Ottelut ja ”show”

  • 665 125
  • 2 622

Hokiameeba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
En pistänyt merkille mikä tai mitkä biisit Nordiksella soi joukkueen tullessa jäälle toiselta ja kolmannelta erätauolta. Viittaiskos se liikaa koheloaikoihin, jos hallissa raikaisi The Game? Jäälletuloon pitäisi olla joku menevä ja Jokereihin sopiva biisi.
 

Koppipelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Suomessa
En pistänyt merkille mikä tai mitkä biisit Nordiksella soi joukkueen tullessa jäälle toiselta ja kolmannelta erätauolta. Viittaiskos se liikaa koheloaikoihin, jos hallissa raikaisi The Game? Jäälletuloon pitäisi olla joku menevä ja Jokereihin sopiva biisi.
The Game soi jo kauan ennen koheloa.
Ollut mulle aina se biisi, kun törppö tyhjennetään pikavauhtia ja kiivetään määrätietoisin askelin kohti katsomoa.
 

IcePhoenix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, Kärpät, Kiekko-Espoo
Tuli eilen käytyä tuo Nordikselle paluu katsomassa ja ottelutapahtuma ja hallimusiikki oli kyllä oikein toimivaa, mutta miinuksen annan maalitorvesta. En tykkää tuosta, että entinen Detroitin torvi on vaihdettu tuohon hyvin geneeriseen Bostonin käyttämään torveen ja myös Gonna Fly Now kuulosti jotenkin vaisulta verrattuna KHL-aikojen vastaavaan, jolloin viimeksi tuli Jokerien kotipelissä käytyä. Ymmärrän toki, jos koetaan että kaiken KHL-aikaisen pitää muuttua maalitorvea myöten, mutta minusta tätä ei olisi tarvinnut muuttaa.
 

SonOfMothMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuli eilen käytyä tuo Nordikselle paluu katsomassa ja ottelutapahtuma ja hallimusiikki oli kyllä oikein toimivaa, mutta miinuksen annan maalitorvesta. En tykkää tuosta, että entinen Detroitin torvi on vaihdettu tuohon hyvin geneeriseen Bostonin käyttämään torveen ja myös Gonna Fly Now kuulosti jotenkin vaisulta verrattuna KHL-aikojen vastaavaan, jolloin viimeksi tuli Jokerien kotipelissä käytyä. Ymmärrän toki, jos koetaan että kaiken KHL-aikaisen pitää muuttua maalitorvea myöten, mutta minusta tätä ei olisi tarvinnut muuttaa.
Korjatkaa jos olen väärässä, mutta mun mielestä eilen kuultu versio Gonna Fly Nowsta on nimenomaan se alkuperäinen versio maalilaulusta. Viime vuosina maalilaulusta on mun mielestä soinut eri versio, jossa ainakin alku on erilainen tai ainakin maalilaulu alkaa eri kohdasta. Tai sitten kuvittelen vain omiani.
 

Hokiameeba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Tuli eilen käytyä tuo Nordikselle paluu katsomassa ja ottelutapahtuma ja hallimusiikki oli kyllä oikein toimivaa, mutta miinuksen annan maalitorvesta. En tykkää tuosta, että entinen Detroitin torvi on vaihdettu tuohon hyvin geneeriseen Bostonin käyttämään torveen ja myös Gonna Fly Now kuulosti jotenkin vaisulta verrattuna KHL-aikojen vastaavaan, jolloin viimeksi tuli Jokerien kotipelissä käytyä. Ymmärrän toki, jos koetaan että kaiken KHL-aikaisen pitää muuttua maalitorvea myöten, mutta minusta tätä ei olisi tarvinnut muuttaa.
Eikös tämä K*L-aikainen versio soinut jo liiga-aikoina? Senkin puolesta vanhan maalibiisiversion vois palauttaa. Siinä entisessä maalibiisissä käytettiin Rocky Orchestra-versiota joka on omaan korvaan jotenkin ryhdikkäämpi mitä nyt käytetty alkuperäinen versio.
 

Clubittaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ymmärrän reklamoinnin juontajakaksikkoon, mutta omasta henk.koht mielipiteestä Honkasen Mikon pyytäminen takaisin juontajaksi oli hyvä asia, on harvinaisen selkeäsanainen, ja saa helposti juonnoista selvää. Ei ole selkiö jokaisen kohdalla.

Mutta mitä ihmettä tämä juontajakaksikko tuo tuohon tapahtumaan? En keksi näille oikeastaan minkäänlaista funktiota. Nainen puhui ehkä kaksi kertaa koko matsissa ja Honkanen huutelee hallia mukaan. Nämä kuitenkin ovat töissä sen 5-6h ottelupäivinä - eli palkka on "5,5*30€*11*2. Plus sivukulut.

Mitään eroa ei huomaisi, jos näitä ei siellä olisi.
 
Viimeksi muokattu:

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Korjatkaa jos olen väärässä, mutta mun mielestä eilen kuultu versio Gonna Fly Nowsta on nimenomaan se alkuperäinen versio maalilaulusta. Viime vuosina maalilaulusta on mun mielestä soinut eri versio, jossa ainakin alku on erilainen tai ainakin maalilaulu alkaa eri kohdasta. Tai sitten kuvittelen vain omiani.

Just näin. Tuo eilen kuultu oli nimenomaan se alkuperäinen Rocky-leffan versio.
 

Krisey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit / Vegas Golden Knights
Tollasen "hampurilaisen" pyöräyttää n. eurolla eli katetta ainakin löytyy.
Joo ja mietin et kai tohon vois "kourallisen" ranskiksia lyödä kylkeen niin olisi hampurilais "ateria" oluen kera niin olisi edes VÄHÄN järkevämpi hinta. En tiedä ehkä tää on vaa mun ajatuksia :D
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Mikä tapahtumalisä? Kyllä on hyvin suomalaiset aivopesty noihin hintoihin. Mcdonaldsin, BursaKingin ja muiden burgerit ovat parempia kuin Nordiksen ja selvästi halvempia.
 

lucas

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Pahalta kuulostaa noi juontajajutut. En ymmärrä minäkään, en yhtään, sellaista. Olin katsomassa paria MM-kiekkopeliä viime keväänä ja ne juontajat vitutti niin paljon, että päätin olla menemättä enää uudestaan sellaista tekopaskahuudatusjuttua kuuntelemaan. Siellä karnevaalimeininki alkoi viedä huomion itse pelistä ja vaikeuttaa sen seuraamista. Toivon todella, ettei tähän mennä missään. Oliko kohelopeleissä juontajat?

Tsemiä Jokereille uuteen tulemiseen!
 

SonOfMothMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oliko kohelopeleissä juontajat?
Olihan siellä, ainakin muutamana viimeisenä kautena. Noloa tekopirteää paskaa sekin, joka ei tuonut yhtään mitään lisäarvoa ottelutapahtumalle. Päinvastoin.

Yhdyn yllä oleviin kommentteihin. En voi käsittää miksi johonkin tuollaiseen sontaan viitsitään pistää fyrkkaa. Osaako kukaan antaa edes yhtä esimerkkiä siitä, mitä lisäarvoa juontajat oikein tuovat otteluun? Mielummin laitettaisiin juontajien palkkiot ihan mihin tahansa muuhun, vaikka lahjoituksena juniorityöhön, jos ei mitään muuta keksitä.
 

Ice raven

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & Liverpool
Mikä tapahtumalisä? Kyllä on hyvin suomalaiset aivopesty noihin hintoihin. Mcdonaldsin, BursaKingin ja muiden burgerit ovat parempia kuin Nordiksen ja selvästi halvempia.
No se on esimerkiksi sellainen että 0,4l limu ei maksa muualla viittä euroa. Kannattaa myös miettiä miksi luetellut ovat halvempia. Jos mielestäsi tapahtumissa hinnat ovat yleisesti samat kuin muualla niin se ei ole mun ongelma. Eteenpäin.
 

SatanicBunny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Narrin paluu
Noniin, nyt on sitten käyty Nordiksella ekaa kertaa n. 27 vuoteen kattomassa lätkää, edellisellä kerralla olin n. 6 v eli suoraa vertailua siihen on vaikea tehdä, (pari keikkaa on tullut tsiigattua vuosien varrella siellä toki) ja täytyy sanoa että fiilikset oli loistavat, mutta valitettavasti yksi iso miinus tästä löytyy, eli nyt tulee sekä risuja että ruusuja. Ite kattelen matseja pyörien päältä invakatsomosta, kuten oon tehnyt aina, ja Nordiksella invakatsomon sijainti on hallin ikään nähden itseasiassa ei lainkaan hassumpi: kulmasta näkee jään varsin hyvin, vessat on aivan vieressä ja baaritiskikin löytyy tarvittaessa läheltä.

MUTTA: eteläpääty on sijoitettu suoraan invakatsomon alle. Mullehan tää oli itseasiassa täyttä herkkua, koska itellä on sen verran korkeampi sähkökäyttöinen vempele että nään seisovien äijien takaa suhteellisen hyvin, ja tarviottaessa tieukoissa paikoissa pystyy ottamaan kaitesta tai tuolista kiinni ja nousemaan itsekin seisomaan, että näkee jotain, mutta seisomatta edes mä en nää sitä lähintä päätyä eli jokereiden hyökkäyspäätyä valtaosan pelistä kunnolla ollenkaan. Manuaalituolista ei ole mitään toivoa nähdä maalille ollenkaan.

Itsellenihän tää oli sinällään jotenkin aivan käsittämättömän hieno kotiinpaluu siksi, että kun voimat riittää hyvinkin roikkua seisten aina pari minuuttia kerrallaan ja sitten vetää happea, ja en oo pienen ikäni aikana sadoista nähdyistä narrimatseista ja varmaan n. 16 kausikorttikaudesta huolimatta koskaan päässyt olemaan mukana fanikatsomossa. Joten vetelin kerrankin siellä mukana ääneni käheäksi, ja perkele että teki hyvää, ei tätä unohda koskaan. Jos ajattelisin pelkästään itsekkäästi voisin sanoa että pitäkää homma tässä tikissä jatkossakin.

Mutta totuus on se, että tää on mulle huikeeta vain koska omien apuvälineiden ja vamman laatu sattuu toimimaan tilanteeseen, ja treenattua on tullut sen verran että fysiikka kestää ylös alas pomppimisen. Pari äijää poistui katsomosta matsin aikana kelaten kokonaan, koska lätkämatsi, jossa näkee vain toisen maalin ja toista pitää tihrustaa videotaululta, ei oikein ole hintansa väärti. Erityisesti harmiitti sen yhden jätkän puolesta Ketterän paita päällä joka seurasi koko ottelun alusta loppuun vaikka näkökentästä ison osan tukkii vastapuolen fanien paidat. Voitte ite miettiä, miltä tää tuntuisi käytännössä.

Lisäksi invakatsomo ei ole järin suurikokoinen (ainakaan verrattuna Jaffalaan), ja lähes koko ottelutapahtuman ajan kourallinen jätkiä käytti toista laitaa siitä ikäänkuin fanikatsomon seisomokatsomojatkeena. Järkkäreille ilmoitettiin tästä, ja ne kävi useampaan otteeseen kundien kanssa juttelemassa, mutta ei ne sieltä mihinkään liikkuneet eikä niitä myöskään pistetty poistumaan. No, tää ei konkreettisesti tällä erää haitannut, koska tuoleja oli sen verran vähän että saatiin kaikki pakattua sille vapaalle osalle, mutta tää on hyvin käsittämätöntä perseilyä sekä näiden ko. fanien, että järkkäreiden toimesta. Mä oon vanha pyörätuolirugbyn pelaaja ja jos tää jatkuu läpi kauden niin ensimmäisen kerran kun nää äijät on jonku tyypin paikalla siinä oikeasti niin riski on suuri että mä taklaan sieltä porukkaa helvettiin itse jos järjestyksestä vastaamaan palkatut henkilöt eivät tästä suoriudu.

Mä ymmärrän hyvin, että ottelutapahtuman tunnelman pitämiseksi kohdallaan eteläpääty on haluttu sijoittaa alakertaan, ei siinä mitään. Mä en tietenkään myöskään syytä omalla paikallaan seisovia faneja, koska tää on se maan ja lajin tapa ollut niin kauan kuin mä muistan. Se on ihan ok ja meteli oli todella hyvällä tasolla. Silti seuralta/järjestejiltä on käsittämätön lapsus sijoittaa nää katsomot näin. Ja joo, mä tiedän että invapaikkojen tuoma tulos on pyöristysvirhe kassavirrassa jopa mestiksessä, mutta kyse on jumalauta tasa-arvosta ja periaatteista, ja Jokerit on näissä aiemmin ollut todella skarppi.

Sen verran kuulin järkkäriltä että mahdollisia invapaikkoja olisi myös viereisessä kulmassa samassa päädyllä (aitioiden toisella puolella), mutta näitä ei käytetä koska pääsy onnistuu vain yhdellä hissillä, jota katsojat eivät saa itse käyttää (varmaan joku tavarahissi tms mihin vaaditaan järkkäri mukaan) ja ko. hissi on muutenkin kuulemma melko paska. Eli pyörätuolit on pidettävä siinä missä ne nyt on. Mutta estääkö mikään fanikatsomon siirtämistä yhden katsomoblokin verran oikealle tai vasemmalle, jotta tää ongelma ratkeaa ja kaikki ois varsin tyytyväisiä?

Laitan tästä toki vielä virallisen palautteen seuralla, ja tuun olemaan jokaisessa Nordiksen pelissä paikalla aivan sama missä fanit seisoo, mutta invakatsomon puolella seisoskelijoille jotka eivät ole siellä jonkun avustajana varoituksen sana: riski jyrän alle jäämisestä on todellinen, eli niin sanotusti omille paikoilleen siitä tai 'pää pystyyn'.
 
Viimeksi muokattu:

jokerijunnu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit vuodesta -95
Noniin, nyt on sitten käyty Nordiksella ekaa kertaa n. 27 vuoteen kattomassa lätkää, edellisellä kerralla olin n. 6 v eli suoraa vertailua siihen on vaikea tehdä, (pari keikkaa on tullut tsiigattua vuosien varrella siellä toki) ja täytyy sanoa että fiilikset oli loistavat, mutta valitettavasti yksi iso miinus tästä löytyy, eli nyt tulee sekä risuja että ruusuja. Ite kattelen matseja pyörien päältä invakatsomosta, kuten oon tehnyt aina, ja Nordiksella invakatsomon sijainti on hallin ikään nähden itseasiassa ei lainkaan hassumpi: kulmasta näkee jään varsin hyvin, vessat on aivan vieressä ja baaritiskikin löytyy tarvittaessa läheltä.

MUTTA: eteläpääty on sijoitettu suoraan invakatsomon alle. Mullehan tää oli itseasiassa täyttä herkkua, koska itellä on sen verran korkeampi sähkökäyttöinen vempele että nään seisovien äijien takaa suhteellisen hyvin, ja tarviottaessa tieukoissa paikoissa pystyy ottamaan kaitesta tai tuolista kiinni ja nousemaan itsekin seisomaan, että näkee jotain, mutta seisomatta edes mä en nää sitä lähintä päätyä eli jokereiden hyökkäyspäätyä valtaosan pelistä kunnolla ollenkaan. Manuaalituolista ei ole mitään toivoa nähdä maalille ollenkaan.

Itsellenihän tää oli sinällään jotenkin aivan käsittämättömän hieno kotiinpaluu, että voimat riittää hyvinkin roikkua seisten aina pari minuuttia kerrallaan ja sitten vetää happea, ja en oo pienen ikäni aikana sadoista nähdyistä narrimatseista ja varmaan n. 16 kausikorttikaudesta huolimatta koskaan päässyt olemaan mukana fanikatsomossa, joten vetelin kerrankin siellä mukana ääneni käheäksi, ja perkele että teki hyvää, ei tätä unohda koskaan. Jos ajattelisin pelkästään itsekkäästi voisin sanoa että pitäkää homma tässä tikissä jatkossakin.

Mutta totuus on se, että tää on mulle huikeeta vain koska omien apuvälineiden ja vamman laatu sattuu toimimaan tilanteeseen, ja treenattua on tullut sen verran että fysiikka kestää ylös alas pomppimisen. Pari äijää poistui katsomosta matsin aikana kelaten kokonaan, koska lätkämatsi, jossa näkee vain toisen maalin ja toista pitää tihrustaa videotaululta, ei oikein ole hintansa väärti. Ertiyisen harmi kävi sitä yhtä jätkää Ketterän paita päällä joka seurasi koko ottelun alusta loppuun vaikka näkökentästä ison osan tukkii vastapuolen fanien paidat. Voitte ite miettiä, miltä tää tuntuisi käytännössä.

Lisäksi invakatsomo ei ole järin suurikokoinen (ainakaan verrattuna Jaffalaan), ja lähes koko ottelutapahtuman ajan kourallinen jätkiä käytti toista laitaa siitä ikäänkuin fanikatsomon seisomokatsomojatkeena. Järkkäreille ilmoitettiin tästä, ja ne kävi useampaan otteeseen kundien kanssa juttelemassa, mutta ei ne sieltä mihinkään liikkuneet eikä niitä myöskään pistetty poistumaan. No, tää ei konkreettisesti tällä erää haitannut, koska tuoleja oli sen verran vähän että saatiin kaikki pakattua sille vapaalle osalle, mutta tää on hyvin käsittämätöntä perseilyä sekä näiden ko. fanien, että järkkäreiden toimesta. Mä oon vanha pyörätuolirugbyn pelaaja ja jos tää jatkuu läpi kauden niin ensimmäisen kerran kun nää äijät on jonku tyypin paikalla siinä oikeasti niin riski on suuri että mä taklaan sieltä porukkaa helvettiin itse jos järjestyksestä vastaamaan palkatut henkilöt eivät tästä suoriudu.

Mä ymmärrän hyvin, että ottelutapahtuman tunnelman pitämiseksi kohdallaan eteläpääty on haluttu sijoittaa alakertaan, ei siinä mitään. Mä en tietenkään myöskään syytä omalla paikallaan seisovia faneja, koska tää on se maan ja lajin tapa ollut niin kauan kuin mä muistan. Se on ihan ok ja meteli oli todella hyvällä tasolla. Silti seuralta/järjestejiltä on käsittämätön lapsus sijoittaa nää katsomot näin. Ja joo, mä tiedän että invapaikkojen tuoma tulos on pyöristysvirhe kassavirrassa jopa mestiksessä, mutta kyse on jumalauta tasa-arvosta ja periaatteista, ja Jokerit on näissä aiemmin ollut todella skarppi.

Sen verran kuulin järkkäriltä että mahdollisia invapaikkoja olisi myös viereisessä kulmassa samassa päädyllä (aitioiden toisella puolella), mutta näitä ei käytetä koska pääsy onnistuu vain yhdellä hissillä, jota katsojat eivät saa itse käyttää (varmaan joku tavarahissi tms mihin vaaditaan järkkäri mukaan) ja ko. hissi on muutenkin kuulemma melko paska. Eli pyörätuolit on pidettävä siinä missä ne nyt on. Mutta estääkö mikään fanikatsomon siirtämistä yhden katsomoblokin verran oikealle tai vasemmalle, jotta tää ongelma ratkeaa ja kaikki ois varsin tyytyväisiä?

Laitan tästä toki vielä virallisen palautteen seuralla, ja tuun olemaan jokaisessa Nordiksen pelissä paikalla aivan sama missä fanit seisoo, mutta invakatsomon puolella seisoskelijoille jotka eivät ole siellä jonkun avustajana varoituksen sana, riski jyrän alle jäämisestä on todellinen, eli niin sanotusti omille paikoilleen siitä tai 'pää pystyyn'.
Voisikohan tuon ratkaista rakentamalla pienen puukorokkeen, johon pääse rampilla? Fanikatsomon siirtäminen ennen playoffeja on luultavasti mahdotonta.
 

SatanicBunny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Narrin paluu
Voisikohan tuon ratkaista rakentamalla pienen puukorokkeen, johon pääse rampilla? Fanikatsomon siirtäminen ennen playoffeja on luultavasti mahdotonta.
Puusta en lähtisi välttämättä kyhäämään yhtään mitään. Sähkökäyttöisillä tuoleilla on painoa toistasataakiloa reippassti ja siihen äijät päälle, niin näiden kestävyys toistuvassa käytössä on mitä sattuu. Mutta ulkoilmakeikoillakin nähtäviä metallisia luiska/tasorakenteita on tullut koettua usein, ja ne toimis tähän mahdollisesti ihan ok (jos jaksais suunnitella sopivan mallisen, että käytössä oleva tila ei merkittävästi pienenny (kun sitä tilaa ei ihan hirvesäti ole nytkään). Tässä on vaan sellanen homma että HIFK:n kanssa pitäisi sitten neuvotella onko niiden pyörätuoliosasto ok sen kanssa, että nää on siellä ympäri kauden (koska naapurin fanikatsomo ei ole tiellä kun se on siellä sivussa), koska mä vahvasti epäilen että toistuva purkaminen/asentaminen mestiksen/liigan matsien välissä ei ole asia, joka tulee onnistumaan käytännön syistä.
 
Viimeksi muokattu:

Outsider

Jäsen
Lisäksi invakatsomo ei ole järin suurikokoinen (ainakaan verrattuna Jaffalaan), ja lähes koko ottelutapahtuman ajan kourallinen jätkiä käytti toista laitaa siitä ikäänkuin fanikatsomon seisomokatsomojatkeena. Järkkäreille ilmoitettiin tästä, ja ne kävi useampaan otteeseen kundien kanssa juttelemassa, mutta ei ne sieltä mihinkään liikkuneet eikä niitä myöskään pistetty poistumaan. No, tää ei konkreettisesti tällä erää haitannut, koska tuoleja oli sen verran vähän että saatiin kaikki pakattua sille vapaalle osalle, mutta tää on hyvin käsittämätöntä perseilyä sekä näiden ko. fanien, että järkkäreiden toimesta. Mä oon vanha pyörätuolirugbyn pelaaja ja jos tää jatkuu läpi kauden niin ensimmäisen kerran kun nää äijät on jonku tyypin paikalla siinä oikeasti niin riski on suuri että mä taklaan sieltä porukkaa helvettiin itse jos järjestyksestä vastaamaan palkatut henkilöt eivät tästä suoriudu.

Laitan tästä toki vielä virallisen palautteen seuralla, ja tuun olemaan jokaisessa Nordiksen pelissä paikalla aivan sama missä fanit seisoo, mutta invakatsomon puolella seisoskelijoille jotka eivät ole siellä jonkun avustajana varoituksen sana: riski jyrän alle jäämisestä on todellinen, eli niin sanotusti omille paikoilleen siitä tai 'pää pystyyn'.
Jopa Arhiksen asteikolla poikkeuksellisen noloa käytöstä seisoa invapaikoilla, mutta ei toisaalta yllätä.
 

hartzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tässä on vaan sellanen homma että HIFK:n kanssa pitäisi sitten neuvotella onko niiden pyörätuoliosasto ok sen kanssa, että nää on siellä ympäri kauden (koska naapurin fanikatsomo ei ole tiellä kun se on siellä sivussa), koska mä vahvasti epäilen että toistuva purkaminen/asentaminen mestiksen/liigan matsien välissä ei ole asia, joka tulee onnistumaan käytännön syistä.
Eikös tuo ole enemmän hallityhtiön eli kaupungin asia laittaa kuntoon, eikä vuokralaisilla siihen pitäisi olla mitään kitisemistä? Laki ohjaa esteettömyysasioita aika vahvasti, joten luulisi olevan kaupungin herkkänä asioita korjaamaan. Toki tuo tasanne taitaa nykyisellään olla juuri ja juuri lain kirjaimen täyttävä.
 

SatanicBunny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Narrin paluu
Eikös tuo ole enemmän hallityhtiön eli kaupungin asia laittaa kuntoon, eikä vuokralaisilla siihen pitäisi olla mitään kitisemistä? Laki ohjaa esteettömyysasioita aika vahvasti, joten luulisi olevan kaupungin herkkänä asioita korjaamaan. Toki tuo tasanne taitaa nykyisellään olla juuri ja juuri lain kirjaimen täyttävä.
Periaatteessa juu näin varmasti, mutta käytännössähän olemassaolevassa ratkaisussa ei ole sinällään mitään ongelmaa esteettömyyden/standardien kanssa jos edessä olevassa katsomossa istutaan normaalisti, eli kaupungin vinkkelistä ajateltuna ongelma ei ole hallin esteettömyydessä, vaan tässä on kyse seuran/jokereiden omasta toiminnasta fanien sijoittelussa.

Ts. jos tää ois ongelma, joka vaivais joka tapahtumassa, uskon, että kaupunkia kiinnostaisi asiaa laittaa kuntoon. Mutta kun puhutaan ongelmasta, joka on spesifi nimeomaan jokereiden matseihin Eteläpäädyn sijainnin vuoksi, niin kaupungin tuntien en usko, että siellä lähetään tähän satsaamaan vaan vastaus on että hoitakaa itse kun olette itse aiheuttaneet.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös