Ottelut ja ”show”

  • 662 791
  • 2 620

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Kenen kuningasidea oli tuoda Amanda tuonne tanssityttöjen sekaan? Ja ilmeisesti tämän takia tanssijoita mahtui mukaan vain kaksi...

Tää oli kyllä aika hauska. Toi ns. "show" on ollut tällä kaudella muutenkin mallia amerikkaa yritettiin, mutta uhtuaa tuppaa tulemaan. Kun kerran säästää pitää, niin ottaa sitten ne kaikki ylimääräiset henkilöt pois sieltä ja samoin sen erittäin keskinkertaisen alkuvirityksen. Tällä hetkellä tuo koko touhu on puolivillaista räpeltämistä. Jos ei tehdä hyvin, niin ei mielellään sitten ollenkaan. Samaa pätee kaikkiin muihinkin asioihin tässä elämässä. Koskee myös itse joukkuetta.
 

Jara76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Eikö ennen kautta mainostettu että alkushow muuttuu pelien välillä, oliko peräti jokaiseen otteluun? Olen käynyt jokaisen kotipelin ja muistan nähneeni kaksi erilaista versiota. Toinen alkaa sillä Mörkö-vitsillä (yleisössä kukaan ei koskaan naura) ja eilisessä eli siinä toisessa versiossa jäähän tulee jotain liekkejä.

Vähän erikoista myös, ettei kaikki sopimuspelaajat ansaitse minkäänlaista pelaajaesittelyä kummassakaan versiossa, vaan ilmeisesti ainoastaan massikuninkaat saa pärstän screenille. Sääli että Suomen kovimman seuran show-puoli on jo monta vuotta lähinnä hävettänyt omia faneja. En tiedä olenko mä tulossa vanhaksi kun öyhötän näin sinänsä turhasta asiasta, mutta kyllähän liiga-ajan tiimi järkkäsi ihan eri luokan oheismeiningin vaikka ei ollut nykyisiä releitä käytettävissä.
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eikö ennen kautta mainostettu että alkushow muuttuu pelien välillä, oliko peräti jokaiseen otteluun? Olen käynyt jokaisen kotipelin ja muistan nähneeni kaksi erilaista versiota. Toinen alkaa sillä Mörkö-vitsillä (yleisössä kukaan ei koskaan naura) ja eilisessä eli siinä toisessa versiossa jäähän tulee jotain liekkejä.

Vähän erikoista myös, ettei kaikki sopimuspelaajat ansaitse minkäänlaista pelaajaesittelyä kummassakaan versiossa, vaan ilmeisesti ainoastaan massikuninkaat saa pärstän screenille. Sääli että Suomen kovimman seuran show-puoli on jo monta vuotta lähinnä hävettänyt omia faneja. En tiedä olenko mä tulossa vanhaksi kun öyhötän näin sinänsä turhasta asiasta, mutta kyllähän liiga-ajan tiimi järkkäsi ihan eri luokan oheismeiningin vaikka ei ollut nykyisiä releitä käytettävissä.

Itsekään en kyllä äkkiseltään muista kuin nuo kaksi versiota. Toisessa musiikkina se Aviciin biisi ja toisessa se joku bang bang -rallatus.
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Käsittämätöntä että alkushow huononee vuosi vuodelta. Jossain vaiheessa se oli ihan kelvollinen, mutta nyt tultu lujaa alas viime vuodet. Ottelutapahtumaa on tullut kehuttua jossain vaiheessa, mutta nyt ei voi tehdä sitäkään. Korvatulpat melkein vaatii kun Sulander ulvoo mikrofoniin.
 

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jep. Kyllä on Honkamikkoa ikävä kun tätä stökötökätököä ja sulanderia kuuntelee. Myötähäpeä on päällimmäinen tunne. Ensi kaudelle muutosta tähän kiitos.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Käsittämätöntä että alkushow huononee vuosi vuodelta. Jossain vaiheessa se oli ihan kelvollinen, mutta nyt tultu lujaa alas viime vuodet. Ottelutapahtumaa on tullut kehuttua jossain vaiheessa, mutta nyt ei voi tehdä sitäkään. Korvatulpat melkein vaatii kun Sulander ulvoo mikrofoniin.
Mä muistan kans että ekan tai tokan KHL-kauden pleijareissa se video oli sellainen, että vanhallekin meinasi tulla kylmiä väreitä. Nyt ne ollu ihan armottomia sekasotkuja. Se valohässäkkäkin voisi varmaan olla ihan siisti, mutta ei sitäkään taida kukaan osata käyttää/omaa minkäänlaisia ideoita mitä sillä voisi tehdä. Sisääntulobiisi, tai oikeastaan se koko setti, on ihan todella surkea. Kuulun siihen joukkoon, jossa se Pretenderkään ei herätä sitten niin minkäänlaista nostatusta, mutta kyllähän se nyt sentään tuota parempi on. Amanda on soittanut Hell Awaitsia välillä pelikatkoilla. Siitä sisääntulobiisi ja ketään ei enää kiinnosta miten huonoja ne videot on.

Eniten mitä vittua efektiä aiheuttaa kuitenkin se valojen sammuttaminen ja jonkun paskarenkutuksen soittaminen juuri ennen aloituskiekon pudottamista. Kuka helvetti noita keksii.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Jep. Kyllä on Honkamikkoa ikävä kun tätä stökötökätököä ja sulanderia kuuntelee. Myötähäpeä on päällimmäinen tunne. Ensi kaudelle muutosta tähän kiitos.
Mä diggaan kyllä enemmän siitä lihavasta pojasta kun Honkamikosta. Ne yleisön nostatteluyritykset yms. olivat niin pahasti myötähäpeää aiheuttavaa jenkkipaskaa, että joka kerta teki mieli vetää ranteet auki. Tästä ei oo tullut vielä samanlaisia tuntemuksia ainakaan samassa mittakaavassa.
 
Mikko Honkasen eduksi menee se, että on sydämeltään Jokeri, ja on hyvä tyyppi noin muuten. Se show siinä ympärillä oli vähän hutera, eikä Honkamikko sille kai mitään voinut.

Mut kuten ennenkin oon sanonu, turhia tämmösen heebot siellä on. Tai jos niitä pidetään, niin sit jotenkin fiksummin.
 

Eram

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EVU
Eniten mitä vittua efektiä aiheuttaa kuitenkin se valojen sammuttaminen ja jonkun paskarenkutuksen soittaminen juuri ennen aloituskiekon pudottamista.
Minusta tämä on ollut koko shown toimivin osa tällä kaudella. Ja tämä "paskarenkutus" alkaa naarrinaurulla, jossa on semmosta kivaa ilkikurisuutta.

Muuten tapahtuman sisältö on kyllä heikentynyt viime kaudelta/kausilta ja koko settiä vaivaa amatöörimäisyys. Sulanderin mikki on sentään saatu vaimennettua niin ettei tarvitse korvia pidellä, mutta valitettavasti haastateltavien puheet ovatkin sitten pelkkää muminaa kun puhuvat samaan mikkiin.

Sinänsä ymmärrän ohjelman merkityksen, kun areenalle koitetaan kuitenkin saada satunnaiskatsojia, joille kiekko ei välttämättä ole niin tärkeää. Oheisohjelma tekee tästä urheilutapahtuman, pelkän ottelun sijaan. Tällä pyritään kai siihen että avecitkin viihtyvät. Lopputuloksesta en olisi kuitenkaan ihan varma.
 

Jara76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Pidin viime kaudella jokaisen erän alkuun soitetuista Red Hot Chili Peppersien varta vasten Jokereille tuottamista musisoinneista. Tällä kaudella enää pari kertaa soineet jossain yhteydessä, mikä on sääli. Hirveän moni hallissa ei edes varmaan ymmärrä, miten legendaarinen bändi on tehnyt ihan varta vasten Jokereiden peleihin musiikkia ja miten kova juttu se tavallaan on. Pitäisi hyödyntää enemmän mielestäni.
 

markrenton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, NYI
Huomisillan AC/DC teemapeli kuulostaa kyllä hyvälle! Toivottavasti Amanda sit soittaakin vaan AC/DC:tä tai ainakin rokkia, eikä teknoa..
Tätä tossa eilen ihmettelin kun jossain mainoksen näin, miksi pitää olla AC/DC teemapeli? Ymmärrän esim lasten ympärille rakennetut teemapelit tai taannoisen halloween-teeman mutta AC/DC?? Onko tässä takana jotain suurempaa joka ei mulle aukea? Jos pitää tällä tavalla kaapia saavin pohjaa teemaideoista niin miten olisi ihan onnistunut normaali jääkiekkopeli teemalla joku kerta.
 

gamlagubbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tätä tossa eilen ihmettelin kun jossain mainoksen näin, miksi pitää olla AC/DC teemapeli? Ymmärrän esim lasten ympärille rakennetut teemapelit tai taannoisen halloween-teeman mutta AC/DC?? Onko tässä takana jotain suurempaa joka ei mulle aukea? Jos pitää tällä tavalla kaapia saavin pohjaa teemaideoista niin miten olisi ihan onnistunut normaali jääkiekkopeli teemalla joku kerta.
Taitaa olla Highway to hell albumin 40 vuotis synttärit huomenna, ja eiköhän Jokereiden yhteistyökumppani Sony Music ole jotenkin myös tähän osallisena. Mä nään Black Fridayn ja AC/DC:n mielenkiintosena teemapelinä, saa nähdä miten toteutus toimii.. Oikeen mikään näistä teemapeleistä ei oo vielä varsin sytyttänyt, ne pikkujoulut oli kaikista isoin farssi.. Perjantai-illan matsi, alkushown musiikit/pelikatkomusiikit pelkkää rokkia niin kyllähän se sytyttäis!
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jep. Kyllä on Honkamikkoa ikävä kun tätä stökötökätököä ja sulanderia kuuntelee. Myötähäpeä on päällimmäinen tunne. Ensi kaudelle muutosta tähän kiitos.
Tökä on itse asiassa viime peleissä ollut jopa ihan siedettävä, kun ei HUUDA siihen mikrofoniin... Sulander puolestaan ulvoo edelleen alkukauden tapaan, ellei jopa vähän pahemmin eikä siitä saa mitään selvää.
 

Aake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit vuodesta 1983, HJK
Ottelun kohokohta oli se kolmannen erän pitkä videotarkastus, jonka aikana soitettiin reippaalla äänenvoimakkuudella AC/DC:tä. Tätä voisi kokeilla yleisemminkin: tuomarit pitävät sellaisen viiden minuutin söhvellystauon ja katselevat rauhassa telkkaria aitiossa, ja hallissa soitetaan kokonainen AC/DC-biisi. "AC/DC PowerBreak"
 
Samalla tauolla soitettiin ihan kokonaan @Aake hyvä ja ilman sähköä liikkeelle lähtenyt taputus-sessio, jossa eteläpääty löi rytmiä ja muu halli vastasi.

Hieno hetki muuten paskassa pelissä.
 

Gemondo

Jäsen
Edellisen kerran kävin paikanpäällä katsomassa kauden avausmatsin ja sitä pettymystä on nielty tähän päivään saakka.

Mutta mitä vielä, alkushow jääprojektointineen oli nyt ihan positiivinen yllätys. Se (khl)historia osuus oli ihan jees ja muutenkin ihan mukiinmenevä. Ei toki mikään huippu vielä, mutta ihan ok ja siten paljon parempi kuin kauden avauksessa.

Tökäkään ei mua häirinnyt, vaan veti ihan hyvin oman roolinsa. Ei huutanut, sössöttänyt eikä lukenut suoraan paperista. Ja mikä tärkeintä, ei sanonut sanaakaan kun peli käynnissä. Ja sitä kiljuvaa muijaa josta täällä on ollut puhutta, ei (kaiketi onnekseni) tänään näkynyt eikä kuulunut.

Summa summarum. Olen todella positiivisesti yllättynyt ja kun peli kaukalossakin näyttää hyvältä, niin täällähän voisi alkaa käymään jälleen useamminkin.
 

Gemondo

Jäsen
Tökäkään ei mua häirinnyt, vaan veti ihan hyvin oman roolinsa. Ei huutanut, sössöttänyt eikä lukenut suoraan paperista. Ja mikä tärkeintä, ei sanonut sanaakaan kun peli käynnissä. Ja sitä kiljuvaa muijaa josta täällä on ollut puhutta, ei (kaiketi onnekseni) tänään näkynyt eikä kuulunut.

No nyt on Sulanderkin nähty. Ja ihan hyvinhän sekin oman roolinsa veti, ei valittamista.
 

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Ensimmäistä kertaa tuli tänään käytyä Jokereiden peli katsomassa paikanpäällä Hartwallilla sitten ensimmäisen KHL-kauden. Satunnaiskävijä ei löydä oikeastaan mitään moitittavaa itse "the showsta", vaikutti olevan hyvin hanskassa, vaikka toki osa powerbreakien aikana tuotetusta kamasta tuntuikin väkisin väännetyltä. Tuntui myös siltä, että Amanda Harkimo esiintyi screenillä useammin kuin olisi ollut ehkä tarpeen. Ei siinä, onhan Amanda ja nämä kaksi tanssityttöä tietenkin mukavaa silmänruokaa, mutta kun käytössä kerta on Viasatin kalusto niin kai screenillä mielummin katselisi vaikka hidastuksia kuin tuota dj:tä. No mitä pienistä, hyvä fiilis jäi kuitenkin ja Hartwallilla oli hyvä tunnelma.
 

AC/DC MAN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United
Moro. Tietääkö joku mikä kappale soi ekassa keski aloituksessa ku joukkueiden avauskentälliset kuulutettu.
Laulussa lauletaan jotenkin näin.
Hah hah Led it the die row.
Saitteko kiinni mitä tarkoitin?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös