KooKoolla sensaatiomainen noste ja sensaatiomaiset kanukit pelaamassa, jos lauantaina lohipaitoja vastaan ei saada 1500 lähenteleviä lukuja yleisömäärässä, niin kyllä minua ihan alkaa itkettämään KooKoon puolesta.
Katsojakeskiarvo on, ja pysyy, ikävä juttu. Lauantaina ei sen enempää.(?)
Hesku: Nyt olisi tärkeää tehdä selväksi paikallisessa mediassa, kuinka kovassa nosteessa KooKoo on. Juttua Kouvolan Sanomiin ja Radioon, ja minun mielestäni henkilömarkkinointiakin voisi alkaa jo harjoittamaan, siis että esimerkiksi ottelumainoksessa hyödynnettäisiin meidän nikkareita tavalla tai toisella. Tuollaiset pelaajat kuitenkin voivat toimia hyvinä vetonauloina.
Wiipuri: Nyt olisi tärkeää tehdä selväksi paikallisessa mediassa, kuinka kovassa nosteessa KooKoo on. Juttua Kouvolan Sanomiin ja Radioon, ja minun mielestäni henkilömarkkinointiakin voisi alkaa jo harjoittamaan, siis että esimerkiksi ottelumainoksessa hyödynnettäisiin meidän nikkareita tavalla tai toisella. Tuollaiset pelaajat kuitenkin voivat toimia hyvinä vetonauloina.
->Tätäpä hehkutin jo jokin aika sitten! Kookoolla ei vieläkään ole paikallismedian kanssa hyvät yhteydet.
Wiipuri:KooKoo haluaa kehittää ottelutapahtumaa muutenkin. Kehitystyössä yleisön vinkit ja kommentit ovat tervetulleita. Yhteystiedot ja Palaute-osio löytyvät nettisivuilta.
Huomasin. Hieno juttu! Samoiten lipunmyyntihitauteen on yritetty puuttua. Kauden ALUSSA muokataan katsojien tottumuksia parhaiten. Nyt on vähäistä, mihin pystyy vaikuttamaan. Mutta ENSI kaudeksi systeemit ovat muokattu kuntoon.
Sorry Modelle, koska en osaa poimia useampia lainauksia, järjestelmän mukaan.