mitähän tuo halusi? Farkkuni vai pikapanot?
 

Woofer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Barca
Kerran tulin yöllä baarista kotiin bussilla. Kun istumapaikkoja ei ollut, niin menin seisoskelemaan siihen väliosaan, mihin rattaat nostetaan. Sen verran oli ilmeisesti häppää kiskottu, että olin onnistunut sammumaan seisaalteen niin, että pääni nojasi edessä seisovan miehen olkapäälle. Jossain vaiheessa siitä heräsin, kun bussi oli mennyt pysäkkini ohi jo monta kilometriä. Pahoittelin käytöstäni, jäin seuraavalla pysäkillä pois ja juoksin taksiin(kirjaimellisesti, kun joku 60v lemmenkipeä pubiruusu olisi halunnut tulla mittaamaan mailani kokoa, eikä tuntunut ymmärtävän sanaa "Ei").
 

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Joskus kaveriporukan linja-auton vessaan joka oli kooltaan, ehkä 1m*1m. Eihän siellä mitenkään järkevästi pystnyt nukkumaan ja kun tulin pois sieltä niin kaaduin heti kun jalat olivat hieman puutuneet.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
80-luvun puolivälin jälkeen Juhannusta juhlimassa Yyterissä => ilta oli ilmeisen viileähkö (näin olen jälkeenpäin päätellyt), koska heräsin seuraavana aamuna joskus kympin aikoihin rannalta täysillä mojottavan auringon alta n.25c lämmöstä mustat farkut & bootsit jalassa ja musta nahkatakki kaulaa myöten kiinni. Se oli kuulkaa hiinä ja hiinä ettei ukko kuivunut kokonaan noihin klejuihin ja popoihin hikoillessa! Janotti...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös