Ottelut ja ”show”

  • 664 295
  • 2 622

Tonny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hyvä oli alkushow ainakin viaplayn perusteella. Predenter-setti aiheutti kyllä kylmät väreet, mutta oli silti mielestäni liian lyric-musavideon makua. Vähän vähemmän niitä biisin sanoja jatkossa ja enemmän kuvaa.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Philadelphia Flyers
Uutta tekniikkaa käyttämällä saatiin kyllä ennennäkemätön show aikaiseksi. Kuitenkin eri osiot jäivät vähän irrallisiksi ja itseä häiritsi, että pelaajien sisääntuloon ei saatu aikaiseksi shown kliimaksia. Eli sanottakoon, että hyvä, muttei erinomainen.
 

Sako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Telkkarista seurattuna: Jääprojektorit tekee jäästä ison näytön ja pikselikoko vaikutti sangen pieneltä eli teki terävää kuvaa. Tekniset mahdollisuudet on, nyt on kiinni tekijöistä minkä laatuista saadaan showta saadaan.
 

Asenne01

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Jokerit
Vielä noista läpsyttimistä; madaltaa varmasti kynnystä alkaa kannustamaan, mutta ääni mikä niistä lähtee on aika hirveää sekamelskaa. Varsinkin, kun Eteläpääty luo hienosti rytmiä niin se rytmi sitten sekoittuu tuohon läpsytykseen.

Onko muuten äänentoiston laatu alakatsomoihin huonompi kuin ylös vai onko vika omissa korvissa? Lisäksi äänenvoimakkuus oli ainakin eilen yläkanttiin ja se rikkoi ääntä aika pahasti.

Satunnaisvierailijana Hartwall Arenalla voin ainakin todeta, että tuo projektorijuttu on hyvä lisä. Nyt alkaa olla melkoinen kattaus kun on ledirinkiä ja spottia katossa. Ainut mikä oli vähän vaisu niin sisääntulo, siihen vähän savua/liekkejä niin toimisi ehkä paremmin. Vissiin oli vielä jotain applikaatiota kännykkään tulossa hidastuksia/tilastoja yms. varten?

Nii ja nyt kun oli täysi Arena niin jonot ärsyttää kyllä suunnattomasti. Jäi Jensenin maali näkemättä toisen erän alkuun...
 

Trymuch

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mun mielestä myös tuntui siltä, että äänenvoimakkuus ois ollut paljon isompi kuin viime kaudella. Toivottavasti oli vain ekan pelin huumassa ja korjataan jatkossa vähän inhimillisemmäksi, pitää muuten alkaa harkita korvatulppia, tulee pitkä kausi tärykalvoille.
 

pyyksteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks, Jokerit
Nii ja nyt kun oli täysi Arena niin jonot ärsyttää kyllä suunnattomasti. Jäi Jensenin maali näkemättä toisen erän alkuun...

Erätauoille olin ostanut oluet etukäteen eli kävin vain nappaamassa omani tiskiltä ja siitä tupakoimaan. Sen jälkeen vessaan ja toisella tauolla kävin vielä kerroshampurilaisen saman kuvion päätteeksi. Olin pari minuuttia ennen erien alkua takaisin paikallani. Fanikauppaan ei jäänyt aikaa mutta sen kerkiäisi suorittaa ennen peliä, joten mitä muuta siellä sitten puuhaillaan?
 
Suosikkijoukkue
Suomi
Minun mielestäni alkushow oli hyvä sekoitus historiaa ja nykyaikaa. Osassa kohtia meni kylmät väreet ja muukin osa tapahtumasta oli ok. Teknologia oli kyllä tosi hienoa ja mahdollistaa jatkossa jopa vieläkin parempia esityksiä.

Tuo jonoasia on vähän kaksiteräinen miekka. Kun pelit menee huonosti,paikalla on vähän väkeä ja on lyhyet jonotkin. Otan mielummin ne pitkät kaljajonot. :)

Kun ostin kausarini muistelen muuten, että jossain sanottiin, että sillä välttää jonotuksen. Mitähän sillä tarkoitetiin? Onko siellä kausarilaisille joku salaovi jossain :) Itse jonotin eilen siinä samassa jonossa turvatarkastukseen kuin ennenkin.

Musiikin ja läpsyttymien volyymi oli melko kovalla kyllä tapahtumassa. Luulin, että olin tuhonnnut kuuloni -90 luvun bändiporukoissa, mutta nyt joutuukin harkitsemaan tosissaan itsekin tuota kuulosuojauksen mukaan ottamista jäähalliin.
 

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
pelaajien sisääntuloon ei saatu aikaiseksi shown kliimaksia.
Tämä oli ehkä se isoin miinus tuossa alkushowssa, mutta noin kokonaisuutena täytyy sanoa, että onhan tuolla selkeästi olleet ammattilaiset tekemässä tuota hommaa. Tosiaan jäälletulo oli vähän pliisu, Jokerit vain luisteli jäälle lähes hiljaisuuden keskellä. Siihen pitäisi saada joku tajunnan räjäyttävä ja koko setin kruunaava setti niin olishan toi minusta erinomainen tekele. Aina löytyy ihmisiä, joilla jää jotain valittamisen aihetta, mutta minusta tässä sitä ei ole. Pretender aivan helvetin loistava tuohon rakoon sekä historiapätkät toi kyllä kylmät väreet ja lähes kyyneleet silmiin.

Ylpeä voin olla Jokereiden showsta, onhan tuo aivan törkeän iso edelläkävijä Suomen ja jopa Euroopankin mittakaavassa! Hienoa työtä kaikin puolin, eilen hallilla oli kivaa ja siitä piti huolen Jokerit jäällä, sekä muu tiimi sitten oheistoiminnan parissa! Toki aina löytyy niitä konservatiiveja joille mikään uudistus ei ole hyvästä, mutta antaa heidän olla.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Noi jonot riippunevat aika pitkälti siitä missä päin hallia istuu. Jos pystyy väistämään Hesburgerin ja Pizza Hutin, niin muualla ei tarvitse paria minuuttia pidempään seistä oli täyttä tai ei.
 

Ihmepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Huh. Tyylikäs paketti näin ruudultakin katsottuna. Ainoa korjausehdotus: joukkue jäälle jo The Pretenderin tahtiin. Se on se biisi.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Hivenen kyllä hävetti, kun sai silmäkulmia areenalla pyyhkiä. Sitä se kai kuitenkin on, kun on tässä roikkunut sen 30v mukana, ja peliä on katsomassa sisarusten lapsien kanssa, jotka on saanut jokeriperheeseen itse tuoda mukaan.

"He jotka eivät asioista tiedä, voisivat luulla, että kyse on vain jääkiekosta. Heille vain hymyilen..."

Mun mielestäni saa liikuttua ihan vapaasti :)
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Mä olin vähän pettynyt alkushown laatuun, mutta ehkä omat odotukset oli vähän ylimitoitettuja tietäen kuitenkin että on kansallisen tason osaajat asialla.

Mielestäni tuossa oli nyt aika monta elementtiä jotka ei jotenkin ihan hitsautuneet yhteen ja joista osa oli selvästi alle potentiaalin.

Nyt esim historiavideo oli ihan hölmö siinä että musiikkia ei ollut ja matskua oli oikeastaan sika laihasti. Helposti voisi vaikka tehdä jokaiseen matsiin oman turboahdetun koosteen jossa 3min parhaita paloja hyvän ja vetävän musan tahtiin. Ja dramaattiset höpinätkin voisi upottaa sekaan, ei tolleen hiljaisuutta vasten.

Pretender on kova, mutta näyttäisin jumbolla / jäällä kovia taklauksia ja lämäreitä biittiä vasten.
Samoja ajatuksia minullakin. Aika paljon erilaisia osioita, mistä osa onnistui paremmin kuin toiset, mutta kokonaisuutena esitys oli hieno, vaikkakin hiukan sekava. Pretender oli loistava veto biisiksi, mutta kuten jotku jo sanoivat, se olisi parempi sisällyttää pelaajien sisääntuloon. Myös biisin sanojen upottaminen projisointiin tuo musavideofiilistä, mikä ehkä voisi toimia, jos muuten sisältönä olisi arkistokuvaa, taklauksia, maaleja ja jokerihistorian suuria nimiä kuvien kera. Toki historiaosuus oli erikseen, missä näitä näytettiin mutta silti olisin mieluummin nähnyt enemmän arkistomateriaalia ja vähemmän särisevää valoshowta. Ei pidä kuitenkaan ymmärtää minua väärin, minusta tämä oli hieno avaus ja toivottavasti palautetta otetaan vastaan hyvässä hengessä. Nyt kun laitteisto on kaikinpuolin kunnossa, on aika alkaa hiomaan sisältöä. Ehkä jo tämän kauden aikana tulee vähän päivitetty versio alkushowsta, ainakin playoffeihin?
 

Sako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nyt on mielenkiintoista nähdä, että onko alkshow vaihtuva vai näytetäänkö samaa koko kausi.

Jääkoneiden ajaessa uutta pintaa kentälle, niin tuolla laitteistolla voitaisiin tarjoilla hupia samaan aikaan. Miten olisi fanivideot, jos sisällön tuottaminen ammattilaisilla on liian kallista? (Tekijänoikeuksien kanssa voi tulla säätämistä ja taustamusa vaihtoehdot lienee järkevää määrätä narrien taholta)
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Nyt on mielenkiintoista nähdä, että onko alkshow vaihtuva vai näytetäänkö samaa koko kausi.
En ole ainuttakaan jääshowta vielä laittanut kasaan, mutta veikkaan että tuossa setissä oli ihan tolkuton duuni. Ainahan se on mahdollista, että niitä on tehty muutama erilainen, mutta sitä epäilen kovasti. Jos käy hyvä tuuri, niin syys- ja kevätkaudelle voi saada omat settinsä ja play-offeihin sitten luonnollisesti uusi hypejuttu.

Sen, mitä tuolle show:lle helposti on tehtävissä on eri osien järjestyksen muuttaminen/ylimääräisten poistaminen. Joukkueen pystynee myös kuuluttamaan jäälle kesken Pretenderin, mikäli se katsotaan tarpeelliseksi. Sen suurempia muutoksia en lähtisi odottamaan ennen play-offeja.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Sen, mitä tuolle show:lle helposti on tehtävissä on eri osien järjestyksen muuttaminen/ylimääräisten poistaminen. Joukkueen pystynee myös kuuluttamaan jäälle kesken Pretenderin, mikäli se katsotaan tarpeelliseksi. Sen suurempia muutoksia en lähtisi odottamaan ennen play-offeja.
Niin ja minä taas otan Jokerit jäälle vastaan 100 kertaa 100:sta mieluummin Prodigyn Smack My Bitch Upin rytmittämänä. Ei näistä koskaan saa sellaisia, että kaikkia miellyttäisi.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Niin ja minä taas otan Jokerit jäälle vastaan 100 kertaa 100:sta mieluummin Prodigyn Smack My Bitch Upin rytmittämänä. Ei näistä koskaan saa sellaisia, että kaikkia miellyttäisi.
Siihen en ottanut sen enempää kantaa. Käytin vain esimerkkinä asiasta, jota voi viilata.

Pretenderissä on se yksi kohta juuri ekan kertsin alkaessa, jossa fiilis on aika katossa ja se sopii sisääntulolle hyvin. Smack my bitch upissa ei ihan samanlaista räjähdystä ole, vaikka kova biisi on sekin eikä tuohon tarkoitukseen ollenkaan kelvoton.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Siihen en ottanut sen enempää kantaa. Käytin vain esimerkkinä asiasta, jota voi viilata.
Toki toki.

Sellainen juttu on vielä mainittava, että vaikka tämä nyt ei välttämättä ollut kaikille ihan sitä mitä villeimmissä unelmissaan odotti, niin se on kuitenkin varmaa, että tässäkin asiassa Jokerit on muita suomalaisia seuroja reilusti edellä. Kyllä uusiin halleihin kuten Tampereelle ja HG:lle varmasti myös tällaiset lelut tulee, mutta siihen asti tästä nautitaan vain meillä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös