Ottelut ja ”show”

  • 663 853
  • 2 620

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Ja minä taas en usko että edes Amanda olisi niin tyhmä että soittaisi tuota. Amanda sentään veti volyymit alas sen paSKAn soidessa. IL:ssä Amanda sanoo varsin suoraan että käsky on tullut rotalta.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kaiken tämän kohun keskellä minulla ei ole vieläkään hajua, että mikä on SKA:n maalilaulu. Pitää katsoa Youtubesta, mikä se on. En linkitä sitä tähän ketjuun, etteivät lukijat pahoita mieltänsä.

edit. Enpä löytänyt varmuudella oikeaa. Joitain maalilauluja löytyi kaudelta 2012-13, mutta en tiedä, että ovatko ne vielä käytössä.
 

McMulligan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tottakai ongelmien ja maalibiisin soittamisen alku, juuri, jatko ja loppu on se venäläinen nilkki, mutta kyllä siihen pitää voida vastaankin sanoa, vaikka sitten potkujen uhalla. Vai pitääkö kaikkeen kiltisti tyytyä, sopeutua ja suostua, koska iso herra vastaan rivityöntekijä ja kakkosseura? Mä en tota osta enkä hyväksy. Millä Amanda nyt voi sanoa ettei enää jatkossa soita samaa? Eikö se ole jatkossakin se sama rivityöntekijä ja rotta se iso herra joka määrää? Soittaisiko Amanda myös Jokereitten tehdessä maalin paSKAn maalilaulun gonna fly now:n sijasta, jos rotta niin määrää? Ei, ei ja ei.

Olisiko Liigassa Jokereitten peleissä soitettu ifk:n maalilaulua, jos Hjallis olisi niin määrännyt? Tai ifk:n pelissä gonna fly now:ta Everin määräyksestä? Jaksan epäillä, vaikka olisi työpaikat olleet tulilinjalla.

Suurin ongelma on todellakin ihan muualla kuin Amandassa, mutta ei toikaan puupää yhtään asiaa paranna.
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Pahoittelut väärästä ketjusta, mutta en puhelimella selatessani parempaakaan löytänyt. Kyselisin sellaista että mistä mahtaa jokereiden maalikoosteet tätänykyä löytyä? KHL:ssä ehdottomasti symppaan Jokereita vaikka IFK fani olenkin ja kiinnostais nyt parin matsin koosteet löytää :)
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Pahoittelut väärästä ketjusta, mutta en puhelimella selatessani parempaakaan löytänyt. Kyselisin sellaista että mistä mahtaa jokereiden maalikoosteet tätänykyä löytyä? KHL:ssä ehdottomasti symppaan Jokereita vaikka IFK fani olenkin ja kiinnostais nyt parin matsin koosteet löytää :)
Viasatsport Finland »
 

Sturm

Jäsen
Suosikkijoukkue
1967
Jokereiden tiedote oli luokkaa pyllistys. Luulisi että kiinnostaisi perustella paremmin kuin virheellä. Kyllä siellä joku on siunannut selvästi tämän aivopierun. Onko Rotta kävellyt itse DJ-koppiin ja vaatinut tuota universumin ylivoimaisesti luokattominta maalilaulua soitettavan? Tuskin. Fanien päälle kustiin tänään. Ei Rotan, vaan Jokereiden toimesta.
 

Runtulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No koittakaahan nyt päästä yli tuosta yhdestä perseennäytöstä. Heppoista on teidänkin kannattaminen, jos ton takia ei voi enää hallille tulla.

Pohjoispäätyyn (sinne oli enää lippuja jäljellä) nuo rotta-chantit eivät kuuluneet. Odottelin oikeastaan koko pelin ajan, että milloin Romanin kuva napsahtaa screenille, kun tämä seuraa peliä. Eipä tullut.
 

ss74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jokerit FC
No koittakaahan nyt päästä yli tuosta yhdestä perseennäytöstä. Heppoista on teidänkin kannattaminen, jos ton takia ei voi enää hallille tulla.

Yhdestä? Karalahden sopparin julkaisusta lähtien on kustu kannattajien jaloille ja vedetty kuivana kakkoseen kerta toisensa jälkeen. Itselleni mitta tuli täyteen jo ajat sitten, joten tämä nyt nyt ei enää ollut mikään käänteentekevä perseily.

Ihmeen pitkään toiset jaksaa katsoa seuran raiskaamista ja valmiina pyllistämään uudestaan ja uudestaan.

Onneksi Jokerit on muutakin kuin KH-Jokerit.
 

Runtulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Yhdestä? Karalahden sopparin julkaisusta lähtien on kustu kannattajien jaloille ja vedetty kuivana kakkoseen kerta toisensa jälkeen. Itselleni mitta tuli täyteen jo ajat sitten, joten tämä nyt nyt ei enää ollut mikään käänteentekevä perseily.

Ihmeen pitkään toiset jaksaa katsoa seuran raiskaamista ja valmiina pyllistämään uudestaan ja uudestaan.

Onneksi Jokerit on muutakin kuin KH-Jokerit.

Hohhoijaa. Me pelataan huippukiekkoa illasta toiseen, ja mun mielestä ainakin eilen tunnelma oli lähellä entisiä paikallismatseja (ainoastaan järjestäytynyt vierasfanien joukko puuttui). Oishan se tietysti kiva, jos joukkue olisi täynnä tomimäkiä ja janiritoja, ja tuomaritkin olisivat oikeamielisiä (lue: vetäisivät meillepäin). Mestaruus on voitettu viimeksi vuonna -02, ja sen jälkeen onkin sitten otettu turpaan ilveksiltä pimenevissä illoissa. Sitten jos joku 90-luvulle kaipaa, niin siihen nostalgisointiin en edes kommentoi mitään. Mun mielestä meillä on nyt aika hyvä ottelutapahtuma ja "show".
 

Max Power

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2013
Hohhoijaa. Me pelataan huippukiekkoa illasta toiseen, ja mun mielestä ainakin eilen tunnelma oli lähellä entisiä paikallismatseja (ainoastaan järjestäytynyt vierasfanien joukko puuttui). Oishan se tietysti kiva, jos joukkue olisi täynnä tomimäkiä ja janiritoja, ja tuomaritkin olisivat oikeamielisiä (lue: vetäisivät meillepäin). Mestaruus on voitettu viimeksi vuonna -02, ja sen jälkeen onkin sitten otettu turpaan ilveksiltä pimenevissä illoissa. Sitten jos joku 90-luvulle kaipaa, niin siihen nostalgisointiin en edes kommentoi mitään. Mun mielestä meillä on nyt aika hyvä ottelutapahtuma ja "show".

Ihan huikeaa tämä itsepetoksen määrä tietyillä kirjoittajilla. ''Jokerit''-nimeä käyttävä venäläinen joukkue pelaa Venäjän liigassa, on ns paikalliskilpailijan farmijoukkue ja huoraa edesmenneen seuran identiteettiä ja perinteitä milloin maakuntiin, milloin venäläisille. Onhan tämä nyt selkeästi ihan huikea tilanne. Mut hei, kiekko on hyvää ja on joku iso screeni jossain ja junteilla haitarit tjsp kädessä eli kaikki on hyvin ja kriittiset äänet on vaiennettava. Myönnetään toki se, että omilla aivoilla ajattelu ja rikollisen toiminnan vastustaminen vaatii ihmiseltä näköjään henkistä pääomaa enemmän kuin silmien sulkeminen ja ongelman osana oleminen.
 
Viimeksi muokattu:

Snagari

Jäsen
Mikäli seuraidentiteetillä ei ole mitään merkitystä niin vielä parempaa kiekkoa voi katsella änäristä. Toki paikanpäällä katsominen hieman haastavampaa ja kalliimpaa.
Eli ei kannatta katsoa Euroopan parasta jääkiekkoa, koska ULKOMAAN AMERIIKASSA pelataan vielä parempaa jäkistä?

Foliohatut tiukemmalle ja olkiukkoja katselemaan.
 

-40

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Pallo feat. Veljmiehet
Jokerikannattajille kaikki tuki. Eteläpäädyltä oikea tapa reagoida. Toivottavasti viesti menee vastuussa olevan korviin.
 

haukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Euroopan no 1: Jokerit
Jokerikannattajille kaikki tuki. Eteläpäädyltä oikea tapa reagoida. Toivottavasti viesti menee vastuussa olevan korviin.
Siis tuossa mielensäpahoittamisessa on kyse eteläpäädystä, ei jokerikannattajista. He ovat koko ottelun ajan nauttimassa joukkueensa peliesityksestä.
 

Mordjinn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Siis tuossa mielensäpahoittamisessa on kyse eteläpäädystä, ei jokerikannattajista. He ovat koko ottelun ajan nauttimassa joukkueensa peliesityksestä.

Mielestäni todella hieno veto Eteläpäädyltä. Jos ehdin hallille niin tämä Jokerikannattaja on todellakin mukana vaikka en Eteläpäätyyn kuulukaan. Hienoa!
 

Urheilija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eteläpäädyn tiedote huomisessa pelissä järjestettävästä mielenilmauksesta: Jokerifanit.net - Eteläpäädyssä järjestetään mielenilmaus 18.2.

Itse olen ulkomailla huomisesta eteenpäin, mutta give 'em hell!

Hyvä, että tällainen järjestetään ja toivottavasti mahdollisimman moni osallistuu. itse olin aluksi positiivisella mielellä tästä KHL-jutusta, kun se vaikutti Liigaa ammattimaisemmin hoidetulta jutulta. Nää miinuspuolet (jäähyjen syyn näyttämättä jättäminen jumbolla, megofonikielto, pitkät vieraspelimatkat yms.) olen tähän mennessä sietänyt. Toi eilinen nyt vaan oli liikaa ja mulla meni täysin maku koko hommasta. Hyvä ottelutapahtuma pilattiin täysin häpeällisellä toiminnalla. Mulle toi oli sama kun marssisi himaan, nussisi vaimoa, löisi turpaan ja kusisi päälle. Tuollaistahan ei kukaan halua kokea, joten turha enää mennä matseihin.

Vaikka en mikään vittumarko olekaan, niin täältä täysi tuki kaikelle rottaa solvaavalle toiminnalle. Sitä saa mitä tilaa.
 

Memotuss

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Messin joukkue.
Ei Roman tienny SKA värisestä kopista eikä fanikamoistakaan. Hei sehä on rehti ja rehellinen finski!
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
^
Tän illan biisilista ei varmuudella muutu, eiköhän tuo konemusiikin suosiminen ole lähtöisin ihan siitä liigasta jossa pelataan, ainakin ne biisit on lisääntyneet merkittävästi KHL:ssä pelatessa. Minua tosin tuo ei haittaa, musiikki on kiva lisä peleissä mutta aika se ja sama mitä hallissa soi kunhan paSKA ei soi paSKAn tehdessä vierasmaalin.

Munatonta toimintaa Jokereiden johdolta kohdistaa rangaistus Amandaan tuosta paSKAn soittamisesta. Ilmeisesti rotta halusi tällä näpäyttää Amandaa siitä että toi varsin selvästi julki mistä käsky paSKAn soittamiseen oli tullut. Vittu mitä paSKAa! Ja kai se syntipukiksi leimattu "stage manager" saa tapauksen johdosta potkut vaikka onkin hyvä ihminen jne, sen sijaan narujen vetäjä piiloutuu edelleen näiden kahden taakse ja verhoutuu tietämättömyyden verhoon.

"Free Amanda Harkimo" ;)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös