Ottelut ja ”show”

  • 666 555
  • 2 622

Huopis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, HJK, Detroitin jengit, Puotinkylän Valtti
Joku täällä taisi olettaa, että naapurien viirit olisivat Jokereiden pelin takia poistettu katosta. Siellä ne jälleen roikkuvat, eli väärä luulo.
Minä ainakin oletin. Harmillinen asia. Valistuneita arvauksia kellään, miksi ne viimeksi oli otettu pois? On ne aina kaikenmaailman konserteissa jne siellä kuitenkin killuneet.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit
Minä ainakin oletin. Harmillinen asia. Valistuneita arvauksia kellään, miksi ne viimeksi oli otettu pois? On ne aina kaikenmaailman konserteissa jne siellä kuitenkin killuneet.
Eiks Nordiksella ollut jossain vaiheessa niitä hevosia? Jotkut hevoskisat?
Nehän on herkkiä kaikenlaisista ylimääräsistä häiriötekijöistä. Ja noi viirit nyt on häiriötekijöitä jos mitkä.
Ja nyt takas nauttimaan pelistä! Onpa mahtava fiilis! (viireistä huolimatta)
 

Huopis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, HJK, Detroitin jengit, Puotinkylän Valtti
Varmasti, mutta jotenkin ajattelin, että tuskin kesken kauden sentään. No, aivan se ja sama mulle, jatketaan matsin parissa!
 

Huopis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, HJK, Detroitin jengit, Puotinkylän Valtti
Olisikohan sinne mahdollista viimeistään ensi kaudeksi saada myös Jokereiden viirit? Ei mua sen jälkeen enää oikeastaan häiritsisi nuokaan.
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
DJ on nyt kolme pelikatkoa putkeen jättänyt musat soittamatta kun EP pitänyt kovaa meteliä. Massiivinen peukku tälle!

e. Nyt neljäs pelikatko putkeen.
 
Viimeksi muokattu:

-Ville-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadin Jokerit 1967-2014 & 2023> | Leijonat | Nato
DJ on nyt kolme pelikatkoa putkeen jättänyt musat soittamatta kun EP pitänyt kovaa meteliä. Massiivinen peukku tälle!

e. Nyt neljäs pelikatko putkeen.

Sebastian Salaja, aka DJ Veneenkansi tietää miten homma toimii. Rokkijätkä ja kaikkea.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Niistä viireistä pitää sitten tehdä hieman isommat kuin naapurilla on.
Mikäli kattoon nostetaan samat, mitä Areenalla, niin näinhän tulee asian laita olemaan. Ekassa Nordiksen pelissä tuli ihan hymähdetyä, miten pienet viirit naapurilla katossa on.
 

Yellow Jester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Varmaan ollut ehkä aiemminkin tästä puhetta täällä, mutta mihin kannattaisi Keravalla jättää auto (muualle kuin hallille), josta olisi suht lyhyt matka dallata hallille pienten skidien kanssa?
 

luukkumies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, maajoukkue , voima
Varmaan ollut ehkä aiemminkin tästä puhetta täällä, mutta mihin kannattaisi Keravalla jättää auto (muualle kuin hallille), josta olisi suht lyhyt matka dallata hallille pienten skidien kanssa?
Ihan vieressä on uimahalli. Matkaa jäähalliin ehkä just 2min jos hitaasti kävelee. Ja on siis ilmainen. Itse jätän aina siihen.
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Täytyy kyllä taas kerran kiittää Keravan djtä. Hienosti osaa haistella hallin tunnelmaa, eikä lähde joka katkolla soittamaan musiikkia kun eteläpääty pitää upeasti meteliä yllä.
 

Flip#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nyt on tuiki tärkeää asiaa, eli.. Miksi kotimatseissa vastustajan tehdessä maalin tuota valoa pitää vilkuttaa? Eikös se ole perinteisesti ollut kotimaalin "efekti".

Liian hyvä matsi, niin täytyy hakea huolenaiheet muualta..:)
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eteläpäädylle kyllä kehuja hieman lisää. Tuntui että ennen venäjän vierailua kannustukset oli liian monimutkaisia, mutta nykyään tulee varsin yksinkertaista Jokerit huutoa tai pelkkää rytmikästä taputusta. Tätä jatkossakin, niin saadaan enemmän hallia mukaan!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös