Ei tässä syytön ole pelaajakaan. Kiekolla oli, kuten joku osuvasti vertasi, kuin Teissala. Ei lähtenyt liikkeelle lavasta oikea-aikaisesti kuin välillä suorissa nopeissa hyökkäyksissä joiden tukemisessa oli selkeästi mukavuus alueellaan. Edellleen olen sitä mieltä että kehitys polki paikallaan liikaa. Oli paskasti organisoitua pelaamista Valmennuksellisesti tai ei.
Se miksi olen kallistanut mielipiteeni siihen että valmennuksen suuntaan voi heittää reilusti pyyhkeitä on se ettei tuolla omissa kukaan muukaan tiedä mitä pitäisi tehdä. Vuoden vaihtumisen jälkeen en ole nähnyt yhdelläkään toisella Liiga-jengillä sen omista avaamisen olleen noin vaikeaa kun se HIFK:lla on ollut. Jotain siinä on erittäin pahasti pielessä.
Roolittaminen on ainakin mennyt pieleen. Tuo Teissala kuvio on nyt erikoinen kun julisti jatkiksen haastattelussa, että olisi Turkuun jo halunnut viime kauden päätteeksi. Aika tuuliviiri kaveri jos tekee jatkon ja silti haluaa muualle. Teissala on edelleen sitä mieltä, että hänen kaltaiset pelaajat on kuolemassa sukupuuttoon(taiteilijat). Itse näen tuossa kommentissa selityksen miksi joutui kokoonapanon ulkopuolelle IFK:ssa. Jos Teissala ei nouse ratkaisupelaajaksi niin tulee olemaan viisikon riippakivi.
Salinilla on edessä vielä valoisa tulevaisuus, jos osaa alkaa kehittämään oikeita asioita.