Onko se sitten Jukurit vai mikä? HeKi? Mikä sytyttää?
Ei oikeastaan mikään. Puhun nyt vain omasta puolestani, mutta vastustajalle ei ole minulle niin hirveän suurta merkitystä. Tietysti Jukurit nyt on aina keskimääräistä kivempi voittaa tapahtuman harvinaisuuden vuoksi ja jotain Sportia vastaan on odotettavissa tiukka, tasokas ja tapahtumarikas matsi. Titaaneita vastaan katsomossa voi olla normaalia parempi tunnelma, mutta peliltä ei ole lupa odotella erityistä spektaakkelia.
Mutta hyvä, jos muut pystyvät loitsuamaan ilmoille kylänahinoiden henkeä. Kotkalaisille tämä on varmasti sellainen yksittäinen ottelu, että voitolla saisi jo vähän surkeaa syksyäkin anteeksi. Suomi-Viro, vertaisin, jos tuo ainoa oikea derby oli Suomi-Ruotsi.
Ottelutapahtumassa riittää KooKoollakin tekemistä. Siinä on sellaisia elementtejä, jotka olisi korjattava tasokkaammiksi. En nyt viitsi alkaa erittelemään mitä, kun siellä kuitenkin yritetään parhaan mukaan.
Ymmärrän sen, että toisaalta turha mollata jotain puutteita täällä. Mutta jos ihan oikeasti on konkreettisia parannusehdotuksia, niin suosittelisin niitä kyllä lähettämään eteenpäin. Vaikka toimistolla oliskin pähkäilty asioita, niin tuskin kaikki on juolahtanut mieleen. Eli Isaskar ja muut: palautetta vaan rohkeasti joko sähköpostilla tai KooKoon sivujen palautelaatikon kautta!
Itsekin laittaisin, jos mulla olisi jotain ideoita. Grillimakkaraa olen joskus hallille toivonut, mutta turhaan. Muuten ei ole mitään mieleen juolahtanut, enkä hallilla henkilökohtaisesti pahemmin oheisviihdettä kaipaakaan. Moni tosin kaipaa, joten sikäli parannukset ja uudistukset olisivat varmasti tärkeitä.