Shakermaker
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit
Mä voi tulla kertoo. Puuhastelua.Jokerit vois nyt itte tulla kertoo mikä juttu tää on? JMA numero on kuin onkin alkushowssa #51 eli en viimepelissä väärin nähnyt.
Mä voi tulla kertoo. Puuhastelua.Jokerit vois nyt itte tulla kertoo mikä juttu tää on? JMA numero on kuin onkin alkushowssa #51 eli en viimepelissä väärin nähnyt.
Pieniä isoja asioita, jotka ei korjaannu ennen kuin jatkoajassa joitain asiat kiinnostaa. Ihan vitun surkeaa tekemistä.Mä voi tulla kertoo. Puuhastelua.
Ammattimaista työskentelyä tämä on. Ei levitetä negatiivisuutta täällä. Tekevät kyllä kun ehtivät.Jokerit vois nyt itte tulla kertoo mikä juttu tää on? JMA numero on kuin onkin alkushowssa #51 eli en viimepelissä väärin nähnyt.
Ja data näyttää hyvältä.Ammattimaista työskentelyä tämä on. Ei levitetä negatiivisuutta täällä. Tekevät kyllä kun ehtivät.
En huomannut kiinnittää tuohon eilen hallilla huomiota, mutta onneksi olivat saaneet tuon näköjään maikkarin lähetykseenkin :) Ajassa 5:05 näkyy hienosti laadukas alkushow. En saa kuvakaappausta luurilla tähän, kun on suojattu video.Jokerit vois nyt itte tulla kertoo mikä juttu tää on? JMA numero on kuin onkin alkushowssa #51 eli en viimepelissä väärin nähnyt.
Ja tietenkin Dropkick Murphysin mainio kappale Blood! pitää kuulua vakiosoittolistaan. "If you want blood, we'll give you someJos Ben Blood on totta, vaadin dj:ltä Raining Bloodia. Sitten otan kyllä kyseisen pakinkin vastaan, vaikken näistä viimevuosien Liiga-nimistä mitään tiedä.
Totta. Tämä tuntui jopa suunnitellulta ohjelmanumerolta. Aivan loistava.Eilen Katupoikien viheltelyn jälkeinen Eteläpäädystä kajahtava minä-me-Jokerit oli kertakaikkisen upea. Pimeässä hallissa, joka oli vielä siinä kohtaa muutoin lähes hiirenhiljainen, ja sellaisella mielettömällä volyymilla, jolla huudot kajahtivat ja kaikuivat hallin rakenteissa. Tuntui luissa ja ytimissä asti, eikä ollut kylmät väreet kaukana!
Jos Ben Blood on totta, vaadin dj:ltä Raining Bloodia. Sitten otan kyllä kyseisen pakinkin vastaan, vaikken näistä viimevuosien Liiga-nimistä mitään tiedä.
Onko DJ-Harkimo tehnyt paluun? Jotain tekoälymusaa ja järkyttävää teknojumputusta koko pelin. Mainosten volat ei voisi yhtään kovemmalla olla.
Eniten ihmetytti Jokereiden rankkareiden alla alkanut ääni, joka muistutti sitä, että joku läpsii mikrofonia kämmenellä.Onko DJ-Harkimo tehnyt paluun? Jotain tekoälymusaa ja järkyttävää teknojumputusta koko pelin. Mainosten volat ei voisi yhtään kovemmalla olla.
Tänään olin poikkeuksellisesti ylhäällä katsomassa ja samoihin asioihin kiinnitin huomiota. Aivan kamala soittolista ja tää hirveä tahti taputuksille dj:n toimesta. Ei jatkoon!Eniten ihmetytti Jokereiden rankkareiden alla alkanut ääni, joka muistutti sitä, että joku läpsii mikrofonia kämmenellä.
Tämä jumputus oli käytössä jo viime kaudella jossain pelissä ( rankkarivideo mulla vielä tallella) Palautetta vaan musiikista ja tuosta turhasta jumputuksesta, niin saadaan parannus asiaan.Eniten ihmetytti Jokereiden rankkareiden alla alkanut ääni, joka muistutti sitä, että joku läpsii mikrofonia kämmenellä.
Tätä voi ohjata samat lainalaisuudet kuin viestintääkin. Ei tehdä nykyisille "vanhemmille" kannattajille vaan nuoret potentiaaliset kannattajat edellä, pinnallista/helposti kulutettavaa.Jäähybiisinäkin nykyään Billie Eilishiä... Soittolista ollut kyllä jyrkässä laskusuhdanteessa sitten kauden alun, harmi.
Hitto kun löytäisi siihen halliin, jossa +40v DJ osuisi oikeasti musavalinnoillaan "nuorten pulssille". Taannoisessa opiskelijapelissä sekä sen jälkeen pelatuissa otteluissa ollaan etsitty sitä pulssia korkeintaan nuorisotilan narikassa unohtuneena roikkuvalta entisen nuoren nahkatakilta.Tätä voi ohjata samat lainalaisuudet kuin viestintääkin. Ei tehdä nykyisille "vanhemmille" kannattajille vaan nuoret potentiaaliset kannattajat edellä, pinnallista/helposti kulutettavaa.