Miksei tästä alkushowsta voida koskaan näyttää edes pikkupätkää televiissiolähetyksissä... Kertokaahan joku paikan päällä oleva, että onko tämän kauden alkushow näkemättä paskaa vai parempaa kuin viime kausina?
Tietääkö muuten kukaan, että mikä biisi ainakin viime kaudella soi vierasjoukkueen tehdessä maalin? En löydä mistään tietoa.
Minä pidän tästä sarjakuvamaisesta aloitusteemasta.
Lisäksi pelin aikana tauoilla esiteltäviä pelaajien "pumppaus-/tsemppauspätkiä" on nyt kahden pelin perusteella käytetty hauskasti. Tykkään siitä miten maalin jälkeen videotaululla vastustajan tuijottaessa sinne näkyy HAHAHAHAHA tekstit ja Jokeri-hahmo päällä tyyppi näyttää veemäisesti maalia.
Yhtä asiaa kaipaan otteluihin: Dance Teamia. Nautin heidän tanssistaan todella paljon. Sellaisillakin kausilla, jolloin joukkue esitti liiankin usein virkamieskiekkoa (esim. Jukka Jalosen toisella valmennuskaudella) Dance Team suoritti aina omalla korkealla tasollaan.
Olisiko halvimmat liput syynä moiseen ostopäätökseen? Ei sillä että tuossa mitään järkeä olisi. Mitäs noissa lippukaupoissa yleensä lukee? Onko mainintaa "Ei vierasjoukkueen paita päällä tähän katsomo-osaan."Mutta mun pointtini siis: ihan helvetin junttia touhua tunkea väkisin toisen jengin fanikatsomoon ja vittuillakseen tuuletella maaleja siellä täysillä
Mutta mun pointtini siis: ihan helvetin junttia touhua tunkea väkisin toisen jengin fanikatsomoon ja vittuillakseen tuuletella maaleja siellä täysillä
Oudolta kuulostaa, jos lippujenmyyntiä fanikatsomoon ei valvota mitenkään. Kyseessähän on myös katsomoturvallisuus.Laitetaan nyt vaikka tähän ketjuun kun ei parempaakaan löydy.
Mulla on kausikortti katsomoon 105, eli siis eteläpäätyä ja Jokereiden fanikatsomo kyseessä käsittääkseni. Mun mielestä hyvä katsomo ja hyvin välittyy mun paikalle mökä ja fiilis paikattomasta fanikatsomosta ja siinä on helppo yhtyä mukaan kannustukseen jos siltä tuntuu.
Eilen SKA:ta vastaan pelatussa matsissa samassa katsomossa pari riviä alaspäin oli istumassa joku suomalainen jätkä vierasjoukkueen vermeet päällä, SKA:n helvetin aneemisella kilpilogolla varustettu huppari, lippis ja kaulahuivi. Samassa porukassa oli myös nainen jolla oli päällä HIFK:n t-paita, ilmeisesti kuitenkaan ei kehdannut paitaa sen enempää esitellä kun istui koko matsin takki visusti päällä.
Ei siinä mitään jos olisivat vahingossa ostaneet liput keskelle Jokereiden fanikatsomoa, mutta nää kehtas vielä juhlia ja hurrata jokaista SKA:n maalia erittäin suurielkeisesti ja tuntu että ihan tarkotuksenmukaisesti oli tultu vittuilemaan sinne Jokerifaneille.
Tästä myös noottia Arenan järkkäreille että päästi nää heebot edes kotijoukkueen fanikatsomoon.
Aikasemmin kun istuin 104:ssa ei ainakaan liiga-aikana järkkärit päästäneet lainkaan jonkun Tapparan, JYPin tai etenkään IFK:n kamojen kanssa fanikatsomoon, mikä on myös erittäin ymmärrettävää.
Jos tää koko homma oli joku vitsi, hävitty veto tai polttaripila, niin en sitä kyllä ymmärtänyt eikä itseäni ainakaan naurattanut, enemmän vaan hävetti heidän puolestaan. Mun mielestä on kuitenkin olemassa kirjoittamaton jäähallisaantö että et sä vaan mene sinne vastustajajoukkueen fanikatsomon keskelle tuulettelemaan kun vastustaja tekee maalin.
Nää tyypit tuuletteli menemään kun viimestä päivää Pietarilaisten 4-3 johtomaalia ja lähtivät luikkimaan maalin jälkeen Arenalta pihalle kun olettivat että peli oli jo selvä. Hah! Aiai kun olisivat vaan jääneet loppuun asti kattomaan!
Mutta mun pointtini siis: ihan helvetin junttia touhua tunkea väkisin toisen jengin fanikatsomoon ja vittuillakseen tuuletella maaleja siellä täysillä
Ainakaan siinä paikattomassa fanikatsomossa ei ole katseltu hyvällä jos on tultu vierasjengin paita päällä ja järkkärit on ohjanneet muualle.Laitetaan nyt vaikka tähän ketjuun kun ei parempaakaan löydy.
Mulla on kausikortti katsomoon 105, eli siis eteläpäätyä ja Jokereiden fanikatsomo kyseessä käsittääkseni. Mun mielestä hyvä katsomo ja hyvin välittyy mun paikalle mökä ja fiilis paikattomasta fanikatsomosta ja siinä on helppo yhtyä mukaan kannustukseen jos siltä tuntuu.
Eilen SKA:ta vastaan pelatussa matsissa samassa katsomossa pari riviä alaspäin oli istumassa joku suomalainen jätkä vierasjoukkueen vermeet päällä, SKA:n helvetin aneemisella kilpilogolla varustettu huppari, lippis ja kaulahuivi. Samassa porukassa oli myös nainen jolla oli päällä HIFK:n t-paita, ilmeisesti kuitenkaan ei kehdannut paitaa sen enempää esitellä kun istui koko matsin takki visusti päällä.
Ei siinä mitään jos olisivat vahingossa ostaneet liput keskelle Jokereiden fanikatsomoa, mutta nää kehtas vielä juhlia ja hurrata jokaista SKA:n maalia erittäin suurielkeisesti ja tuntu että ihan tarkotuksenmukaisesti oli tultu vittuilemaan sinne Jokerifaneille.
Tästä myös noottia Arenan järkkäreille että päästi nää heebot edes kotijoukkueen fanikatsomoon.
Aikasemmin kun istuin 103:ssa ei ainakaan liiga-aikana järkkärit päästäneet lainkaan jonkun Tapparan, JYPin tai etenkään IFK:n kamojen kanssa fanikatsomoon, mikä on myös erittäin ymmärrettävää.
Jos tää koko homma oli joku vitsi, hävitty veto tai polttaripila, niin en sitä kyllä ymmärtänyt eikä itseäni ainakaan naurattanut, enemmän vaan hävetti heidän puolestaan. Mun mielestä on kuitenkin olemassa kirjoittamaton jäähallisaantö että et sä vaan mene sinne vastustajajoukkueen fanikatsomon keskelle tuulettelemaan kun vastustaja tekee maalin.
Nää tyypit tuuletteli menemään kun viimestä päivää Pietarilaisten 4-3 johtomaalia ja lähtivät luikkimaan maalin jälkeen Arenalta pihalle kun olettivat että peli oli jo selvä. Hah! Aiai kun olisivat vaan jääneet loppuun asti kattomaan!
En nyt jaksa kaivaa keskusteluja, mutta mitä sille välkkyvälle ja savuavalle jokerihatulle tapahtui ja koska poistettiin katosta?
Miettiny samaa. Miksi se ylipäätään poistettiin?
Myöskään hallin katossa olevat logot eivät ole puhaltaneet savua vuosikymmeneen.En nyt jaksa kaivaa keskusteluja, mutta mitä sille välkkyvälle ja savuavalle jokerihatulle tapahtui ja koska poistettiin katosta?
Siniset paidat takaisin, jokerihattu takaisin ja pretender sisääntulobiisiksi. Toimikaa.
Saisko se toimiston kultakurkku näistä asioista palautetta sinne päin? Vai käykö niinku organisaatiossa yleensä, että kritiikki vaimennetaan ja lakaistaan maton alle?